Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

tds nu porneste


pilatmadalin

Recommended Posts

salve!

am un e39 tds din 97

am avut ceva probleme la motor asa k l-am schimbat

am pus unul identic de pe un seria 7

pompa de injectie e de pe vechiul motor care mergea.

nu vrea sa porneasca nici in ruptul capului

am consumat 4 baterii care s-au consumat parca prea repede apoi am tras-o vre-o 10 km

si nu da sa porneasca

mai aveam ceva probleme la contact,se bloca cateodata,dar isi revenea.

ce sa ii fac?

unde sa umblu?are imobilizator?

sa fie din ala,adica are vre-o treaba cu contactul?

Link to comment
Share on other sites

Pot fi mai multe cauze: incompatibilitate ECU (cel mai probabil), senzor turatie, injectoare infundate. Injectia indirecta de motorina e destul de simplista, ai compresie pe motor, vine motorina si invarte electromotorul trebuie sa porneasca intr-un fel sau altul. Eu iti recomand sa mergi la cineva care stie cu pompele de injectie si sa-ti verifice daca pompa de injectie primeste comanda de la ECU sa deschida injectoarele si daca trimite motorina spre injectoare, la ce presiune, verifica avansul la pompa, etc. Un diesel care are compresie buna porneste si fara bujiile incandescente asa ca eu le-as pune in plan secund.

Din ce-mi dau seama nu primeste motorina, deci injectoare, pompa, ECU. Alte idei nu am! Spor!

Link to comment
Share on other sites

Teoretic, daca doar ai pus un motor in locul altuia ar fi trebuit sa mearga. Cablurile instalatiei au ramas ale masinii sau au venit cu motorul? Sa nu fie probleme acolo. Mai ales ca nu e tot de pe un E39, sa zici ca e aceeasi instalatie.

Daca invarte electromotorul si nu porneste e din alimentare, nu prea are treaba cu eventualii consumatori. Sa nu uiti si de relee.

Oricum problema nu o gasesti pe forum, tot la un mecanic ajungi. aici poti afla niste idei, sfaturi. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

partea mecanica a contactului e blocata asa ca am desfacut si incerc sa pornesc cu cheia in contact din partea electrica

.bordul se aprinde dar nu porneste.

e posibil sa fie de vina contactul?cheia cred k e citita din moment ce se aprinde bordul.

invarte dar nu porneste.masian e la un mecanic priceput care repara mai mult bmwuri.dar nu mai stie ce sa ii faca...

sa fie solutia doar la reprezentanta.

as schimba partea mecanica la contact ...se poate?

unde e cipul de pe masina care citeste cheia?se poate initializa noua cheie de la noul contact?

Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat motor si nu pornea nici sa-l omori... invartea si nu pornea... parca ii lipsea fie scanteia fie benzina.

La mine a fost de la instalatia electrica... nu o montasera corespunzator...

Pot sa fie 1000 de cauze... pune si un tester pe ea daca spui ca ai contact si vezi si acolo pe iti iese.

Bafta multa ca e bataie de cap...

Link to comment
Share on other sites

chestia e ca am verificat tensiunile ce intra in pompa de injectie si sunt nu exista

pompa de unde primeste comenzile?din calculator?sau exista vre-un releu?siguranta?

ma gandesc sa nu imi fie stricat calculatorul....

 

 

unde e calculatorul de injectie?e ala de sub biltru de polen ?

 

 

Sistemul e cam asa: ai sub filtrul de polen un calculator de motor. La acel calculator iti intra o serie de semnale (ex: imobilizator, senzorii de camshaft si crankshaft). Daca toate semnalele acestea sunt ok atunci iti da semnal la pompa de combustibil si de injectie si la electromotor. In caz ca nu iti merge imobilizatorul atunci nu iti mai invarte electromotorul. Daca tie iti invarte electomotorul nu ai probleme cu imobilizatorul.

Spui ca ai schimbat motorul... Ca sa iti mearga trebuie sa ai toata instalatia si calculatoarele din acelasi grup / de pe aceeasi masina. Normal la schimbare de motor trebuie sa pui doar "fierul" fara sa schimbi reteaua electrica. Nici un fel de fir de la mufa de langa filtrul de polen pana pe motor nu trebuie schimbat chiar daca se potriveste usor sa mufezi doar.

Aici vorbesc din experienta proprie. Am schimbat si senzori si tot felul de componenete electrice pana cand au refacut instalatia pe masina folosind firele doar de la o singura masina, de la masina care primeste motorul.

Link to comment
Share on other sites

Ok... nu porneste la cheie, pot fi probleme electrice - electronice sau mecanice ( pompa de inj - alimentare - furtune - pompa din rezervor etc etc ) , dar nu porneste nici trasa - impinsa ?

 

Am intalnit o problema "tampita " la un prieten, din cauza tempomatului defect nu pornea masina decat impinsa - trasa si sa dus la 99 de meseriasi si toti puneau problema alimentarii - injectiei - bateriei. A duso la un tester si sa lamurit ce problema avea masina. Tempomat defect - anulat - cheie si masina a pornit la prima cheie.

 

Bafta .

Edited by holby
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.