Jump to content

bec galben aprins pe bord!


asz3120121

Recommended Posts

Sal baieti,sunt posesoarea a unui bmw 316 si am si eu o problema....ce trebuie sa fac cand becul de mai jos se aprinde in galben? Astept raspunsuri rpd ca habar n-am.

81843[/snapback]

 

 

Daca parchezi masina in panta, sau pe borduri mai inalte , inclinata pe o parte , si se aprinde chiar dupa ce pornesti si se stinge in 5-10 secunde atunci e totul in regula, daca se aprinde in timpul mersului si ramane aprins, posibil sa fie necesara o completare cu ulei.

 

 

Intrebare: cand ai facut ultimul schimb de ulei ? ...si cati km ai facut de atunci ?

 

HINT: cand bagi cheia in contact , la primul pas iti apare acolo KM ramasi pana la schimbul de ulei si filtre recomandat , cati km scrie ?

Edited by Beldi
Link to comment
Share on other sites

lasati fata in pace...mai dau sondele erori, io avem peste jumate pe joja si mi se aprindea kiar in mers (318 - 2000, acelasi motor, da cu 16v)...oricum m-am inscris si io pe lista mecanicilor ambulanti...

82245[/snapback]

la mine eroarea "eroarea" sondei a fost de 1(un) litru...mai bine sa verifice...

Link to comment
Share on other sites

Mai dar eu la masina mea E46 320d se aprinde becul ROSU de la ulei, cand bag cheia in contact e rosu, si dupa ce pornesc motorul becul ramane aprins timp de 3-4 secunde, sau mai putin uneori. Cat timp e becul aprins se aude si un zgomot diferit la motor, din techetii hidraulici cred. Ma surprinde ca la voi e de culoare portocalie. DE CE? E GRAV? pana acum nu m-a stresat deloc, acum da.
Link to comment
Share on other sites

si ce este de facut, nu se aprinde decat la inceput cand o pornesc, si atat. ajunge doar sa completez?

82432[/snapback]

 

In functie de tipul de ulei,gradul de uzura al motorului ,becul rosu poate ramane mai mult sau mai putin aprins,dupa ce ai pornit motorul.Este vorba de presiunea de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Mai dar eu la masina mea E46 320d se aprinde becul ROSU de la ulei, cand bag cheia in contact e rosu, si dupa ce pornesc motorul becul ramane aprins timp de 3-4 secunde, sau mai putin uneori. Cat timp e becul aprins se aude si un zgomot diferit la motor, din techetii hidraulici cred. Ma surprinde ca la voi e de culoare portocalie. DE CE? E GRAV? pana acum nu m-a stresat deloc, acum da.

82428[/snapback]

acc masina, acc problema. 3, 4 secunde ramane aprins, uneori mai putin, uneori mai mult, independent de data schimbului de ulei. eu ma consolez cu gandul ca e normal. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
problema asta cu becul la ulei e in felul urmator....becul la pompa de ulei sta aprins in functie de vascozitatea uleiului ( 0w,5w,10w,15w.....) si de temperatura de afara......daca afara e frig si in motor ai ulei 20w50 sa zicem si o pornesti dimineata becul la ulei o sa stea pina la 10 sec aprins si o sa auzi un sunet mai ciudat de la motor.....asta din cauza ca uleiul care ajunge mai greu sus la supape si taketi si cind ajunge atunci dispare sunetul,la fel patesti si vara daca ai un ulei prea subtire cum e 0w.......pe moment nu e nici o problema dar in timp apar sigur unele probleme destul de nasoale la motor.....vara se foloseste ulei mai gros (20w-15w) pt ca se ating temepraturi mai inalte si se mai subtiaza un pic iar iarna se foloseste un ulei mai subtire (0w-5w) pt ca nu se ajung la temperaturi asa de ridicate ca si vara si atunci pompa de ulei il arunca sus mai repede....nu kinui nici pompa de ulei in felul asta.....v-am salutat
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.