Jump to content

Recommended Posts

de cateva zile iala de la E39 nu se mai deschide manual(nu e blocata cu cheia) si se deschide doar din deschiderea de pe cheie sau din masina de la buton.

La E46 a aparut odata un fel de eroare in bord :gen un vas dreptunghiular care are desenat ca si cum ar fi apa...ca niste valuri.Oare e de la nivelul de antigel?

Link to comment
Share on other sites

Da, semnul ala indica nivel scazut de lichid de racire. Verifica-l.

cred ca de 1 an nu am mai completat...banuiam ca e de acolo insa nu eram sigur,merci.De yala nu stie nimeni nimic ce ar putea fi ??desi apas pe ea nu mai deschide portbagajul

Link to comment
Share on other sites

la e46 acolo am gasit rezolvarea problemei, am avut un fir rupt (foarte greu l-am gasit <_< )

 

Eu inca nu l-am gasit :)

banuiesc ca se poate rezolva cu un aparat de masura ...masurand continuitatea ...dar asa dintr-o data sa se rupa firul ?

Link to comment
Share on other sites

la e46 acolo am gasit rezolvarea problemei, am avut un fir rupt (foarte greu l-am gasit <_< )

 

Eu inca nu l-am gasit :)

banuiesc ca se poate rezolva cu un aparat de masura ...masurand continuitatea ...dar asa dintr-o data sa se rupa firul ?

 

de la deschis si inchis portbagajul

Link to comment
Share on other sites

de la deschis si inchis portbagajul

 

Plus ca neamtul a facut economie si a pus niste fire scurte scurte...

Eu am inadit pe fiecare cate o bucata de 10-12 cm. De atunci nu mai am probleme de acest gen.

Link to comment
Share on other sites

de la deschis si inchis portbagajul

 

Plus ca neamtul a facut economie si a pus niste fire scurte scurte...

Eu am inadit pe fiecare cate o bucata de 10-12 cm. De atunci nu mai am probleme de acest gen.

apropo de economie, eu lucrez intr-o fabrica ce produce cablaje pt. mercedes si bmw si stiu ce inseamna 1 sau 2 cm diferenta de la lungime...adica e rebut <_<

Link to comment
Share on other sites

Sincer, mi se pare cam intins cablajul original in zona amintita. Nu prea ii lasa loc de "miscare" si de aceea cedeaza relativ usor. Nu mai stiu cat costa acum, dar cand preturile erau in euro, era cca 450 euro.
Link to comment
Share on other sites

Sincer, mi se pare cam intins cablajul original in zona amintita. Nu prea ii lasa loc de "miscare" si de aceea cedeaza relativ usor. Nu mai stiu cat costa acum, dar cand preturile erau in euro, era cca 450 euro.

cam intre 2-300 EURO e un cablaj complet de A sau Bclass mercedes,ma refer ca pret de productie....banuiesc ca la toata partea electrica te-ai referit cand ai zis pretul asta, nu ? <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.