Jump to content

consum exagerat bmw 320 e36


plopu320

Recommended Posts

asa mam gandit si eu.e adevarat ca e aglomerat in buc dar nici asa consum.ce ar putea avea?

 

se poate sa fie vreo sonda ceva?am observat intro seara ca parca mirosea a gaze ne arse pe esapament.mentionez ca nu oscileaza relantiu deloc nu se ineaca trage demential dar consuma foarte mult si nu schimb peste 3500

Link to comment
Share on other sites

asa mam gandit si eu.e adevarat ca e aglomerat in buc dar nici asa consum.ce ar putea avea?

 

se poate sa fie vreo sonda ceva?am observat intro seara ca parca mirosea a gaze ne arse pe esapament.mentionez ca nu oscileaza relantiu deloc nu se ineaca trage demential dar consuma foarte mult si nu schimb peste 3500

 

Cum adica nu schimbi treapta de viteza peste 3500 RPM? Dar la cat o schimbi? Condu mai decent (2500 RPM) si vezi cum se comporta.

Link to comment
Share on other sites

am schimbat si la 1500 si la 2000 si la 3000 deci am zis ca nu depasesc 3500 merge rotund si la 1800

 

am inteles ca are 2 sonde.cum le pot verifica?

 

 

Nu exagera cu schimbatul in ture prea joase pt ca motoarele de bmw sunt motoare de turatie si poti fi surprins afland ca-ti consuma mai mult in ture joase.... la 3500 e bine cum ai condus-ob

 

din cate stiu eu sunt doua cauze....

Debitmetrul si sonda lambda....

 

Debitmetrul iti calculeaza la cat aer trage cata benzina sa iti bage , iar sonda lambda iti masoara cat fum a scos....

Si debitmetrul e in principiu tot un senzor. Are in interiorul lui un filament ca la bec.... Daca filamentul respectiv este ars ( intrerupt ) atunci nu-ti mai face corect raportul intre cat aer si cata benzina.... Raportul corect de amestec este de 14 la unu... adica 14 parti aer si o parte benzina. Apesi mai mult acceleratia trage mai mult aer si automat si mai multa benzina ca sa respecte raportul de 14 la unu...

 

Cand debitmetrul e ars iti baga benzina la cota de avarie..... Adica cat poate indiferent ca tu mergi cu ea sportiv sau mergi la o mie de ture.... Motorul iti merge neregulat poate sa puta a benzina sau sa mearga inecat.... E posibil sa-ti traga si prost pt ca nu face raportul corect.... oricum.... masina poate merge linistita si cu debitmetrul scos dar iti va consuma cam cum itit consuma tie <_<....

 

 

Sonda lambda e sub masina.... Daca o pui pe o rampa si te uiti la sonda vezi daca s-a inegrit ca si cand s-a prajit.... Daca e prajita e "Pa" daca e la culoarea aluminiului e OK...

Link to comment
Share on other sites

Termorezistor. Firul is modifica rezistenta in functie de temperatura. E incalzit la o temperatura presetata. Cu cat mai mult aer intra cu atat firul e mai rece si rezistenta se modifica.

Sigur e in functie de temperatura? Totusi iarna e foarte rece, ar trebui sa indice aiurea, iar vara foarte cald.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.