Jump to content

Schimb ulei Castrol,consum ulei marit.


em_28

Recommended Posts

Hai sa va spun cum se face schimbul corect...Se da jos vechiul ulei, se pune busonul la baia de ulei la loc. Se ia un ulei ieftin(Prista sau M30,M40) se baga in motor si se lasa motorul pornit(doar la relanti!!!) circa 10-15 min. Scoti acest ulei care a avut rolul de spalare, dupa care se schimba uleiul-recomandabil ulei original de BMW 0W40 sau 5W30. Se vor pune 5 l si 250 g de ulei, iar diferenta de 250 g consta intr-un flacon de Metabond "Old Special"(vorbesc de un motor diesel in care intra 5,5 l de ulei).

 

Deci asa se face un schimb de ulei corect.Pana acum am schimbat aiurea uleiul. <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca situatia nu este grava, depuneri foarte multe, atunci se schimba uleiul mai des si se curata camera de ardere si supapele cu aditivi sau cu solutii pentru curatat injectoarele.Aceste solutii curata si camera de ardere+supapele.

Uleiul este de preferat sa se schimbe dupa un drum mai lung, timp in care temperatura a crescut mult.Atunci actioneaza detergentii din ulei.Degeaba se pune un ulei inferior si se lasa motorul la ralanti 15 min.

Se poate spala si motorul cu tot felul de solutii.Producatorii nu pot recomanda acest lucru deoarece folosirea lor in mod abuziv poate duce la distrugerea motorului.Nu se poate demonstra cum a fost folosit aditivul respectiv si atunci se interzice folosirea lui.

 

Problemele mari sunt la motoarele cu injectie directa.Supapele si camera de ardere arata la 3000km ca la un motor cu injectie indirecta la 200.000km <_<

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

<_<

atunci, te rog frumos, la un e39 diesel de 3000 cmcubi (aproape), cand proprietarul se duce la un mecanic in care are incredere ca-i pune la loc toate suruburile, ce anume trebuie sa-i spuna ca ala sa verifice supapele... (camera de ardere sigur nu are)?

Link to comment
Share on other sites

adica: tdi cum e si dci cum e?

 

 

Nu stiu.Tdi cred ca e la VW iar de dci nu am auzit.

 

<_<

atunci, te rog frumos, la un e39 diesel de 3000 cmcubi (aproape), cand proprietarul se duce la un mecanic in care are incredere ca-i pune la loc toate suruburile, ce anume trebuie sa-i spuna ca ala sa verifice supapele... (camera de ardere sigur nu are)?

 

 

Eu m-am referit de fapt la motoarele pe benzina cu injectie directa.

Nu ai ce sa verifici in mod special la diesel, depinde de ce problema are motorul.

Link to comment
Share on other sites

Fiecare face asa cum doreste. Eu v-am spus cum procedez si eu si acel preten de-al meu cu E46. In mod normal acel ulei de slaba calitate nu face altceva decat sa curete motorul. Am observat ca dupa cele 10-15 minute de relanti, cand scot uleiul cu rol de curatire acesta este negru, deci? Nici eu nu eram adeptul folosirii aditivului in ulei dar am avut ocazia sa vad cum lucreaza...Am la firma o motopompa care este prevazuta cu un ax cu rulment cu ungere interna in baie de ulei. Acel rulment il schimbam la aprox. 1500-1700 de ore de functionare(maxim 2 luni de zile). Am folosit Metabond "Old Special" in baia de ulei iar rulmentul l-am "stropit" din belsug cu vaselina lichida Metabond. Motopompa o folosesc la fel ca si inainte si cu toate ca atrecut 1 an si ceva de atunci rulmentul este si in ziua de azi acolo, neschimbat ! Este normal sa aveti dubii in ceea ce priveste folosirea aditivului de ulei pentru ca sunt pareri pro si contra si eu am avut, dar mi-am schimbat parerea! Eu unul folosesc Metabond atat ca aditiv pt ulei cat si ca aditiv pt motorina...Sunt convins ca cei care sunt sceptici nu au vazut inca testul cu dinamometrul efectuat de cei de la metabond, isi dau doar cu parerea. Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

M-as mira sa fie asa o diferenta de consum de ulei doar din cauza marcii. Ar putea fi o explicatie: atunci cand ai schimbat uleiul, ai pus pana la semn. Dar dupa cativa km filtrul (pe care banuiesc ca l-ai schimbat) s-a imbibat cu ulei, si tu ai crezut ca uleiul s-a consumat. La mine asa a fost, dupa cativa km am mai completat pana la semn. Acum, dupa 9000km mi-a consumat doar 400ml. Ar fi o posibilitate.
Link to comment
Share on other sites

interesant, eu am luat masina cu ulei castrol 5w30 longlife , si am facut revizia la bavaria

 

dupa 10000 km a papat cam 1 litru, si atunci am completat cu mobil1 5w30, pe care cred ca l-a papat imediat

 

dupa inca 5000 km am completat iarasi cu castrol longlife inca 1 litru

 

acum eu nu inteleg, ce nu e bine.... ??? stie ma ajuta ???

 

oricum, mai stau putin si o sa il schimb pe tot... <_<

Edited by snake
Link to comment
Share on other sites

@Bavaria iti spun eu daca te faci ca nu stii , in afara ca exemplele date de mine fac parte din concernuri diferite, tdi este un motor care tine un milion de km, iar dci este un compromis, diesel common rail injection, un motor ieftin care tine o treime din km tdi-ului.

sau asa am eu impresia?

Link to comment
Share on other sites

M-as mira sa fie asa o diferenta de consum de ulei doar din cauza marcii. Ar putea fi o explicatie: atunci cand ai schimbat uleiul, ai pus pana la semn. Dar dupa cativa km filtrul (pe care banuiesc ca l-ai schimbat) s-a imbibat cu ulei, si tu ai crezut ca uleiul s-a consumat. La mine asa a fost, dupa cativa km am mai completat pana la semn. Acum, dupa 9000km mi-a consumat doar 400ml. Ar fi o posibilitate.

Nu e asta.Uleiul a fost pus pana la limita maxima verificata pe joja.Si totusi acum joja imi e aproape de jumate.Deci e consumat...

Link to comment
Share on other sites

@Bavaria iti spun eu daca te faci ca nu stii , in afara ca exemplele date de mine fac parte din concernuri diferite, tdi este un motor care tine un milion de km, iar dci este un compromis, diesel common rail injection, un motor ieftin care tine o treime din km tdi-ului.

sau asa am eu impresia?

 

Nu inteleg la ce te referi.

Link to comment
Share on other sites

Pe masina aveam ulei Texaco de cand am luat-o din Germania ,nu stiu ce tip ,in schimb am mers 7-8000km fara sa scada sesizabil pe joja nivelul uleiului.Chiar ma bucuram ca masina nu consuma cum se zice "gram de ulei".Am zis sa ii fac schimbul ca sa nu am probleme,si am pus Castrol Magnatec 10w40 si surpriza nu am nici 1500km si deja a scazut nivelul uleiului vizibil pe joja fata de cand am pus.Se "mananca " mai repede uleiul asta ?,a mai sesizat cineva ca se duce mai repede ca alt ulei?,oricum vad ca e uleiul recomandat de toti care ar fi problema.E exclus sa aiba problema motorul imediat dupa schimb,merge perfect la fel ca inainte.

 

 

Sa nu fie fake uleiul,baga Mobil1 sau BMW.

Link to comment
Share on other sites

ai mers cu un schimb peste 15.000km?

e normal sa pape peste un kil.

Am mers 1500 km.

 

e mult un litru la 1500 km

 

la intretinere! a venit cam mare luna trecuta.

Ma rog, vinde BMW-ul si nu mai sta la bloc. <_<

Eu ma refeream la topic.

 

nu stau la bloc , si daca e mare nu inseamna ca nu imi permit sa platesc, era o constatare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.