Jump to content

Schimb ulei Castrol,consum ulei marit.


em_28

Recommended Posts

@Bavaria iti spun eu daca te faci ca nu stii , in afara ca exemplele date de mine fac parte din concernuri diferite, tdi este un motor care tine un milion de km, iar dci este un compromis, diesel common rail injection, un motor ieftin care tine o treime din km tdi-ului.

sau asa am eu impresia?

 

 

De unde apare diferenta care se reflecta in uzura motorului?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Bavaria iti spun eu daca te faci ca nu stii , in afara ca exemplele date de mine fac parte din concernuri diferite, tdi este un motor care tine un milion de km, iar dci este un compromis, diesel common rail injection, un motor ieftin care tine o treime din km tdi-ului.

sau asa am eu impresia?

 

 

De unde apare diferenta care se reflecta in uzura motorului?

 

nu sunt mecanic auto sau inginer auto ,asa ca nu it pot raspunde!

sa-i intrebam pe cei in masura sa ne raspunda.

Link to comment
Share on other sites

@Bavaria iti spun eu daca te faci ca nu stii , in afara ca exemplele date de mine fac parte din concernuri diferite, tdi este un motor care tine un milion de km, iar dci este un compromis, diesel common rail injection, un motor ieftin care tine o treime din km tdi-ului.

De ce ar tine atat de mult?

Da-mi un link sa citesc si eu <_<

Link to comment
Share on other sites

eu schimb la 15000km, folosind mobil 1 5-30w full sintetic, intre schimburi cand masina avea mai putini km nu consuma sesizabil, acum consuma aprox 300 ml, am inteles ca e in limite normale. la VW, tdi-ul consuma de la inceput cam 1l intre schimburi, mai multi proprietari se plang...
Link to comment
Share on other sites

salutare si bine v-am gasit.

referitor la ulei , va recomand din toata inima sa mergeti la service BMW si sa puneti ulei BMW.....e 100 ron litru......castrol

si inca un sfat......chiar daca vorbim de acelasi ulei castrol .....cumparati-l din service BMW......cu innscriptia BMW pe el.....nu din benzinarii.....proprietatiile uleiului difera....

Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare uleioasa si eu...

 

Am facut cam 27.000 km cu masina deja si cateodata cand opresc masina mi se aprinde becul galben de la ulei...(in mers sta stins).

M-am uitat pe joja si nivelul e la minim. La verificare mi-au pus Castrol 0W30. Voi ce ziceti a consumat mult?/putin?

Masina e e46 320D 2005-160.000km la bord. Mai am inca vreo 5.000km pana la verificare. Sa complectez cu ulei sau sa ma duc direct la verificare?

Mentionez ca circul cam 85% pe autostrada in germania.

 

Multumiri in avans,

Aurel

Link to comment
Share on other sites

Nu is nebun deloc... la reprezentanta BMW mi-o setat intervalul de schimb pe 30.000km.

Si cum drumurile din Germania nu is ca si cele de Romania nu vad de ce ar fi exagerat sa merg atat, cu atat mai mult cu cat am specificat ca 85% din acesti km ii fac pe autostrada conducand majoritatea timpului cu 120..140 (cand plec la munca) plus cateva varfuri pana in 200 km/h (cand ma intorc de la munca).

Dar la anul vin acasa si o sal schimb si eu pe la 10.000- 15.000km cum e obiceiul prin Romania...

Link to comment
Share on other sites

@Bavaria iti spun eu daca te faci ca nu stii , in afara ca exemplele date de mine fac parte din concernuri diferite, tdi este un motor care tine un milion de km, iar dci este un compromis, diesel common rail injection, un motor ieftin care tine o treime din km tdi-ului.

sau asa am eu impresia?

 

 

De unde apare diferenta care se reflecta in uzura motorului?

 

nu sunt mecanic auto sau inginer auto ,asa ca nu it pot raspunde!

sa-i intrebam pe cei in masura sa ne raspunda.

 

 

Pai nu exista diferenta asta deci nu au ce sa ne raspunda. <_<

Link to comment
Share on other sites

Nu is nebun deloc... la reprezentanta BMW mi-o setat intervalul de schimb pe 30.000km.

Si cum drumurile din Germania nu is ca si cele de Romania nu vad de ce ar fi exagerat sa merg atat, cu atat mai mult cu cat am specificat ca 85% din acesti km ii fac pe autostrada conducand majoritatea timpului cu 120..140 (cand plec la munca) plus cateva varfuri pana in 200 km/h (cand ma intorc de la munca).

Dar la anul vin acasa si o sal schimb si eu pe la 10.000- 15.000km cum e obiceiul prin Romania...

 

se explica. nu m-am uitat ca esti in germania

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.