Jump to content

Probleme grave e 34..:(


Tonny_spranceana

Recommended Posts

Incep cu turometrul ca este o problema destul de mare.....NU MERGE...pana ieri nu mi mergea nici kilometrajul dar m am uitat dedesubt si am observat ca avea firele rupte la senzorul din grup.....masina este un e34 din 90 luna 12.....in acte este 520 cu motor 1900 cmc...dar ni realitate are motor 2500 12 valve.....nu trage cum ar trebui...daca scot mufa de la debitmetru merge prost...chiar rateuri....bateria se termina in maxim 2 zile daca masina este folosita putin.....dupa debitmetru vine o ramificatie a furtunului de aer si mai trece printr-un cilindru care am inteles ca se numeste e.g.r?......ala bazaie non stop...indiferent ca e contactul pus sau nu...m-am gandit ca ala imi mananca bateria......nu-mi arata nici indicatorul de consum...becurile la marsalier...<_<......deabea am cumparat masina de la niste tarani care nu si-au dat seama ce inseamna un bmw seria 5...as vrea sa o fac ca noua dar momentan sunt in criza...:)....trebuie sa mai astept.....daca scot mufa la debitmetru motorul scade in turatii merge cat de cat prost ,si daca o turez de 2 ori ii da rateuri....este normal sau e scurt in debitmetru?...debitmetrul este mecanic...astept solutii....Salutare!!!
Link to comment
Share on other sites

ok merci...pana aici e bine.....am gasit azi la ecu(in partea stanga a motorului)niste relee nu stiu sigur pentru ce sunt dar unul din ele(primul din stanga) avea un fir (+continuu) legat de la o dioda sau ceva de genul tot din aceeasi cutie.....am scos firul de acolo si e.g.r ul nu mai zumzaia cum facea el tot timpul....am incercat sa pornesc fara firul respectiv si motorul nu a pornit(invarte dar nu porneste)....asa ca am legat la releul respectiv un fir (+) care pleaca de la bobina de inductie unde stiu ca baga curent doar cand pun contactul ca sa nu mai mearga e.g.r ul non stop......probabil asta imi rezolva si consumul la baterie...<_<....e bine ca am luat + de la bobina de inductie?(era singura apropiata si stiam ca are curent doar la contact)...si cu turometrul si indicatorul de consum...ce sa fac???cum pot verifica daca sunt ceasurile de vina sau nu ajunge impuls pana in ceas????si inca o intrebare...s-a mai intamplat sa se strice pistonul(de la pedala)la ambreiaj???am impresia ca nu mai cupleaza complet......e normal ca in treapta a 5-a de viteza la 2500 ture sa am 85-90 km??....multumesc pt ajutor....Salutare
Link to comment
Share on other sites

E foarte greu sa-ti dea cineva sfaturi de la distanta, nu e vorba de ceva defectiuni normale, masina ta pare ca este plina de improvizatii, si nici tu nu explici prea bine <_<.

 

Piesa aceea care bazia mereu pare a fi regulatorul de ralanti. In mod normal este comandata de ECU. Probabil ca este undeva un defect (ECU cel mai probabil) si nu mai este comandata corect, ramane inchisa si nu mai poti porni motorul. Improvizatia din releu probabil ca o forteaza sa stea deschisa maxim tot timpul. Insa in acest caz ea nu mai face ce trebuie sa faca, motorul merga rau si se pare ca iti si consuma bateria.

 

Ar trebui sa-i faci o revizie serioasa masinii, sa vezi pana unde au ajuns cu improvizatiile. Verfica directia, franele, instalatie electrica.

Link to comment
Share on other sites

ok am reusit sa fac si niste poze poate se intelege mai bine......in prima poza este e.g.r ul....(ala care bazaia non stop).....in a 2 a poza este ecu iar am incercuit cu rosu condensatorul si releul care era legat cu un fir +continuu(se vede o linie rosie care le conecteaza:D)....iar in a 3 a poza este bobina de inductie de unde am luat curent ca "e.g.r" ul sa mearga doar cand pun contactul si sa nu mai mearga non stop.....poate se intelege mai bine acuma....scuzati va rog rezolutia....uitandu-ma la motor am observat ca imi lipseste un releu....sau cel putin asa cred....se gaseste in cutia de sigurante...este incercuit cu rosu(ultima poza)......are fire trase pana la el dar totusi releul e lipsa...poate stie careva de la ce este releul ...e adevarat masina este plina de improvizatii si vreau incetul cu incetul sa o aduc la starea din fabrica pentru ca are potential......acum sa vorbim putin despre turometru.....am citit pe net ca ar putea fi legat cu 3 fire...(- ,+ ,-de la bobina de inductie)......ma gandesc ca pana pun instalatia la punct as putea sa trag 3 cabluri pana in ceas.....dar in spatele turometrului sunt 4 borne...(1+,1- ,2+,2-)....exista o posibilitate sa leg cumva turometrul direct?...as dori sa vad raportul dintre viteza si turatie(de asta doresc neaparat sa rezolv problema cu turometrul)...si nu in ultimul rand...daca cunoasteti un doctor in instalatiile de bmw-uri sa-mi poata face o constatare(desi nu vreau sa aflu rezultatul..<_<)....multumesc pt ajutor....Salutare!!!

post-23211-1244977758_thumb.jpg

post-23211-1244977805_thumb.jpg

post-23211-1244977873_thumb.jpg

post-23211-1244977962_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Saraca masina. <_<

 

 

 

si inca nu am zis tot....cum ar fi ca interiorul(scaunele si banchetele)sunt praf(app daca are cineva scaune si banchete si nu are ce face cu ele...:).....poate sa arunce o oferta ,cine stie)......cand deschid trapa se deschide si geamul spate stanga........motorul da in nas cand sta la ralanti(problema destul de grava)...motorul nu trage cum ar trebui....si am impresia ca e foarte turata pt 90 km/h........cand am sa termin cu "renovatul" am sa postez niste poze.....sper in maxim 1 luna sa nu mai aiba nici o problema....dar am nevoie de ajutorul vostru intens:)....m-ia spus cineva ca si pompa de benzina ar putea avea un efect asupra puterii.....sa o schimb si pe aia?

Link to comment
Share on other sites

Posibil sa nu-ti lipseasca releul, poate e de la o optiune pe care nu o ai pe masina. Si la mine am gaura de vreo 2 relee, dar totul e functional. Nu toate gaurile trebuie umplute! <_<

Insa acolo unde e improvizatia, sunt sigur ca era un releu. Cum nu o fi avut la indemana vechiul proprietar unul l-a pus pe direct. Nu continua si tu tigania, cumpara un releu sau ia cu imprumut din alta parte sa vezi daca functioneaza.

In rest, la cate probleme ai iti recomand cu caldura sa mergi in primul rand la un electrician si la un mecanic. Asa pe forum sau din carpeala in carpeala nu vei pune masina la punct asa cum iti doresti tu. Rezolva intai electrica, sa nu iei foc cu ea, apoi te apuci si de mecanica.

Banuiesc ca ai luat masina aproape gratis, altfel nu vad un motiv sa iei o astfel de masina, cu tot felul de improvizatii. Personal nu suport astfel de masini, niciodata nu le dai de cap. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Posibil sa nu-ti lipseasca releul, poate e de la o optiune pe care nu o ai pe masina. Si la mine am gaura de vreo 2 relee, dar totul e functional. Nu toate gaurile trebuie umplute! :blink:

Insa acolo unde e improvizatia, sunt sigur ca era un releu. Cum nu o fi avut la indemana vechiul proprietar unul l-a pus pe direct. Nu continua si tu tigania, cumpara un releu sau ia cu imprumut din alta parte sa vezi daca functioneaza.

In rest, la cate probleme ai iti recomand cu caldura sa mergi in primul rand la un electrician si la un mecanic. Asa pe forum sau din carpeala in carpeala nu vei pune masina la punct asa cum iti doresti tu. Rezolva intai electrica, sa nu iei foc cu ea, apoi te apuci si de mecanica.

Banuiesc ca ai luat masina aproape gratis, altfel nu vad un motiv sa iei o astfel de masina, cu tot felul de improvizatii. Personal nu suport astfel de masini, niciodata nu le dai de cap. Bafta!

 

 

in ultima poza este panoul cu relee si sigurante....este un loc pentru un releu(spun pentru ca dedesubt sunt conectate firele)care lipseste....daca nu ar fi avut fire dedesubt probabil ca nu mi-ar fi atras atentia...<_<.....am luat masina la 800 euro si cred ca este un pret destul de bun pentru anul si dotarile pe care le are(pacat ca nu merg cam 80%:))....:bashwall:......si iti acord dreptate....trebuie neaparat sa dau o fuga pe la un electrician...dar am fost deja la 2 si au dat din umeri...nu prea se pricep la bmw-uri mai ales modelul asta....as dori un electrician bun sa-mi puna toata instalatia la punct...macar sa mi zica ce probleme are....cat despre mecanica.....aici am cativa ani de mecanica...desi recunosc un motor de bmw este unpic mai complicat...:unsure:....mai ales cu improvizatii..:blink:.....stie careva un electrician bun in bucuresti?in special in zona damaroaia....stiu ca am mult de investit in ea dar daca nu ar avea nimic de schimbat m-as fi plictisit toata ziua..:wub:.....multumesc oricum pt sfaturi....

Link to comment
Share on other sites

daca o sa cauti putin in sectiunea de manuale de aici o sa gasesti schema instalatiei electrice. La e34 e inca oarecum mai simpla. Cu schema aia si cu un electrician bun in stare sa citeasca o schema, nu lautar care canta dupa ureche, ar fi un punct bun de pornire sa refaci instalatia electrica. Daca ii dai de cap s-ar putea sa iti dispara si o parte din problemele aparent mecanice.

Un BMW cu improvizatii la partea electrica cred ca este cel mai dificil de diagnosticat si facut, parerea mea...

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=10501

in postul asta am gasit undeva un link parca.

Daca vrei iti pot trimite si manualul Bentley de service pentru e34, da-mi un PM cu o adresa de mail ca e mare si nu il pot urca pe forum. Dar avand invedere ca e pus alt motor nu stiu cat o sa se potriveasca.

Ai mult de lucru.. iti urez succes.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

daca o sa cauti putin in sectiunea de manuale de aici o sa gasesti schema instalatiei electrice. La e34 e inca oarecum mai simpla. Cu schema aia si cu un electrician bun in stare sa citeasca o schema, nu lautar care canta dupa ureche, ar fi un punct bun de pornire sa refaci instalatia electrica. Daca ii dai de cap s-ar putea sa iti dispara si o parte din problemele aparent mecanice.

Un BMW cu improvizatii la partea electrica cred ca este cel mai dificil de diagnosticat si facut, parerea mea...

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=10501

in postul asta am gasit undeva un link parca.

Daca vrei iti pot trimite si manualul Bentley de service pentru e34, da-mi un PM cu o adresa de mail ca e mare si nu il pot urca pe forum. Dar avand invedere ca e pus alt motor nu stiu cat o sa se potriveasca.

Ai mult de lucru.. iti urez succes.

 

 

 

nu stiu sigur ce sa zic despre motor....se potriveste realtiv bine cu tot....cutie....caroserie....inclusiv instalatia de ac pare sa fie din fabrica........am sa postez maine niste poze cu motorul....poate imi spune-ti mai bine daca este 2500 sau 200....pana acum 2 fericiti posesori de e34 mi-au spus ca este motor de 2500 in 12 valve.....si altul mi-a zis ca este 2000 12 valve.......nici eu nu stiu ce sa mai cred,sper ca in curand timp sa termin cu ea si sa ma bucur cu adevarat de BMW....domi merci mult pentru ajutor.....chiar am nevoie de manualul bentley de service...sa pun fata in fata motorul si cartea sa vad exact unde si ce este gresit......merci mult din nou....Respect!!

Link to comment
Share on other sites

daca o sa cauti putin in sectiunea de manuale de aici o sa gasesti schema instalatiei electrice. La e34 e inca oarecum mai simpla. Cu schema aia si cu un electrician bun in stare sa citeasca o schema, nu lautar care canta dupa ureche, ar fi un punct bun de pornire sa refaci instalatia electrica. Daca ii dai de cap s-ar putea sa iti dispara si o parte din problemele aparent mecanice.

Un BMW cu improvizatii la partea electrica cred ca este cel mai dificil de diagnosticat si facut, parerea mea...

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=10501

in postul asta am gasit undeva un link parca.

Daca vrei iti pot trimite si manualul Bentley de service pentru e34, da-mi un PM cu o adresa de mail ca e mare si nu il pot urca pe forum. Dar avand invedere ca e pus alt motor nu stiu cat o sa se potriveasca.

Ai mult de lucru.. iti urez succes.

 

 

 

nu stiu sigur ce sa zic despre motor....se potriveste realtiv bine cu tot....cutie....caroserie....inclusiv instalatia de ac pare sa fie din fabrica........am sa postez maine niste poze cu motorul....poate imi spune-ti mai bine daca este 2500 sau 200....pana acum 2 fericiti posesori de e34 mi-au spus ca este motor de 2500 in 12 valve.....si altul mi-a zis ca este 2000 12 valve.......nici eu nu stiu ce sa mai cred,sper ca in curand timp sa termin cu ea si sa ma bucur cu adevarat de BMW....domi merci mult pentru ajutor.....chiar am nevoie de manualul bentley de service...sa pun fata in fata motorul si cartea sa vad exact unde si ce este gresit......merci mult din nou....Respect!!

daca seria motorului incepe cu 25xxxxxx e 2500, daca incepe cu 20xxxxx e 2000

Link to comment
Share on other sites

ma refeream la partea electrica... sunt pozitionate multe un pic diferit din cauza ca 2500 e mai mare. EU stiu ca intra si se potriveste pe caorserie.. ma refeream la partea electrica. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Daca ai nevoie de relee vii pe la mine si iti dau eu; Bordul nu ti indica din cauza ca s-au uzat acumulatorii (alea doua baterii din tabloul de bord);

Motorul nu-ti trage si da in nas din cauza debitmetrului, se poate regla daca nu a mai fost umblat in el;

Iti recomand sa verifici si senzorul de pozitie al acceleratiei ca si ala e problematic (intra ulei in el si nu mai inchid contactoarele).

Pentru e 34 cel mai potrivit motor (din punct de vedere al cosumului si performantelor) este cel de 2500 cc.

La regulatorul de ralanti daca nu poti sa ii refaci instalatia originala poti sa ii pui un regulator mecanic (e tot un bricolaj dar functioneaza bine si nu iti papa bateria).

Daca ai nevoie de ajutor suna ma in weekend si daca am timp te mai ajut sa remediezi din probleme.

Nr meu este 0727878302, stau in Bucuresti pe Iuliu Maniu pe langa statia de metrou Gorjului.

Bafta multa, nu fii suparat ca toate se rezolva, rabdare sa ai!!!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Daca ai nevoie de relee vii pe la mine si iti dau eu; Bordul nu ti indica din cauza ca s-au uzat acumulatorii (alea doua baterii din tabloul de bord);

Motorul nu-ti trage si da in nas din cauza debitmetrului, se poate regla daca nu a mai fost umblat in el;

Iti recomand sa verifici si senzorul de pozitie al acceleratiei ca si ala e problematic (intra ulei in el si nu mai inchid contactoarele).

Pentru e 34 cel mai potrivit motor (din punct de vedere al cosumului si performantelor) este cel de 2500 cc.

La regulatorul de ralanti daca nu poti sa ii refaci instalatia originala poti sa ii pui un regulator mecanic (e tot un bricolaj dar functioneaza bine si nu iti papa bateria).

Daca ai nevoie de ajutor suna ma in weekend si daca am timp te mai ajut sa remediezi din probleme.

Nr meu este 0727878302, stau in Bucuresti pe Iuliu Maniu pe langa statia de metrou Gorjului.

Bafta multa, nu fii suparat ca toate se rezolva, rabdare sa ai!!!

 

 

 

 

cred ca sambata ma mut la tine...<_<......merci pt ajutor...acuam intrebarea de baraj....unde gasesc seria la motor???....am cautat o sa o compar cu cea din talon si nu am gasit nimic.....debitmetrul a fost desfacut de fostul propietar pentru a fi curatat.....cred ca mai rau a facut...eu nu ma pricep la debit metru...asa ca nu ma ating de el(in interior:D).....multumesc mult din nou pt ajutor.....bafta

Link to comment
Share on other sites

ma refeream la partea electrica... sunt pozitionate multe un pic diferit din cauza ca 2500 e mai mare.

Motoarele sunt IDENTICE la exterior, nu difera absolut deloc, nu e unul mai mare sau mai mic.

Diferentele sunt la chiulasa, arbore, pistoane, cursa, alezaj, injectoare . Dar nu se vad la exterior <_<.

Link to comment
Share on other sites

poate nu m-am exprimat bine. Daca si anii sunt diferiti (foarte probabil daca s-a schimbat motorul ) si capacitatea cilindrica pun pariu ca si ECU, DME, sistemul electric difera. Imi spui ca un 520 i m30 si un 525i M50TU ai aceasi schema electrica ? aceasi senzori ca la m30 ? ma cam indoiesc...ala mai are in plus una alta..ca de exemplu VANOS .. pinii sunt diferiti. Nu sunt un mare specialist doamne fereste. dar cel putin asta sugereaza manualul. Nici macar filtrul de ulei nu se potriveste de la m30 la m50 chiar daca sunt de aceasi capacitate..

Stiu ca la motor e diferenta de alezaj cursa, intre 520 si 525i de aceasi generatie, dar eu a refeream la schema electrica...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu vorbim de motoare care nu au legatura cu topicul.

Aici ne referim la motoarele M20, topicul la acest motor se refera. Motoarele M20B20 si M20B25 au aceeasi senzori. Cati au, ca prea multi nu-s <_<. Motoarele sunt cam primitive.

Instalatia electrica este la fel la ambele motoare.

Link to comment
Share on other sites

<_<.....acum aflu si eu ca motoru meu e m20 sau m25......desi diferente mari nu par sa fie la instalatia electrica....pare a fi cea din fabrica....unde gasesc seria la motor????sa o citesc exact sa fiu sigur ca e 2500 sau 2000......desi am o mare tendinta sa cred ca masina are motorul de 2000 pentru ca tote instalatiile par sa fie la loc(ce a mai ramas din instalatie)......de indata ce aflu sigur sigur ce motor este fac public...:)....pana atunci Bafta
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.