Jump to content

DIY: Inlocuire valva PCV


deathrow

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

daca atunci cand deschizi capacul face zgomotu ala ciudat , cum i se zice pe afara "chewbaca" noise , trebuie schimbata valva , crankcase ventilation valve si vreo cateva furtune ca sa fii safe

 

http://realoem.com/b...194&hg=11&fg=15

 

salut, eu am un compact 316ti, 1.8, 85kw, 2002, cu aceasi problema, insa nu gasesc pe niciun site romanesc de piese valva asta ccv si nici nu stiu cum sa o cer la magazinul de piese, mi-ar fi de mare ajutor sa stiu cum se numeste in termeni specifici.

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Acolo scrie E46 320i Crankcase-Ventilation/oil separator tu ai alta motorizare in poza iti arata valva 1 Pressure regulating valve, 2,3,4 furtunele. ai pt.fiecare piese cod si o poti gasi.

 

SI cred ca asta e motorizarea ta e46 318ti compact motor n42 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AU51&mospid=47653&btnr=11_3180&hg=11&fg=15

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
salutari baietii ... am si eu cam aceasi problema ... adica am facut si ceva investitii pentru problema asta si anume .... detin un bmw e46 316 din 2000 .. dupa 15 km de rulaj imi creste temperatura la motor ... am fost la un service auto autorizat pe calculator de diagnoza mi-a dat ca am explozie necontrolata intre pistoanele 3 si 4 ... mi sa recomandat sa schimb garnitura de _chiulasa_ ... asta am si facut ... tot atunci mi sa schimbat si furtunul de colecteaza gazele nearse din motor ... cel care vine din capacul de la culbutori ... ca era spart ... de atunci intampin problema cu temperatura la motor de cand mi sa schimbat acel furtun .... la bmw motorul in interiorul lui lucreaza sub vacum ... la mine problema cu temperatura este din cauza acelui vacum ca imi face o presiune prea mare de vacum la care imi creste temperatura lui ... si tot o data se aude si un zgomot ciudat adica un suierit ca de curea ... dar, .... daca ai desfac busonul la motor pe unde se adauga ulei in motor ... motorul are tendinta sa moara ... dar atentie ... dispare acel suierit "zgomot de curea" si scade si temperatura motorului ... va rog frumos dati-mi niste sfaturi ... am uitat sa precizez .. am schimbat garnitura de _chiulasa_ ... acel frutun de preia gazele din capacul de culbutori .... am schimbat radiatorul cu altul nou ... am schimbat pompa de apa cu alta noua ... voi ce ziceti este valva PCV ?
Link to comment
Share on other sites

salutari baietii ... am si eu cam aceasi problema ... adica am facut si ceva investitii pentru problema asta si anume .... detin un bmw e46 316 din 2000 .. dupa 15 km de rulaj imi creste temperatura la motor ... am fost la un service auto autorizat pe calculator de diagnoza mi-a dat ca am explozie necontrolata intre pistoanele 3 si 4 ... mi sa recomandat sa schimb garnitura de _chiulasa_ ... asta am si facut ... tot atunci mi sa schimbat si furtunul de colecteaza gazele nearse din motor ... cel care vine din capacul de la culbutori ... ca era spart ... de atunci intampin problema cu temperatura la motor de cand mi sa schimbat acel furtun .... la bmw motorul in interiorul lui lucreaza sub vacum ... la mine problema cu temperatura este din cauza acelui vacum ca imi face o presiune prea mare de vacum la care imi creste temperatura lui ... si tot o data se aude si un zgomot ciudat adica un suierit ca de curea ... dar, .... daca ai desfac busonul la motor pe unde se adauga ulei in motor ... motorul are tendinta sa moara ... dar atentie ... dispare acel suierit "zgomot de curea" si scade si temperatura motorului ... va rog frumos dati-mi niste sfaturi ... am uitat sa precizez .. am schimbat garnitura de _chiulasa_ ... acel frutun de preia gazele din capacul de culbutori .... am schimbat radiatorul cu altul nou ... am schimbat pompa de apa cu alta noua ... voi ce ziceti este valva PCV ?

 

la atat investitie merita schimbata si valva asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Am observat si eu că nu apare pe nicăieri (magazine online sau magazine de piese auto) numele de valva PCV. Ca un ajutor pt cei care nu știu denumirea valvei PCV, aceasta apare sub două denumiri cam peste tot:

1. Filtru - aerisire bloc motor;

2. Ventil aerisire carter.

post-52401-0-82199200-1397456948_thumb.jpg

 

post-52401-0-71997100-1397456953_thumb.jpg

Edited by john smith
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Va salut !

am un e46 fl 2002 motor n2 146 hp

consuma ulei..grupa mare. 1litru/1000 km

masina doar ce am luat-o,deci inca o descopar. functioneaza foarte bine, trage, consum 9 in afara 13 in oras. am inteles ca e oarecum ok consumul asta.

intrebarea mea este urmatoarea :poate fi valva pcv daca relantiul este stabil? nu oscileaza deloc, sta undeva la 700 fix!

mentionez ca nu am scurgeri de ulei

va multumesc anticipat :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 year later...
Salut! Poate sa fie din cauza valvei pcv crestrea relantiului cand masina este rece relantiu sta normal dupa cand ajunge acu la jumate cresc si turele pana in jur de 1000 si ramana acolo si canteodata cand pun masina pe liber din viteza ramane turata pe la 1200 de ture? sa fie valva? se aude si un suierat cand opresc motor nu se opreste bursc
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Dupa 12 ani furtunul 3 din http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EZ51-EUR-06-2004-E46-BMW-316ti&diagId=11_3180 era praf asa ca am ales sa schimb tot sistemul. Nu s-a dovedit investitie f buna pentru ca valva nu avea membrana rupta. Nici celelate furtune nu s-au rupt la demontare si nici nu par casante asa cum vazusem prin diverse tutoriale.

 

Geleria de admisie se prinde in 2 suruburi in partea de jos. Pt acces usor la cel care se desface de sus trebuie dat jos alternatorul.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 year later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...

Am și eu un BMW E46 318I din 1999 (motor M43B19). Are douĂŁ probleme care mĂŁ deranjeazĂŁ momentan .

1. Are momente când dĂŁ rateuri la relanti și oscileazĂŁ turația câteodatĂŁ. Nu mult. Când ii scot bușonul pe unde se pune uleiul ,motorul are tendința sĂŁ moarĂŁ dacĂŁ nu il pun repede inapoi. SĂŁ fie tot valva PCV cauza?

2. DupĂŁ ce am inlocuit pompa de apĂŁ și am incercat sĂŁ-i fac aerisirea a mai apĂŁrut o problemĂŁ. A inceput sĂŁ fiarbĂŁ lichidul de rĂŁcire când s-a incins motorul. Precizez cĂŁ furtunul de jos care se cupleazĂŁ la termostat rĂŁmâne rece pe când cel de sus se incĂŁlzește .Mi-a spus un prieten cĂŁ este termostatul defect și trebuie inlocuit , deși cu o zi inainte sĂŁ schimb pompa am mers cu mașina și nu s-a supraincĂŁlzit motorul.

Ce pĂŁrere aveți?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.