Jump to content

Compresor clima


kathalin

Recommended Posts

Masina este un e46 din 00,318i,si problema la mine este k aerul care il baga este dupa parerea mea prea anemic si nu foarte rece desi clima e pe minim,am observat compresorul cum incetineste turatia si se aude un zgomot la anumite intervale scurte.Am pus un filmulet si sper sa gasesc o solutie .Nu stiu dc e normal sa se comporte asa.Si un al doilea lucru nu baga absolut deloc aer pe gurile din bord.Ce sa fie?motorase ramase pe inchis?se aude k si cum e obturat aerul.Pe sus si pe la picioare baga.Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Ms pt sfat pole,o sa merg sa fac si o verificare la instalatie .asa am apasat eu pe ventile si ceva gaz a eliminat dar nu avea miros de freon ci mai degrapa aer sub presiune ,ma gandesc ca masina fiind din 00 sa isi fi pierdut din proprietati freonul(macar o parte din ele) sau sa fi pierdut freon....
Link to comment
Share on other sites

Da e posibil sa nu mai ai freon ..aceleasi simptome le am si eu la 318 cu dubluclimatronic-ul face zgomot dar nu baga nimic prin gurile din fata doar pe sus pe la parbriz nici macar la picioare nu baga...trebuie verificat freonul...nici eu nu am apucat sa-l verific. :|

Daca ai gasit rezolvarea si era de la freon sa ne spui si noua. <_<

Link to comment
Share on other sites

Asa o sa fac,dar eu personal cred k lipsa freonului este cauza lipsei de putere cu care sufla,cat despre k nu baga pe gurile din bord am scris mai sus care cred eu k e cauza,dar astept si parerile altora care s-au mai intalnit cu asa ceva sau care stiu .Orice sfat ,idee sunt binevenite
Link to comment
Share on other sites

Sustin ce zice Calin78,dar este suspect si felul in care functioneaza compresorul,nu stiu dc v-ati uitat la filmuletul care l-am atasat.Sa fie de la piesa cu tepi(FSU,FSR).Sau Gabi BMW M3 ce vrei sa zici,fi mai explicit,nu ar fi trebuit sa bage si pe gurile de pe bordul masinii indiferent de ce a avut?
Link to comment
Share on other sites

zgomotul pe care-l auzi este provocat de compresorul insusi.

adica atunci cand tu observi ca incetineste miscarea de rotatie,el de fapt nu se opreste de tot si cupleaza iar.

zgomotul e normal.

faptul ca face asa nu e normal.

la mine se opreste de tot si cupleaza iar la interval de 10sec.

am inteles ca ar fi de vina o piesa,la nu stiu cum se cheama,mi-a aratat-o un forumist astazi voi reveni cu denumirea ei pe realoem.

uite ce am patit eu.....http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=19540&pid=716799&mode=threaded&start=#entry716799

Link to comment
Share on other sites

Tin sa iti zic k imi pare rau pt ce ti s-a intamplat,e groaznic,eu unul mai astept putin ,o sa o pun pe tester k nu stiu care ar putea fi cauza si ma enerveaza la culme,adica de ce pe la picioare baga foarte ok,debit bun,si pe sus mai slab,iar pe gurile din bord absolut deloc,sa fie vreun motoras blocat pe inchis,care are idee de ce e in interiorul bordului???trebuie sa il desfac ,dar cand ma gandesc ma doare capul,de fapt ma doare si dc pun pe altu sa il desfaca.Si pe sus baga anemic,nu are debit,si parca 16 grade alea nu sunt 16 .......etc....probleme...
Link to comment
Share on other sites

de cand am inceput sa folosesc aerul rece(vreo 2 zile pe pozitia auto)asa facea si la mine si la mai multe e46(prieteni) au avut acelasi zgomot dar s-a remediat singur ...deci in privinta zgomotului cred ca e normal ,el cupleaza si decupleaza

 

cat despre faptul ca nu e distribuit uniform aerul rece prin gurile de ventilatie exista probabilitatea sa fi avut comanda manuala,si sa fi fost schimbat am inteles ca aici exista niste diferente de acest gen

Link to comment
Share on other sites

exista probabilitatea sa fi avut comanda manuala,si sa fi fost schimbat am inteles ca aici exista niste diferente de acest gen

 

In cazul asta poate baga fie la parbriz si picioare , fie doar jos , sau dupa caz prin fata si usor picioare ..depinde de cum a fost reglat din manual . E simplu de aflat daca e asa ..comutati toate directiile din butoane si daca e jet de aer peste tot e climatronicul initial .daca baga doar prin 2 pozitii , desi sunt apasate 3 e clar .! In principiu asta e diferenta majora intre cele 2 , 1 motoras in plus la aeroterma si directionare pe 3 pozitii concomitent sau dupa caz!

 

Important de stiut ! daca ramaneti fara baterie climatronicul se reseteaza in pozitia parbriz ..deci e nevoie iar de panoul manual si refacute setarile ! <_< Njoy

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Aparent simplu dar complicat,m-ati pus pe ganduri,si cred k o sa urmez intai calea testerului dupa care vom vedea.....multumesc pt comentariile voastre.Totusi cred k trebuie sa dau bordul jos sa vad despre ce e vorba sau dc umblu prin spatele filtrului de polen as putea sa imi fac o idee?Ce sugera-ti?
Link to comment
Share on other sites

.Totusi cred k trebuie sa dau bordul jos sa vad despre ce e vorba sau dc umblu prin spatele filtrului de polen as putea sa imi fac o idee?Ce sugera-ti?

de ce sa-l dai?nu e nevoie sa-l dai tot.

la mine la e34 nu am gasit un DIY si m-am apucat,nu-s antitalent.

acum baga rece in usi,sub oglinda cum ar veni,in mijloc si jos.e suficient.

eu am scos intai casetofonul,ceasul,apoi panoul cu cele 3 rotite,tu probabil il ai cu butoane.

ulterior am gasit un DIY dar e pt e34 si e36 parca.

daca vrei il caut.

Link to comment
Share on other sites

Aparent simplu dar complicat,m-ati pus pe ganduri,si cred k o sa urmez intai calea testerului dupa care vom vedea.....multumesc pt comentariile voastre.Totusi cred k trebuie sa dau bordul jos sa vad despre ce e vorba sau dc umblu prin spatele filtrului de polen as putea sa imi fac o idee?Ce sugera-ti?

nu e nevoie sa dai bordul jos, intai verifica din butoane ceea ce te-a sfatuit ,,myxage'' si vezi cum sta treaba daca ai avut inainte manual si a fost schimbat ,daca e totul in regula atunci poti merge la testar sa vezi ce fel de problema iti arata

 

ps incerca sa schimbi si filtru de polen,poate avea si acesta o influenta mica e drept dar are <_<

 

grilele din bord le poti desface foarte usor sa vezi daca e ceva care optureaza aerul,da trimurile din bord jos si o sa vezi cum dai si grilele afara

Edited by batory
Link to comment
Share on other sites

Eu parca stiam ca directionarea aerului se face cu comanda prin vaccum.Nu e posibil sa fie un furtumas infundat sau vre-un element de exeutie defect?

Cat despre compresor e normal sa porneasca la intervale de timp.Functie de temperatura reglata din panoul climei el asigura un anumit debit de freon in instalatie, debit pe cere nu-l poate regla decat prin functionare intermitenta.Zgomotul cre se aude insa nu e chiar inbucurator...inseamna ca ambreiajul ala electromagnetic a suferit ceva.De aceea este indicat ca si pe perioadele reci (iarna), compresorul sa fie pornit periodic pentru a nu se intepeni respectivul ambreiaj

Link to comment
Share on other sites

Al meu cu siguranta e bolnav ca pe orice temperatura l=as da face la fel,filmuletu a fost facut pe 16 grade cu clima si ati vazut la ce interval face asa k si cand scapa ......si vreau sa va zic k am facut cum a zis myxage si baga foarte bine pe la picioare,bine pe la parbriz ,si foarte foarte incept pe gurile din bord,si dc las doar pe gurile din bord se aude cum sufla aerul tare dar ceva nu ii da voie sa treaca,ca si cand e obturat,cred din ce in ce mai tare k vreun motoras e blocat pe inchis sau nu functioneaza pt k se aude cum sufla dar vine foarte putin,iar din cate imi amintesc eu pe un istoric luat de la bmw parca scria Clima automata.As vrea la o intalnire sau candva pe cineva sa-si dea cu parerea .Inginere cu ce ai scos climatronicu?Iti trebuie niste lame speciale??Si trimurile cum le dau jos?Am incercat sa trag de marginea de jos dar nu ies si mi-e frica sa nu le rup....

P.S. E posibil sa fie din cauza piesei cu tepi(FSU.FSR)????Cum se manifeste defectiunea ei??

Edited by kathalin
Link to comment
Share on other sites

Si trimurile cum le dau jos?Am incercat sa trag de marginea de jos dar nu ies si mi-e frica sa nu le rup....

P.S. E posibil sa fie din cauza piesei cu tepi(FSU.FSR)????Cum se manifeste defectiunea ei??

 

trimurile le dai jos cu ajutorul unei surubelnite cu cap lat faci parghie la un capat si iasa f usor

 

cat despre faimoasa ,,piesa cu tepi'' daca e dusa nu mai functioneaza treptele ventilatorului

Link to comment
Share on other sites

din ce spui tu cum ca se aude ca sufla dar nu trece aerul pare ca ai o conversie acolo de la manual la automat !..cam asa se aude ,,,sufla dar nu baga pt ca nu deschide motorasul clapeta !.daca e asa ai nevoie de o comanda manuala de la cineva si trebuie sa refaci setarile , adica montezi manuala reglezi din ea jetul de aer pe unde sa bage , opresti masina si schimbi cu panoul automat .Si cam asta e !. Poate te ajuta un coleg cu o clima manuala !
Link to comment
Share on other sites

din ce spui tu cum ca se aude ca sufla dar nu trece aerul pare ca ai o conversie acolo de la manual la automat !..cam asa se aude ,,,sufla dar nu baga pt ca nu deschide motorasul clapeta !.daca e asa ai nevoie de o comanda manuala de la cineva si trebuie sa refaci setarile , adica montezi manuala reglezi din ea jetul de aer pe unde sa bage , opresti masina si schimbi cu panoul automat .Si cam asta e !. Poate te ajuta un coleg cu o clima manuala !

 

Ar fi grozav,macar in felul asta as proba o clima manuala si am observa dc atunci ar baga pe gurile de pe bord,si care ar fi piesele care lipsesc pt a o face total functionabila clima automata dc se va dovedi ca asta e cauza.

P.S. Myxage cum se numeste spreyul pt curatat deibtmetru,k as vrea sa il curat si eu pe al meu.MS

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.