Jump to content

e46 318i (143CP) vs 320i (170CP)


Marius_Is

Recommended Posts

Sunt pe cale de a-mi cumpara un BMW e46. Imi doresc de cativa ani masina asta. <_<

Eu prefer un benzinar si trebuie sa aleg intre 318i facelift (143CP) si 320i tot facelift (170CP). Stiu ca 320i are 6 cilindri in linie.... se spune un motor adevarat BMW

Din cate am citit 320i-ul consuma destul de mult. In oras cand e traficul aglomerat poate ajunge si la 14% iar pt 318i am auzit ca ia 10 - 11% in mod normal.

In extraurban chiar nu stiu cum stau la consum.

Va rog pe cei care le-ati condus pe ambele sa imi spuneti ce parere aveti despre ambele modele si daca se merita un 320i pentru feeling desi are un consum mai mare.

Trebuie sa mai spun ca nu sunt vitezoman de felul meu .... dar unde se poate merg si mai tare. :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am 320i si in Bucuresti am vazut consum si de 19%, in afara cam 9.5, asta pe BC.

Nu stiu despre 318 dar dc vrei sa simti un motor BMW trebuie cel putin 320, eu il am de 1 saptamana si deja vreau mai mult.

Acum tu tre sa faci decizia, cel mai bine ar fi sa mergi cu ambele motoare si sa vezi care te coafeaza cel mai bine in privinta raportului performante/consum.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Mie nu-mi consuma mult 320i-ul in oras(Timisoara).Sincer nu stiu cat exact caci nu ma preocupa in mod deosebit consumul atata timp cat mi se pare rezonabil si nu cred in ce afiseaza pe bord,dar cu siguranta nu e vorba de 19% cat zicea colegul de mai sus.Estimarea o fac in functie de cat de mult circul si cat de des ajung sa alimentez.Totusi la mers pe autostrada am reusit un consum masurat la pompa de 8,8% si mers relativ moderat(120-160km/h).Dintre cele doua modele recomand 320i-ul ca achizitionare(posibil sa fiu subiectiv)desi am inteles ca nici 318i 143cp nu e un model rau si care intr-adevar ar consuma chiar mai putin(asta in cazul ca te intereseaza mai mult aspectul consumului).Daca totusi esti destul de tentat sa iei 320i,as putea recomanda chiar si 325i care e ceva mai performant si despre care se spune si scrie ca n-ar consuma mai mult decat fratiorul de 2,2l.Nu stiu exact ce preferinte ai in legatura cu performantele dar nu cred ca 320i te va dezamagi.Mai multe despre 318i poate sa scrie cine are asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

Si eu tot un 320 am. Am condus in Bucuresti in absolut toate conditiile si NICIODATA, indiferent cat de aglomerat a fost nu am avut consum de 19. Maximul a fost de 15 la pompa, mers bara la bara de mi-a venit rau, aer conditionat pornit. Ultimul consum pe autostrada, stabilit acum 3 zile. 10/100km mers numai 160, de la Cernavoda pana la intrare in Bucuresti. In alta ordine de idei, la un drum Oradea-Bucuresti, mers destul de relaxat, noaptea, cu o viteza medie de 78km/h am scos un consum pe OBC de 6,9 iar la pompa de 7,5. Vezi ca motorul asta papa si un pic de ulei. Nu stiu sa iti spun exact de 318.
Link to comment
Share on other sites

am un 318 ci si consuma cam 12 in oras cu clima, trage si binisor. Parerea mea e ca daca vrei bmw si tii si la economie mergi pe 318 sau daca te intereseaza performanta 325. Daca nu m`ar interesa economia as merge pe 325, mi se pare cam mica diferenta dintre un 318 si 320 la performanta
Link to comment
Share on other sites

am un 318 ci si consuma cam 12 in oras cu clima, trage si binisor. Parerea mea e ca daca vrei bmw si tii si la economie mergi pe 318 sau daca te intereseaza performanta 325. Daca nu m`ar interesa economia as merge pe 325, mi se pare cam mica diferenta dintre un 318 si 320 la performanta

Totusi intre 318i si 320i sunt aproape 30CP diferenta care cred ca se simt. La un 325i sigur nu ma bag.

Dar mai am o intrebare. E adevarat ca motoarele de la BMW cu 6 cilindri in linie sunt cum se spune ....."adevarate" ? <_<

Si ca e o reala placere sa conduci un asa motor ?....am inteles ca au si un sunet deosebit

Link to comment
Share on other sites

am un 318 ci si consuma cam 12 in oras cu clima, trage si binisor. Parerea mea e ca daca vrei bmw si tii si la economie mergi pe 318 sau daca te intereseaza performanta 325. Daca nu m`ar interesa economia as merge pe 325, mi se pare cam mica diferenta dintre un 318 si 320 la performanta

Totusi intre 318i si 320i sunt aproape 30CP diferenta care cred ca se simt. La un 325i sigur nu ma bag.

Dar mai am o intrebare. E adevarat ca motoarele de la BMW cu 6 cilindri in linie sunt cum se spune ....."adevarate" ? <_<

Si ca e o reala placere sa conduci un asa motor ?....am inteles ca au si un sunet deosebit

 

 

318 chiar si CI au motoare cu doua supape pe cilindru. Adica 4 pistoane cu 8 valve... Nu cred ca e un motor reusit. In plus 318 are undeva la 116 cai nu la 140 de cai. PE E36 318IS ai 4 supape pe cilindru si doua axe cu came si 143 de cai. Au fost cu mult mai reusite decat motoarele de pe E46...

 

 

Eu daca ar fi sa aleg as lua E46 320 ( 24 de valve ) nu 318 (8 valve ) ....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

318 chiar si CI au motoare cu doua supape pe cilindru. Adica 4 pistoane cu 8 valve... Nu cred ca e un motor reusit. In plus 318 are undeva la 116 cai nu la 140 de cai. PE E36 318IS ai 4 supape pe cilindru si doua axe cu came si 143 de cai. Au fost cu mult mai reusite decat motoarele de pe E46...

 

 

Eu daca ar fi sa aleg as lua E46 320 ( 24 de valve ) nu 318 (8 valve ) ....

 

 

Omule, documenteaza-te, sincer acuma.

 

Tu cunosti despre bmw cat eu despre fotbal american. Fara suparare.

 

Multa lume citeste forumul acesta si la asemenea informatii eronate, ce se crede?

 

ia uite aici despre ce motor de e46 e vorba, motorul de pe 318i facelift. (stiai despre ce vorbesc, din titlu, daca aveai cunostinte cat de cat)

 

N42B20 2.0 L (1995 cc/121 in³) 105 kW (143 hp) @ 6000 200 N·m (147 ft·lbf) @ 3750 6500 2001

Link to comment
Share on other sites

Eu as alege oricand in favoarea 320i-ului in fata lui 318, depinde de tine ce buget ai pe termen lung. Eu iti recomand sa iei in calcul si costul taxei de prima inmatriculare, costul RCA-ului si a impozitului, deoarece 320i are motor de 2171cmc. Daca esti pasionat de condus si iti permite buzunarul ia un BMW cu motor cat mai puternic. Daca esti unul dintre cei care vrei sa ai si tu BMW ca multi altii mai bine mergi la alta marca(VW, Audi, Skoda, etc). Vad pe strada o multime de E46 in stare de "putrefactie", nu sunt masini foarte fiabile in conditiile de trafic din Romania . Mereu trebuie sa conduci cu atentie maxima, altfel o transformi in caruta.
Link to comment
Share on other sites

eu am avut 318i facelift de 143 cp. vreau sa zic ca trage destul de bine (avind in vedere faptul ca aveam jante de 18 inch si daca ii dadeam blana dadea scirtz si in a treia) si consumul in oras (in cazul meu) era de maxim 12%, extraurban - maxim 8% (la pompa si nu pe BC). ce sa iti zic de motorul asta? cum zicea roco 123 are 143 cai si 16 valve, e valvetronic, etc.; deasemenea are serpisori(evacuare separata pe fiecare piston) din fabrica, ceea ce face ca acest motor sa "sune" foarte placut in ture, spre deosebire de modelele anterioare de motoare bmw in 4 cilindri. deasemenea banuiesc ca consumul e mai mic decit la 320i; taxa de inmatriculare mai mica; prima de asigurare si impozit la fel; ulei motor mai putin...etc. acu' ce sa zic...depinde ce vrei tu...eu am mers si cu 320, are un plus de putere, dar diferentele nu sunt enorme. diferenta majora e determinata de cei 2 cilindri in plus <_<. eu as zice sa iei ori 318i fcl, ori 325i (acolo chiar se merita :) ). iti doresc bafta si sa faci orice alegere, numai sa fie BMW (dar sa o cumperi doar pentru ca e o masina buna, si nu pentru a face impresii).
Link to comment
Share on other sites

ia-ti 6 cilindri benzina.

faci cumva sute de km pe zi?e relevant consumul?

daca economisesti 10 sau 15 ron pe zi ,intr-o luna ai 3-4 milioane in buzunar,dar ai bmw <_<

eu cand am trecut de la 4cilindri/102cp la 6cilindri/150cp s-a simtit.

stii ce o sa-mi iau pe viitor?minim 200cp si minim 6cilindri,2.5,2.8 sau ...4.0,dar sa nu exageram. 2.0 ma satisface :)

concluzia o tragi singur.

Link to comment
Share on other sites

Un 320i in regim de mers bara la bara, prin centru sau pe podul Grant, mai putin de 16% sigur nu ia.

De 318 am auzit ca ar lua si 10 in oras deci cum am zis ar fi bine sa mergi cu ambele modele.

 

 

PS: Oricum, chiar dc te hotarasti pe 318 si gasesti o oferta buna la 320 o sa iei 320-u(la fel ca mine).

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa-ti iei in 6 cilindri , preferabil de 3 l. Consumul este cu 10 % nai mare decat la 320 dar performantele sunt net superioare.

Interesant ca un posesor de 320d recomanda un 330i <_<

Iar eu in ultimele zile tocmai am vazut doua 320d ... si chiar ma bate un gand la un 320d

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa-ti iei in 6 cilindri , preferabil de 3 l. Consumul este cu 10 % nai mare decat la 320 dar performantele sunt net superioare.

Interesant ca un posesor de 320d recomanda un 330i :)

Iar eu in ultimele zile tocmai am vazut doua 320d ... si chiar ma bate un gand la un 320d

Fa ce zice popa nu ce face popa! <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.