Jump to content

Schimb ulei Castrol,consum ulei marit.


em_28

Recommended Posts

Pe masina aveam ulei Texaco de cand am luat-o din Germania ,nu stiu ce tip ,in schimb am mers 7-8000km fara sa scada sesizabil pe joja nivelul uleiului.Chiar ma bucuram ca masina nu consuma cum se zice "gram de ulei".Am zis sa ii fac schimbul ca sa nu am probleme,si am pus Castrol Magnatec 10w40 si surpriza nu am nici 1500km si deja a scazut nivelul uleiului vizibil pe joja fata de cand am pus.Se "mananca " mai repede uleiul asta ?,a mai sesizat cineva ca se duce mai repede ca alt ulei?,oricum vad ca e uleiul recomandat de toti care ar fi problema.E exclus sa aiba problema motorul imediat dupa schimb,merge perfect la fel ca inainte.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

si la mine la 320d 2002 cu castrol magnatec 5w-40 e cam insetata...am 10000 si mi-a mancat aproape 2l...nu am nici un grad de comparatie pentru ca e primul schimb pe care i-l fac de cand o am...mi s pare totusi cam mult...nu merg chiar sportiv...am de gand urmatorul schimb sa pun bmw 5w-40
Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut aceasi problema cu castrol 10w-40 asta la 328i....

incredibil de mult ulei papa.....la un drum tm-buc si retur aproape imi lua distanta intre maxim si minim pe joja... era si ca apa.....am schimbat la 10w-60 si in 2200km nu e sesizabil deloc consumul pe joja.....

 

motorul merge brici, nu sunt probleme.

 

 

 

Cred ca magnatecu ala e fabricat undeva intr-o curte la Babadag <_<))

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Pe masina aveam ulei Texaco de cand am luat-o din Germania ,nu stiu ce tip ,in schimb am mers 7-8000km fara sa scada sesizabil pe joja nivelul uleiului.Chiar ma bucuram ca masina nu consuma cum se zice "gram de ulei".Am zis sa ii fac schimbul ca sa nu am probleme,si am pus Castrol Magnatec 10w40 si surpriza nu am nici 1500km si deja a scazut nivelul uleiului vizibil pe joja fata de cand am pus.Se "mananca " mai repede uleiul asta ?,a mai sesizat cineva ca se duce mai repede ca alt ulei?,oricum vad ca e uleiul recomandat de toti care ar fi problema.E exclus sa aiba problema motorul imediat dupa schimb,merge perfect la fel ca inainte.

 

 

La mine in 6.000 KM cu acelasi ulei, s-a dus 1/2 de litru, o sa schimb cu ulei original de BMW. Desi la motoare disel care au peste 100.000 km trebuie sa te aștepți sa consume puțin ulei. Deci pĂŁrerea mea este sa schimbi uleiul si sa urmĂŁrești.

 

Ăntrebare ca tot suntem la uleiuri, am vĂŁzut la toate magazinele din târgul Vitan ca au Ulei BMW, e ok de cumpĂŁrat de acolo ?

Link to comment
Share on other sites

Nu ar trebui poate sa ne intrebam daca nu cumva e bine ca-l papa?Si poate cu cel pe care nu-l papa deloc e o problema?Poate cel pe care il papa intra peste tot pe unde trabuie sa lubrifieze, si evident datorita uzurii motorului este ars, in schimb cel pe care nu-l papa nu ajunge in locurile respective...deci face o lubrifiere mai proasta?Nu stiu zic si eu ca necunoscatoru....astept si parerile unora care stiu ce vorbesc.Insa daca ar fi asa nu m-ar deranja sa completez inca 2 litri la un schimb dar sa stiu ca uleiul isi face treaba...
Link to comment
Share on other sites

cum sa faca lubrifiere mai proasta daca are aceleasi caracteristici 10w..... numai ca unu e 40 si altu 60....

 

 

chiar din contra 10w-60 este mai ok decat 10w-40 <_<

 

si unu e egde si unu magnatec, magnatec pot pune si-n dacie, in schimb edge e mai scump, si o clasa mai sus decat magnatecu :)

Link to comment
Share on other sites

in fine, nu motorul e problema, aia 100%, are facut test de compresie, verificat tacheti, supape, scaune supape... etc. nu are pierderi, scurgeri, nimic.

 

 

E in parametri ca sa zic asa.

 

In plus, mai multor motoare se pare ca nu le prieste uleiu ala....

Link to comment
Share on other sites

Nu ar trebui poate sa ne intrebam daca nu cumva e bine ca-l papa?Si poate cu cel pe care nu-l papa deloc e o problema?Poate cel pe care il papa intra peste tot pe unde trabuie sa lubrifieze, si evident datorita uzurii motorului este ars, in schimb cel pe care nu-l papa nu ajunge in locurile respective...deci face o lubrifiere mai proasta?Nu stiu zic si eu ca necunoscatoru....astept si parerile unora care stiu ce vorbesc.Insa daca ar fi asa nu m-ar deranja sa completez inca 2 litri la un schimb dar sa stiu ca uleiul isi face treaba...

Pai daca toate uleiurile bune s-ar comporta asa n-ar fi problema,dar din moment ce se pare ca numai Castrol Magnatec si alte cateva ma indoiesc ca e ceva bun.Adica un ulei nu are unde sa ajunga sa lubrifieze decat unde trebuie,se mai si arde pe langa segmenti dar asta nu mai are legatura cu ungerea,probabil calitatile sale mai proaaste il fac sa se arda mai mult decat trebuie,sau sa se dezintegreze.. <_< Vad ca multi ma sfatuiti cu Mobil 1 dar de care=nu cred ca sintetic ca o sa am probleme daca am avut mineral,tot ceva semisintetic sau de care?

Link to comment
Share on other sites

Salut! Am un prieten cu E46 320d facelift din 2003, are 203.000km foloseste numai ulei original de BMW 0W40 sau 5W30,iar schimbul de ulei il face la un interval de aprox. 20.000 km. In acest interval nu completeaza nicun gram de ulei pt ca masina nu-i consuma ulei, ceea ce mi se pare destul de normal. Hai sa va spun cum se face schimbul corect...Se da jos vechiul ulei, se pune busonul la baia de ulei la loc. Se ia un ulei ieftin(Prista sau M30,M40) se baga in motor si se lasa motorul pornit(doar la relanti!!!) circa 10-15 min. Scoti acest ulei care a avut rolul de spalare, dupa care se schimba uleiul-recomandabil ulei original de BMW 0W40 sau 5W30. Se vor pune 5 l si 250 g de ulei, iar diferenta de 250 g consta intr-un flacon de Metabond "Old Special"(vorbesc de un motor diesel in care intra 5,5 l de ulei). DAca si dupa aceasta operatie motorul continua sa "pape" ulei de genul "2 litrii de ulei buc-tm si inapoi" ar trebui sa te gandesti serios la un set de segmenti noi. Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Salut! Am un prieten cu E46 320d facelift din 2003, are 203.000km foloseste numai ulei original de BMW 0W40 sau 5W30,iar schimbul de ulei il face la un interval de aprox. 20.000 km. In acest interval nu completeaza nicun gram de ulei pt ca masina nu-i consuma ulei, ceea ce mi se pare destul de normal. Hai sa va spun cum se face schimbul corect...Se da jos vechiul ulei, se pune busonul la baia de ulei la loc. Se ia un ulei ieftin(Prista sau M30,M40) se baga in motor si se lasa motorul pornit(doar la relanti!!!) circa 10-15 min. Scoti acest ulei care a avut rolul de spalare, dupa care se schimba uleiul-recomandabil ulei original de BMW 0W40 sau 5W30. Se vor pune 5 l si 250 g de ulei, iar diferenta de 250 g consta intr-un flacon de Metabond "Old Special"(vorbesc de un motor diesel in care intra 5,5 l de ulei). DAca si dupa aceasta operatie motorul continua sa "pape" ulei de genul "2 litrii de ulei buc-tm si inapoi" ar trebui sa te gandesti serios la un set de segmenti noi.

Aici treaba e nu ca consuma motorul,doar de cand am pus Castrol consuma,cu uleiul vechi am zis am facut 8000km nu a consumat gram,cum era nivelul uleiului cand am cumparat-o ramasese la fel dupa 8000.Deci clar uleiul e problema.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.