Jump to content

Fulie centrala e46


brabus2099

Recommended Posts

Rog pareristii sa se abtina de la comentarii malitioase. Prostia ca forma de manifestare sub forma anonimatului pe mediul on-line nu face altceva decat sa evidentieze compozitia materiei cenusii a detinatorului.

L-am intrebat pe cel care si-a montat fulia sudata, iar lucrurile stau asa:

-vibratii si zgomot la oprire zero. (asta am putut sa vad si eu)

-vibratii anormale ale motorului la relanti sau in mers, la fel, zero.

-despre curele, daca le rupe mai repede sau nu, inca nu stiu sa spun nimic. Dar poate ar fi de preferat sa schimbi doua curele pe an, decat 4 fulii after-market. Pt ca dintre toti cei care zbiara in gura mare ca trebuie folosite piese originale, majoritatea sunt vanzatori sau inlocuitoti de piese de cartier.

 

E imposibil sa nu existe vibratii.

Ca nu sunt foarte dramatice - poate. Dar sa nu existe deloc e imposibil. Rolul fuliei e tocmai de a elimina vibratiile. Cand o sudezi compromiti rolul asta.

Trebuie folosite piese OEM pentru ca tin mai mult. Manopera asta poate fi facuta de oricine. Daca piesa e proasta, nu va tine.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Eu am montat fulie Hutchinson. Se comporta OK. Singura problema e ca atunci cand te uiti la ea si motorul merge la relanti, se vede ca nu se invarte drept. :angry:

Se invarte la fel ca o roata prinsa in 3 prezoane. Cred ca e descentrata din fabrica.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Eu am montat fulie Hutchinson. Se comporta OK. Singura problema e ca atunci cand te uiti la ea si motorul merge la relanti, se vede ca nu se invarte drept. :angry:

Se invarte la fel ca o roata prinsa in 3 prezoane. Cred ca e descentrata din fabrica.

 

Cred ca trebuie sa schimbi inca odata fulia, fa treaba asta acuma cat ai garantie si pui diferenta si scapi de probleme.

Link to comment
Share on other sites

Singura problema e ca atunci cand te uiti la ea si motorul merge la relanti, se vede ca nu se invarte drept. :angry:

Se invarte la fel ca o roata prinsa in 3 prezoane. Cred ca e descentrata din fabrica.

 

 

e dusa.

 

daca mergi cu ea asa mult timp o sa strici fulia de la pompa de apa(e prima deasupra fuliei centrale), cureaua nu mai calca drept ,fuleaza , dand vibratii in fulia pompei de apa ..cu timpul o sa cedeze si-o sa-ti sara cureaua

 

cureaua trebuie sa fie perfect aliniata cu toate rolele si toate fuliile pt o functionare perfecta, fara miscari stanga dreapta

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Asta numai la relanti, daca o accelerez putin e OK. Problema e ca daca o duc la garantie, dureaza destul de mult pana se solutioneaza. Acum o am la vopsit. O sa vad ce fac dupa ce o iau de la vopsit.

 

trebuie sa duci factura de montaj si autorizatia seviceului , teoretic trebuie sa-ti schimbe pe loc piesa . Nu are rost sa amani , azi schimb si eu fulia ca mi-a aruncat cureaua de la AC desi nu se vede joc evident la mers sau vizual , e crapata . Cu ocazia asta ii schimb si rolele , curele , nu am nici o evidenta de la fostul proprietar in privinta asta . M-am ghidat dupa cureaua AC care era cam uzata si daca nu a schimbat o curea de 39 ron e clar si cu restul :)))

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

azi schimb si eu fulia ca mi-a aruncat cureaua de la AC desi nu se vede joc evident la mers sau vizual , e crapata .

 

ti-a aruncat-o pt ca s-a mancat cauciucul astfel incat partea pe care se invarte cureaua a intrat in interiorul fuliei, insa e o problema si pe cureaua mare(chiar daca pare totul ok), deoarece nu mai calca corect (fulia fiind mai in interior)

 

p.s. cand o sa dai fulia jos sa tragi cu mana de partea aia pe care se invarte cureaua, sa vezi cat de mult iese in afara :)

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

ti-a aruncat-o pt ca s-a mancat cauciucul astfel incat partea pe care se invarte cureaua a intrat in interiorul fuliei, insa e o problema si pe cureaua mare(chiar daca pare totul ok), deoarece nu mai calca corect (fulia fiind mai in interior)

 

p.s. cand o sa dai fulia jos sa tragi cu mana de partea aia pe care se invarte cureaua, sa vezi cat de mult iese in afara :)

nu mai trag nimic e la alexteille acum la schimbat tot ce misca acolo

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

si eu am schimbat fulia, cea veche e fisurata. A mea a mers 235000 km, inca mai mergea dar se vede fisura pe exteriorul cuplei de cauciuc.

Fulie OE dezmembrari = 350 ron , montaj moka - cel mai simplu si sigur fara rangi tarnacoape si alte cele : pistol pneumatic de impact la orice vulcanizare auto + surub + blocator filete Loctite = nici o bataie de cap. Nu m-a lasat inima sa iau o "corteco" dupa ce am tinut in mana o fulie originala. 'Jaba ...zica cine ce vrea e alta marfa OE-ul

post-62176-0-31839000-1378809117_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

si eu am schimbat fulia, cea veche e fisurata. A mea a mers 235000 km, inca mai mergea dar se vede fisura pe exteriorul cuplei de cauciuc.

Fulie OE dezmembrari = 350 ron , montaj moka - cel mai simplu si sigur fara rangi tarnacoape si alte cele : pistol pneumatic de impact la orice vulcanizare auto + surub + blocator filete Loctite = nici o bataie de cap. Nu m-a lasat inima sa iau o "corteco" dupa ce am tinut in mana o fulie originala. 'Jaba ...zica cine ce vrea e alta marfa OE-ul

ce mandru esti tu ca ai montat o fulie oem sh.....

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

stai linistit ca si la alte marci este la fel.

 

sunt foarte multi oameni care se plang .. ca le-a picat nu stiu ce piesa .. si ca nu ar fi normal , curios este ca aceeasi oameni nu au masini sub 150.000 -200.000 km. "mi s-a rupt fulia la 200.000 km ...este inexplicabil la un bmw. ce marca de rahat. mai costa si 600 ron...o avere". este ok pretul pentru o piesa care are un rol atat de important (servo , racire...) si fara de care un motor nu poate functiona.

Dar , cand omul face imprumut in banca sa isi cumpere BMW (ca sa vada vecinul cine e el) si are de platit rate nu stiu cati ani ..poate ca e normal sa i se para mult 6 milioane o fulie.

 

Leo, eu am avut Dacia confectionata de comunisti la Pitesti, cu tehnologie depasita, cu mana de lucru care fura mai mult decat lucra, dar nu am auzit de fulii sau volante care sa se deterioreze la numarul asta de kilometri. De ce nu crezi ca ar trebui sa am pretentii de "cel putin dublu dpdv calitativ" de la BMW?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Leo, eu am avut Dacia confectionata de comunisti la Pitesti, cu tehnologie depasita, cu mana de lucru care fura mai mult decat lucra, dar nu am auzit de fulii sau volante care sa se deterioreze la numarul asta de kilometri. De ce nu crezi ca ar trebui sa am pretentii de "cel putin dublu dpdv calitativ" de la BMW?

 

N-ai auzit pentru ca erau facute din topor

 

Piesele astea au rolul de a absorbi vibratiile, cu miezuri de cauciuc si cu arcuri ca sa absoarba socurile, mai ales la diesel-uri

 

Din cauza asta daciile tremurau de le luau dracii iar la masinile noi nu se mai intampla asta

Link to comment
Share on other sites

ok, asa sa fie.

Daca ai ocazia sa te urci intr-o dacie facuta inainte de 1980, o sa vezi ca nu tremura cum zici tu; sau intr-un Mercedes Cobra, sau intr-un BMW ursulet, nu tremura nici unul, si nu se duce nici fulia, nici volanta, nici vibrochenul (care la E90 e aproape monobloc cu roata dintata ce angreneaza lantul de distributie).

Sau poftim, intr-un E46 NFL. Unde vezi tu sa fie normal ca un model imbunatatit sa fie mai putin fiabil decat modelul anterior, din anumite puncte de vedere?

Edited by argos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.