Jump to content

Fulie centrala e46


brabus2099

Recommended Posts

Am pus comanda de Corteco,trebuie sa ajunga azi.

Am dat jos vechea fulie si am constatat ca fulia e dintr-o singura bucata fara cauciuc cum ar fi trebuit,

avea doar un capac de cauciuc in partea din fata ca sa para identica cu ce-a originala.

Datorita faptului ca era dintr-o bucata imi rupea cureaua in maxim un an si nu stiam de ce.

post-66841-0-69880500-1561021910_thumb.jpg

Edited by Alexandru30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

daca nu ai cheie de blocaj pentru fulie nu o desfaci nu se desface panarama de surub cu pistolul pneumatic, o sa incerc si acasa cu pistolul meu personal, are1500nm dar cred ca tot degeaba

sa bagi un pin de blocaj deasupra electromotorului mi-a fost fricasa nu se rupa si sa ma apuc de demontat cutia de viteze pe urma

o sa incerc sa improvizez o cheie pentru blocare

mare mizerie e cu fulia asta centrala si o sa incerc cu prelungitor sa o desfac....

fuliile.cu patru suruburi st mai ok am vazut. asta cu un surub e dezastru

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
fulia a prins o bataie la relanti si are un mic joc cand tragi de ea..... am reusit ieri sa blochez fulia, cheia ptr blocare are nevoie de un prelungitor si o bucata de lemn ca sa se sprijine in lonjeron, apoi am pus tubulara de 22 si un antrenor cr/va plus teava rectangulara dar am plesnit antrenorul si teava se arcuia la cat am tras degeaba, am nevoie de un antrenor de forta si nu stiu cum sa inventez unul din ce gasesc pe acasa :sweat:
Link to comment
Share on other sites

fulia a prins o bataie la relanti si are un mic joc cand tragi de ea..... am reusit ieri sa blochez fulia, cheia ptr blocare are nevoie de un prelungitor si o bucata de lemn ca sa se sprijine in lonjeron, apoi am pus tubulara de 22 si un antrenor cr/va plus teava rectangulara dar am plesnit antrenorul si teava se arcuia la cat am tras degeaba, am nevoie de un antrenor de forta si nu stiu cum sa inventez unul din ce gasesc pe acasa :sweat:

Salut, antrenor de forta egal o bucata teava de 1.5m, si se rezolva. Insista putin cu pistolul pneumatic, ca sa spargi cat de cat solutia de blocare pusa la montaj pe filetul surubului. Bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, in weekend am avut mult de furca si tot nu am reusit sa desfac surubul, :rolleyes:

 

 

Am rupt antrenorul de 1/2 din trusa si am inventat altul din 2 platbande de otelcarbon de 35x6mm de 1m fiecare, sudate pe un profil rectangular de 50x30 tot de aprox 1m, gaurite platbandele integral si montat un antrenor de 1/2 sudat pe ambele parti, care cand am inceput sa trag se invartea ca ciocolata....am pus inca o teava peste antrenor gen si mai ramasese afara doar patratul ptr tubulara, bineinteles ca nici asa nu a functionat, se rasucea acel cm de patrat, la dracu am pus inca o bucata de teava am sudat tubulara de jur imprejur, am lasat-o sa se raceasca bine, si am inceput sa trag cat pot de tare de surub, se ridica motorul de pe suporti, si poccc s-a rupt cheia de blocare, asa de suparat ca am lasat-o balta. cand ajung acasa fac poza la cheia de blocare, deja devine critica treaba, am uzat dantura la fulia veche, abia mai pot sa o blochez cu cheia, si pana acum am cumparat fulia, surubul, tubulara, platbande si profil, sudura, cheia de blocare si tot nu se intrevede ceva concret :popcorn:

 

antrenorul e in colt.... are cam 1.40m lungime insuficient cred ca trebuia mai lung

 

 

bucsa de centrare de la cheia cumparata avea diametrul ext undeva la 59mm iar fulia 57... a trebuit sa polizez bucsa de centrare ca strung din parti.... partea urata a fost ca am batut si in bucsa de la cheie vreo 2 ore ca nu iesea din cheie cu toate ca normal ar fi fost demontabila si avand 2 inbusuri de blocare pe laterale... chinazerie ieftina, la dracu cu el de surub, asta mi-a pus capac

 

am gasit o poza mai buna

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Salut, in weekend am avut mult de furca si tot nu am reusit sa desfac surubul, :rolleyes:

 

 

Am rupt antrenorul de 1/2 din trusa si am inventat altul din 2 platbande de otelcarbon de 35x6mm de 1m fiecare, sudate pe un profil rectangular de 50x30 tot de aprox 1m, gaurite platbandele integral si montat un antrenor de 1/2 sudat pe ambele parti, care cand am inceput sa trag se invartea ca ciocolata....am pus inca o teava peste antrenor gen si mai ramasese afara doar patratul ptr tubulara, bineinteles ca nici asa nu a functionat, se rasucea acel cm de patrat, la dracu am pus inca o bucata de teava am sudat tubulara de jur imprejur, am lasat-o sa se raceasca bine, si am inceput sa trag cat pot de tare de surub, se ridica motorul de pe suporti, si poccc s-a rupt cheia de blocare, asa de suparat ca am lasat-o balta. cand ajung acasa fac poza la cheia de blocare, deja devine critica treaba, am uzat dantura la fulia veche, abia mai pot sa o blochez cu cheia, si pana acum am cumparat fulia, surubul, tubulara, platbande si profil, sudura, cheia de blocare si tot nu se intrevede ceva concret :popcorn:

 

antrenorul e in colt.... are cam 1.40m lungime insuficient cred ca trebuia mai lung

 

bucsa de centrare de la cheia cumparata avea diametrul ext undeva la 59mm iar fulia 57... a trebuit sa polizez bucsa de centrare ca strung din parti.... partea urata a fost ca am batut si in bucsa de la cheie vreo 2 ore ca nu iesea din cheie cu toate ca normal ar fi fost demontabila si avand 2 inbusuri de blocare pe laterale... chinazerie ieftina, la dracu cu el de surub, asta mi-a pus capac

 

Salut, nasol, se pare ca cine a strans acolo a pus blocator mult si nu a respectat cuplul la strangere. Cheia speciala se culca pe lonjeron pe un lemn,in partea stanga, taie o țeava si prelungeste manerul ei in asa fel incat sa nu se ridice motorul. Va trebui sa o sudezi acum daca s-a rupt. Singura fulie din ce am vazut in care cheia intra este Corteco, eu aveam Dayco si abia a intrat cheia in ea, am mai schimbat vreo 2 si tot asa am pațit.

Ia un prelungitor mai lung, schimba tubularele si antrenorul, nu ai ce sa cauți cu 1/2 acolo, nu rezista la acele forțe.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Salut, nasol, se pare ca cine a strans acolo a pus blocator mult si nu a respectat cuplul la strangere. Cheia speciala se culca pe lonjeron pe un lemn,in partea stanga, taie o țeava si prelungeste manerul ei in asa fel incat sa nu se ridice motorul. Va trebui sa o sudezi acum daca s-a rupt. Singura fulie din ce am vazut in care cheia intra este Corteco, eu aveam Dayco si abia a intrat cheia in ea, am mai schimbat vreo 2 si tot asa am pațit.

Ia un prelungitor mai lung, schimba tubularele si antrenorul, nu ai ce sa cauți cu 1/2 acolo, nu rezista la acele forțe.

Bafta.

 

 

 

da am pus o teava pe manerul la cheia blocatoare si blochez pe lonjeronul drept, stang din fata, o sa sudez cheia, stiu ca nu se blocheaza toate fuliile, cred ca tot corteco e si a mea, ca intra cheia in dintii aia patrati, am luat o ina si nu prea intra, acum sa vad cum o dau jos, sa caut un patrat de 3/4 de camioane si sa sudez iarasi, cred ca antrenorul are 1,20 tb si el rectificat si lungit

cheia probabil trebuie sudata cu electrod mma nu cu tig, cum era inainte, doar doar sa ia ochii la roman, ma gandesc ca aparatul asta cu sarma flux nu va tine

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

pai si cum ai blocat daca cheia nu intra?

ai sudat fulia?

Am luat puțin la.mana cu smirghel cheia, era vorba de o diferența mica, dar am vazut la o fulie Original imperium parca, ca bateau cap in cap, acolo trebuie manufacturat la strung alt cilindru care sa intre in cheie.

Edited by Ali
Link to comment
Share on other sites

da, bucsa am polizat-o si eu, ca sa intre, era conica si inainte dar am mai luat din ea pana intra pe fulie, ma refer la canelurile de pe fulie, la corteco intra la celelalta nu prea se pupa cheia cu fulia....

 

eu am vazut pe eBay o cheie cu doua bucsi, probabil de aceea era 90 e

Link to comment
Share on other sites

Scheisser dreckig bmw

 

Lampa cu gaz nu aveam..... parca ma ispiteste ideea sa-i ard putin vopseaua

 

11142249532

 

O sa comand si simeringul, este cumva ca ala de la volanta cu minim patru ore de asteptare?

 

Parca am pus elring la volanta, ce marca trebuie comandat corteco, reinz, elring?

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Scheisser dreckig bmw

 

Lampa cu gaz nu aveam..... parca ma ispiteste ideea sa-i ard putin vopseaua

 

11142249532

 

O sa comand si simeringul, este cumva ca ala de la volanta cu minim patru ore de asteptare?

 

Parca am pus elring la volanta, ce marca trebuie comandat corteco, reinz, elring?

 

Pai daca pui fulie Corteco, baga si semeringul tot de la ei. Arata mai bine semeringurile Corteco, vizual din ce am observat eu.

Link to comment
Share on other sites

Am luat lampa si simering, imediat dupa ce mi-ai spus, nu inteleg ce te-a apucat

Nu stii de gluma?

Daca incalzesti surubul, el ca metal se decaleste, si va deveni mai moale,asa ca arunca imediat cu apa rece pe surub.

Si apoi foloseste un ciocanel mic si loveste usor pe toate laturile.si apoi incearca sa-l desfaci.

Daca nici asa nu reusesti, sudeaza un fier tapan sau pur si simplu o cheie de care nu mai ai nevoie, direct pe capul lui,si arunca imediat cu apa rece pe el.

Asa in mod sigur il vei desface.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Nu stii de gluma?

Daca incalzesti surubul, el ca metal se decaleste, si va deveni mai moale,asa ca arunca imediat cu apa rece pe surub.

Si apoi foloseste un ciocanel mic si loveste usor pe toate laturile.si apoi incearca sa-l desfaci.

Daca nici asa nu reusesti, sudeaza un fier tapan sau pur si simplu o cheie de care nu mai ai nevoie, direct pe capul lui,si arunca imediat cu apa rece pe el.

Asa in mod sigur il vei desface.

 

De fapt ma gandeam sa dau bara jos si sa desfac intercoolerul de aer si poate ca intra pistolul de camioane asa piezis... dar o sa las deocamdata ideea si o sa incing surubul bine, sigur se distruge pasta blocanta si se desface surubul, de batut in surub am evitat pana acum, dar se vede ca fara masuri extreme nu rezolv nimic

Link to comment
Share on other sites

De fapt ma gandeam sa dau bara jos si sa desfac intercoolerul de aer si poate ca intra pistolul de camioane asa piezis... dar o sa las deocamdata ideea si o sa incing surubul bine, sigur se distruge pasta blocanta si se desface surubul, de batut in surub am evitat pana acum, dar se vede ca fara masuri extreme nu rezolv nimic

 

Sa nu pui ciocanul pe vibrochen, stai bland sa nu regreti apoi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.