Jump to content

bate caseta de directie e46


dextercos

Recommended Posts

  • 2 years later...

aceeasi problema mi-e teama ca o am si eu ....troncane ceva ...am schimbat bucsile de la bascula, amortizoarele pe fata plus falnsele si troncanitul n-a disparut. mecanicu a zis ca poate fi vreun pivot dar n-a zis nimic de caseta ...desi pierde ulei vizibil pe la bieleta din stanga.

cum as putea sa-mi dau seama daca sigur este caseta ??

Link to comment
Share on other sites

Cu parere de rau pierderea de ulei pe la bieleta stg si un usor trancanit am avut si eu in momentul cand am fost nevoit sa o schimb pe a mea

Eu am montat Spidan este rectificata in Germania si am 20 mi cu ea si este ok

Link to comment
Share on other sites

M-am dat seama numai acuma ca e vorba de noi si asa ca ma simt nevoit sa rectific cat scris de D_ul claudiuBWR:

 

pe situl nostru am scanat numai fata de la Autorizatie Tehnica care am primit de la RAR iar renoirile sunt pe spate. Autorizatie fost renoita, din partea RAR, in fiecare an din 2006, ultima data in Septembrie 2011, valabila pana in septembrie 2012.

 

Rog fiecare de a verifica ce scrie inainte de a scrie ceva de gresit.

 

aia au autorizatia expirata de peste un an; servodirectie

ceilalti pe care ii citezi sunt importatori si aduc tot din germania reconditionate ca multi alti importatori doar ca au preturi mai mari

Edited by MEDES CALAN
Link to comment
Share on other sites

M-am dat seama numai acuma ca e vorba de noi si asa ca ma simt nevoit sa rectific cat scris de D_ul claudiuBWR:

 

pe situl nostru am scanat numai fata de la Autorizatie Tehnica care am primit de la RAR iar renoirile sunt pe spate. Autorizatie fost renoita, din partea RAR, in fiecare an din 2006, ultima data in Septembrie 2011, valabila pana in septembrie 2012.

 

Rog fiecare de a verifica ce scrie inainte de a scrie ceva de gresit.

 

 

coleu` nu a scris nimeni nimic gresit, au scris exact ceea ce au vazut pe site-ul vostru :) trebuie sa-i cinstesti pe colegi ca poate asa nu mai pierdeti ceva clienti cand vad licenta expirata :)

Link to comment
Share on other sites

Am crezut ca fiecare persoana stie ca RARul nu da un certificat nou in fiecare an iar trimite, de la Bucuresti, un timbru care trebuie sa fie lipit in spate ca dovada ca autorizatie fost reinnoita.

 

Mai ales ca pe sfarsitul de pagina de la autorizatie, " ceea ce au vazut pe site-ul vostru :) ", scrie clar: "Valabilitatea prezentei autorizatii conform vizelor pe verso", asa ca nu cred ca am gresit daca m-am suparat cate un pic cand am citit cel de mai supra... Eu nu sunt roman, dar prepozitie asta nu ar fii grea de inteles la nici o persoana care vorbeste o limba latina.

 

Si, daca la D_ul respectiv isi a aprins un punct de itrebare in legatura cu autorizatiei noastra s-ar putea se ne intreaba, inainte sa scrie ceva care nu stie.

 

coleu` nu a scris nimeni nimic gresit, au scris exact ceea ce au vazut pe site-ul vostru :) trebuie sa-i cinstesti pe colegi ca poate asa nu mai pierdeti ceva clienti cand vad licenta expirata :)

Edited by MEDES CALAN
Link to comment
Share on other sites

este si cineva de la noi de pe forum care reconditioneaza si chiar bine. doru98nic .caseta la e46 bate... bate la majoritatea.se mai poate strange un pic dar nu prea mult ca va merge greu directia. nr lui doru pt reconditionare 0765378223
Link to comment
Share on other sites

Prefer oricand caseta refacuta de trw sau spidan/lobro in detrimentul uneia facute de vreun nene pe la noi. In plus, toate vin cu piesa la schimb in ziua de azi si TOATE sunt rmfd, nu mai exista conceptul de NOU decat pentru foarte putine masini/modele. Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Daca schimbati, in registru, bucsa "Y" si o strangeti remediati doar pe moment (zicem 6 lune, poate mai putin). Singura solutie este de inlocui, cel putin, axul vechiu cu unu nou. ZF vinde axul pentru toate servodirectie din gama lor la cei care au contract cu lor sau, daca cineva nu are contract cu ZF, poate cumpara axul de aproape orice mare dealer de piese de schimb pentru servodirectie in Europa. Si fara un ax nou greu se scapa de bataie...
Link to comment
Share on other sites

Prefer oricand caseta refacuta de trw sau spidan/lobro in detrimentul uneia facute de vreun nene pe la noi. In plus, toate vin cu piesa la schimb in ziua de azi si TOATE sunt rmfd, nu mai exista conceptul de NOU decat pentru foarte putine masini/modele.

 

Eu unul prefer o caseta refacuta cu 500 lei de catre doru decat una refacuta de trw cu 1500lei.cei care le-au reconditionat la doru au fost multumiti.

Link to comment
Share on other sites

Eu unul prefer o caseta refacuta cu 500 lei de catre doru decat una refacuta de trw cu 1500lei.cei care le-au reconditionat la doru au fost multumiti.

Pentru mine, Doru, Ghita, Ionel sau Vasile, orice om ce s-a hotarat el sa faca chestii de astea, nu-mi inspira siguranta, numele lor nu-mi spune nimic. Trw, spidan imi spune ceva. Stii cum e, o intrebare deranjeaza romanul: Iti permiti masina ce o ai? Daca mergi sa-ti bata unu si altu pivotii cu ciocanu si sa-ti faca el ca stie caseta si a invatat pe masinile altora, e clar. N-am nimic cu omul, poate chiar e meserias in ce face, nu-l cunosc, doar spun.

Cum la noi e plina tara de oameni ce n-au dupa ce bea apa dar la ei e cel putin un e46 in fata blocului, e de inteles. Omul asta a avut, are si va avea mereu clienti.

Link to comment
Share on other sites

Cu ceva Va contrazic, D_ul Roco: daca cumparati o servodirectie noua de la un Dealer ZF el nu va cere servodirectia uzata inapoi, dece ZF nu cere, la randul ei, sa ii si trimita servo uzata inapoi.

 

Clar ca si ZF are un program de servodirectie reconditionate, si ca pentru ele cere uzatul inapoi. dar asta e cu tot altceva... Cu niste ani in urma a trebuit sa cer la un distribuitor roman de renume o pompa noua LuK dece nu mai am avuta pe stock si pretul ei fost OK fata de pret de achizitionare din Italia + transport. Cand am primit pompa fost reconditionata. Eu am sunat la agentul sa ii am zis ca nu m-a trimis piesa ca am comandat si el m-a raspuns ca, pentru ei, reconditionata sau noua sunt lafel dece asa primesc de la LuK si, dupa ce spune Uniune Europeana, o piesa reconditionata este ca una noua. Eu i am spus ca daca comand o piesa noua in Italia noua primesc, si Italia este in Uniune de mai mult timp decat Romania si el ne a facut factura cu minus numai ca sa se scape de mine. Luand asta in considerare nu ini pare ciudat ca cineva cere piesa uzata inapoi in schimb la una noua.

 

Dar chestie importanta este una: un servo ZF (E46/E60), cumparat de la un Dealer ZF, nu are cum sa fie mai mult de 550-650 euro + TVA, fara uzat la schimb. Daca e vorba de un servo E60 Active Steering, sau E90 Electrica, chiar pret creste in jur de 1300 de euro plus TVA, dar tot uzatul ramane la D_vs.

 

Prefer oricand caseta refacuta de trw sau spidan/lobro in detrimentul uneia facute de vreun nene pe la noi. In plus, toate vin cu piesa la schimb in ziua de azi si TOATE sunt rmfd, nu mai exista conceptul de NOU decat pentru foarte putine masini/modele.

Edited by MEDES CALAN
Link to comment
Share on other sites

Eu nu lucrez cu ZF direct.

Eu lucrez cu principalii furnizori de piese auto din tara.

De acolo doar cu piesa la schimb se poate lua, in rare cazuri vine fara, cum am mai zis si cand vine noua, in general pretul este semnificativ mai mare.

La naiba, si la bmw daca comand ceva in genul vine RMFD, ma scuzati ca imi pun increderea pe acte, in sensul ca de oriunde am garantie scrisa, valabila in conditiile legii din Romania.

Si sa nu-mi fie luat in nume de rau, insa una e cand se inlocuiesc piesele defecte cu piese noi ramanand doar carcasa veche, alta e cand se incarca cu sudura dintii cremalierei, sau alte chestii.

 

La cei ce s-au decis ei sa repare, am garantie cel mult verbala. Care daca merg dupa 2 ani ca a murit caseta sau s-a belit cremaliera si am zburat in pom, mi se va ridica din umeri.

Link to comment
Share on other sites

Eu cunosc cel putin 3 firme, in Romania, care repara/reconditioneaza (RAR-ul inca nu are clar incadrare semantica de aceasta meserie) servodirectie si insoteste fiecare servodirectia cu certificat de garantie conform legislatia Romana... Nu tot Romani sunt infractori :)

 

Intotdeuna ramane clar ca oricine primeste ce plateste: cu 120 euro cine repara nu are cum sa schimbe cremaliera uzata cu una noua la un E46, dece ea singura costa intre 150-180 euro. Clientul face o alegere, cum imi a spus o persoana pe un alt forum, dupa bugetul lui. Dar, daca nu se schimba cremaliera, doar semeringuri si bucsele, 120 euro e un pret asa asa (in Italia aceasta operatie la un Punto/Tipo costa in jur de 60-80 de euro) dar romani, se stie, castiga mai bine decat italieni si poate sa se permite de plati mai mult...

 

In orice caz sunt de acord cu D_vs: un strop de sudura acolo si acolo impreuna cu o mare creativitate face un artist bun, nu o reparatie afidabila. Noi am deja platit de situatie asta, in Italia: firma noastra de acolo fost infintiita in 1952 si, pe vremurile, reconditionava amortizoare. Pe sfarsitul de ani '60 a nascut o gramada de firme care reconditionava amortizoare moka, pentru a cuceri piata. Clar ca ei nu schimbava nici supape nici axul, doar uleiul, dar oameni fost incantati de pret. Dupa putine ani aproape nici un service, in Italia, a vrut sa cumpara amortizoare reconditionate dece au patit atate probleme ca a intrat in capul de mecanici o equatie aberanta: amortizor reconditionat=defect sigur. Noi am lasat amortizoare si ne am concentrat pe alte produse, dar colegi mei care nu a lasat segmentul de suspensie ne zicea ca a trebuit aproape 20 de ani sa piata inca o data acepte idea ca un amortizor, daca este reconditionat cum trebuie, este bun ca unu nou.

 

 

La cei ce s-au decis ei sa repare, am garantie cel mult verbala. Care daca merg dupa 2 ani ca a murit caseta sau s-a belit cremaliera si am zburat in pom, mi se va ridica din umeri.

Edited by MEDES CALAN
Link to comment
Share on other sites

Nu am cerut pret de mult la un E46 la ZF dar, datorit faptul ca un E60 costa, nou, in jur de 550/600 euro+TVA greu cred ca un E46 poate sa coste in jur de 800 euro+TVA...

 

Bun, si ce e de facut in cazul in care are uzura la cremaliera ? 4000 RON pt caseta ZF e mult pt o masina ce valoreaza in medie 5000 euro ( e46 )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.