Jump to content

e46 318i (143CP) vs 320i (170CP)


Marius_Is

Recommended Posts

In oras cel mai putin 14.5 la masina din semnatura.

Am un prieten cu un 330ci si sustine si el ca nu consuma cu mult mai mult decat mine .

Da nici 12%...

 

 

Le: dc ar fi consumurile alea, macar la 325, maine l-as da pe al meu si as lua unul

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

In Cluj, 2.2-ul imi ia 13.0

 

In carte e dat 12,2, deci ma apropiu. 330i nu cred niciodata ca o sa consume 12 in oras. Nu cred. Ca iti arata pe bord la mers intretinut ~12 .. asa imi arata si mie 6 si 8 in oras <_< deci sa nu confundam.

 

Eu sincer nu cred ca m-as mai putea obisnui cu < 6 cilindri. Imi place sunetul, imi place lipsa vibratiilor, imi place usurinta cu care se tureaza pana la 6300, imi place ca la 3500 - 4000 rpm se simte in mediul lui si nu pare deloc chinuit. Parerea mea e ca 2.2ul e un entry level in sfera motoarelor sport.

 

Pentru cine zicea ca nu e diferenta de la 143 la 170: iti garantez ca se simte.

Link to comment
Share on other sites

Asta se stie. 325 consuma fix cat 320 iar performantele sunt net superioare. Si nu este numai o legenda urmana, ci e dat si in carte. Al meu, de exemplu e dat in carte 12.2% urban (adica la fel ca 320)! Personal 2.2 mi se pare o mare nereusita BMW. daca tot ai motor PESTE 2.000 (deci taxe, imozite, asigurari) la fel ca la 325, mai ai si consumul ca la 325 (dar performante cat un 320 D) atunci de ce naiba l-au mai facut... Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Asta se stie. 325 consuma fix cat 320 iar performantele sunt net superioare. Si nu este numai o legenda urmana, ci e dat si in carte. Al meu, de exemplu e dat in carte 12.2% urban (adica la fel ca 320)! Personal 2.2 mi se pare o mare nereusita BMW. daca tot ai motor PESTE 2.000 (deci taxe, imozite, asigurari) la fel ca la 325, mai ai si consumul ca la 325 (dar performante cat un 320 D) atunci de ce naiba l-au mai facut...

vis-a-vis de consum si performante

Link to comment
Share on other sites

Ca iti arata pe bord la mers intretinut ~12 .. asa imi arata si mie 6 si 8 in oras <_< deci sa nu confundam.

 

Adica tie iti arata be BC consum mediu 6-8 in oras?

In afara cat iti arata?

Link to comment
Share on other sites

vreo concluzie pana acum ? :)

Ca si decizie de a cumpara .....am ramas la fel ca si atunci cand am deschis topicul.

As prefera 318i pentru consumul decent. Dar inca ma mai interesez referitor la motorul asta (318i).

Am un var care lucreaza la un servis auto. Printre altele el m-a tot sfatuit sa nu cumpar sub nici o forma 320d. Dar totusi nu vreau sa deschid o noua polemica benzinar vd diesel. <_<

Concluzie ... daca gasesc un 320i bine intretinut si la un pret acceptabil e posibil sa cumpar.

Edited by SML
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca e offtopic dar eu te sfatuiesc sa iei 325i. Cel 2.2 nu prea ii vad rostul, sincer, cel putin nu la noi, din cauza taxelor, acelasi impozit si asigurare si taxe tot ca la 2.5, consum la fel, putere inferioara. Spune-mi un singur avantaj care il are 2.2 in fata lui 2.5. Testeaza un 318 si apoi un 325, si o sa ma intelegi <_< . Daca iei 318 dupa cateva luni o sa vrei mai mult, o sa umbli pe forum cu intrebari de genul "cum se poate creste puterea la un 318", o sa ajungi la concluzia ca la un aspirat resoftarea nu isi are rostul, si o sa ajungi cu ea pe autovit acceptand variante cu 325 sau 330. Bafta in alegere :)
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca e offtopic dar eu te sfatuiesc sa iei 325i. Cel 2.2 nu prea ii vad rostul, sincer, cel putin nu la noi, din cauza taxelor, acelasi impozit si asigurare si taxe tot ca la 2.5, consum la fel, putere inferioara. Spune-mi un singur avantaj care il are 2.2 in fata lui 2.5. Testeaza un 318 si apoi un 325, si o sa ma intelegi <_< . Daca iei 318 dupa cateva luni o sa vrei mai mult, o sa umbli pe forum cu intrebari de genul "cum se poate creste puterea la un 318", o sa ajungi la concluzia ca la un aspirat resoftarea nu isi are rostul, si o sa ajungi cu ea pe autovit acceptand variante cu 325 sau 330. Bafta in alegere :)

Ok, voi cauta sa vad ce 325i as putea gasi in tara.

Link to comment
Share on other sites

Cateva detalii despre masina din semnatura:

- nu o am demult (Octombrie 2008) asa ca nu am pretentia ca deja sunt a toate stiutor in ale BMW-urilor

- consum vara: afara 7-7,5%; in oras: 9-9,5% (consum la pompa, nu pe BC)

- de mers nu pot spune ca merg sportiv; doar cand ma mai enerveaza cate unul care vrea sa-mi arate ce masina are el pe langa BMW-ul meu, atunci o calc :)

- iarna asta, in oras, pe distante scurte (2-3 km) mi-a luat cel mai mult 14%

- motorul este N42B20 si am citit pe Wikipedia ca a luat titlul de "motorul anului" in anul in care a aparut.

 

Una peste alta eu sunt f. multumit de masina. Am adus-o din Germania la 75000KM si merge excelent, n-am avut nici o problema.

Ca si taxa de inmatriculare am platit in Octombrie anul trecut 10,5 milioane. Nu stiu cat mai este acum.

 

Succes in decizia de cumparare! <_<

Link to comment
Share on other sites

Cateva detalii despre masina din semnatura:

- nu o am demult (Octombrie 2008) asa ca nu am pretentia ca deja sunt a toate stiutor in ale BMW-urilor

- consum vara: afara 7-7,5%; in oras: 9-9,5% (consum la pompa, nu pe BC)

- de mers nu pot spune ca merg sportiv; doar cand ma mai enerveaza cate unul care vrea sa-mi arate ce masina are el pe langa BMW-ul meu, atunci o calc :)

- iarna asta, in oras, pe distante scurte (2-3 km) mi-a luat cel mai mult 14%

- motorul este N42B20 si am citit pe Wikipedia ca a luat titlul de "motorul anului" in anul in care a aparut.

 

Una peste alta eu sunt f. multumit de masina. Am adus-o din Germania la 75000KM si merge excelent, n-am avut nici o problema.

Ca si taxa de inmatriculare am platit in Octombrie anul trecut 10,5 milioane. Nu stiu cat mai este acum.

 

Succes in decizia de cumparare! <_<

 

Asa DA post . M-ai lamurit f clar si concis cu sta problema la un 318i.

Multam' Catzus

Link to comment
Share on other sites

Sunt pe cale de a-mi cumpara un BMW e46. Imi doresc de cativa ani masina asta. <_<

Eu prefer un benzinar si trebuie sa aleg intre 318i facelift (143CP) si 320i tot facelift (170CP). Stiu ca 320i are 6 cilindri in linie.... se spune un motor adevarat BMW

Din cate am citit 320i-ul consuma destul de mult. In oras cand e traficul aglomerat poate ajunge si la 14% iar pt 318i am auzit ca ia 10 - 11% in mod normal.

In extraurban chiar nu stiu cum stau la consum.

Va rog pe cei care le-ati condus pe ambele sa imi spuneti ce parere aveti despre ambele modele si daca se merita un 320i pentru feeling desi are un consum mai mare.

Trebuie sa mai spun ca nu sunt vitezoman de felul meu .... dar unde se poate merg si mai tare. :)

 

eu am 318i , in orash consuma 12 si in afara 8 , dupa ce mergi cu el ceva timp , nu zici ca este asa de puternic , ti se pare normal, un motor normal, daca esti pasionat de putere iati ala de 170cp, eu ma gandesc acuma ca era mai bine ala , asta merge ca orice masina de 140 cp , daca mai ai si 4 persoane in masina , nu mai este stralucit, acum sunt multe masini cu 140cp , daca vrei sa fii peste astea ial pe ala de 170, daca nu vrei sa te faca sa te simti prost un passat tdi

Link to comment
Share on other sites

quote]

 

Asa DA post . M-ai lamurit f clar si concis cu sta problema la un 318i.

Multam' Catzus

Multam' si eu de aprecieri!

Stiu cum e cand esti nehotarat si cauti sa extargi din toate sfaturile, din toate topicurile existente cea mai pertinenta informatie pentru tine.

Si eu am fost la fel inainte de a-mi lua BMW-ul anul trecut.

Forumul acesta ma ajutat extrem de mult si le multumesc pe aceasta cale inca o data tuturor celor care mi-au dat un sfat, mi-au raspuns la topicurile deschise de mine. <_<

Eu eram un fan diesel, o spun raspicat si cu mana pe inima, inainte de a-mi lua beeme-rul meu actual.

Intr-adevar trebuie sa te gandesti cum vei folosi masina in cea mai mare parte a timpului:

- daca faci drumuri luni si dese, clar diesel-ul este prima optiune, iar la 320d gasesti, dupa parerea mea, raportul optim pret/calitate/confort. Seria 3 nu este o masina mare, o poti parca destul de usor oriunde, are forme foarte-foarte frumoase (asta tot parerea mea :bashwall: ). Daca nu ai 150 de kile sa nu incapi intr-o masina normala, mi se pare suficent o seria 3. Nu zic ca seria 5 nu este misto, dar mi se pare totusi cam mare. Repet, nu vreau sa ofensez in nici un fel pe posesorii de 5-are, de nenumarate ori intorc capul pe strada dupa cate un seria 5 si imi plac si mie, dar 3-arele mi se par P E R F E C T E!

- daca drumurile pe care le faci sunt scurte, sau nu folosesti atat de des masina, n-are rost sa-ti iei diesel. Costurile de intretinere, in timp, la diesel, nu justifica banii platiti la inceput pe un diesel. Iar diferentele de pret intre benzina si motorina, in ultimul timp, s-au cam micsorat.

Si inca un amanunt destul de important, zic eu: de ex. la anul de fabricatie 2002 al masinii mele, la diesel gaseam motor Euro3, pe cand la benzinar am Euro4.

 

Eu clar nu mi-am luat BMW-ul ca sa impresionez diverse fetitze, sa sa fac figuri pe strada sau liniute la semafor, am depasit demult varsta acestor teribilisme. Pur si simplu m-am indragostit treptat de aceasta marca si am ajuns sa visez sa imi doresc sa am una, iar Dumnezeu m-a ajutat sa-mi implinesc visul.

Dar m-am gandit si dpdv financiar, si dpdv al ceea ce Romania ne permite la ora actuala ca si drumuri, am pus in balanta plusuri si minusuri, iar pentru mine, dupa ce am tras linie, raspunsul a venit clar: 318i, facelift, cu cat mai putini km la bord si nu neaparat cu sute de dotari suplimentare pe care nu stiu daca le folosesc 10% din timp.

Masina mea nu are cine stie ce dotari, dar are km. putini si asta pe mine m-a incantat. Plus ca am luat-o de la reprezentanta BMW din Germania, cu full service history, ceea ce te-as sfatui si pe tine sa cauti. Sa nu-ti iei o masina fara full service history.

Vor fi numerosi forumisti care sa spuna ca si dotarile fac masina; corect, dar depinde si de om. Eu nu am avut asta in vedere.

 

Una peste alta, ca sa nu o mai lungesc, uita-te in punga si vezi de ce finante dispui, apoi gandeste-te daca iti perimiti dupa ce iti iei masina sa o si intretii si un pic de tot, asculta si ce iti spune inima si nu doar ratiunea.

Daca faci toate astea, la final o sa fi extrem de multumit, si asta conteaza!

 

BAFTA! :)

Link to comment
Share on other sites

frumos scris <_<

cosum in Bucuresti maxim la 318 o sa ai 13,la 2,5 cam 15 de aici calculele sunt ale tale,cheltuieli ceva mai maricele cu 2,5 la intretinere ,daca mergi 20.000 km pe an benzina daca mergi sub 10.000 km pe an 2,5 :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

320 vs. 325 e exact 316 vs. 318 fara facelift, alea cu motoare de 1,9, aceleasi taxe, consum la fel, dar performante diferite. Crede-ma ca am avut 316 si mereu am regretat ca nu am luat 318. Acum am motor de 2,5 si ma simt mai bine. <_< 318 facelift e bun ca performante, consum, cheltuieli, daca ultimele doua aspecte nu sunt hotaratoare pt. tine, atunci ia 325, chiar nu are rost un motor de 2,2.
Link to comment
Share on other sites

Ca e mai bine a cumpara un 2,5 decat un 2,2 am spus-o si eu mai sus; dar cred ca e total gresita ideea ca a achizitiona un 320i e o afacere proasta.Toata lumea se uita la comparatii 0-100km/h si trage concluzia ca o masina e mai buna ca alta;mult mai relevant ar fi un 0-200km/h si reprizele in treptele a 4-a si a 5-a 80-120km/h,100-160km/h de exemplu.In ideea asta cred ca 330i-ul 300Nm face adevarata diferenta intre cele trei modele.

Daca se iveste ocazia de a cumpara un 320i cu mai multe dotari,an mai bun,stare mai buna decat un 325i, nu vad de ce cei 22cp in plus si costul impozitului,asigurarii,consumului identic ar trebui sa conduca spre decizia favorabila de a achizitiona 325-ul.

Alt aspect ar fi ca daca cel care a deschis topicul doreste sa foloseasca masina in cea mai mare parte a timpului in oras si nu e prea interesat de nr.cilindri,atunci cred ca cea mai buna solutie ar fi 318i 143cp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.