Jump to content

CUMPAR URGENT PISTON PTR MOTOR E46 2000cc 150cp


Recommended Posts

florentin ce masina avea cumnatul tau?tot bmw? din ce cauza s-a stricat a lui?

 

320 d din 2004 150 cp. a dat masina unui var si a alimentat cu benzina. i a spart admisia si i a tras clapetele in cap la piston. a mers asa cateva sute de km pana a ajuns de la baia mare la focsani. masina tot in focsani a fost reparata dar nu recomand service ul. stiu doar ca a schimbat cateva pistoane care au venit noi pe original. nu stiu daca a mai umblat si la altceva, adica set segmenti sau _chiulasa_

Link to comment
Share on other sites

si asa e diesel. o sa mearga dezechilibrat motorul daka nu le pui pe toate 4. pt ca poate un piston e mai tocit.. decat cealallate ale tale.. stii ca astae tre cantarite etc

deci o safaci un mare nimik.. daka iei doar 1.

 

Nu neaparat, depinde de uzura motorului.

Link to comment
Share on other sites

320 d din 2004 150 cp. a dat masina unui var si a alimentat cu benzina. i a spart admisia si i a tras clapetele in cap la piston. a mers asa cateva sute de km

 

deci masina a mai circulat cu benzina si clapete in cilindrii inca cateva sute de km? <_<

vezi ca o bag la perle

Link to comment
Share on other sites

chiulasa este in stare perfecta..

de ce sa schimb toate 4 pistoanele? doar 1 este topit.atat

 

ma rog,in ideea ca mai scutesc niste bani. mi-a zis mecanicul k nu este nevoie de inlocuirea tuturor pistoanelor.

 

in mod normal un mecanic care se respecta, care-si respecta meseria si care mai mult, te respecta pe tine ca si client, nu ar "recomanda" asa ceva.

Acum on topic, un piston schimbat se numeste carpeala si asta se accepta la dacia versiune 80'. In mod absolut normal, se scot toate pistoanele, se verifica uzura cilindrilor, aspectul,..etc. Cu ocazia asta vezi si starea cuzinetilor maneton. Posibil sa constati ca o pereche asignata pistonului paradit sa fie cu ceva probleme...topit fiind si frecare crescuta implica un efort suplimentar in acel maneton..

Pistoanele se schimba toate ca de altfel si setul de segmenti. In procesul de uzura normala, cilindrul poate capata ovalitate iar la remontarea segmentilor vechi, in afara de faptul ca nu este absolut deloc recomandat poti avea surpriza diminuarii compresiei din cauza faptului ca acestia nu se mai "aseaza" cum au fost, plus ca vei observa si un consum crescut de ulei. Si atentie la topitura care este posibil sa se fi lipit pe cilindru

Deci, parerea mea este sa mergi pe lucru bun si nou din prima...si schimba mecanicul. Repet..numai parerea mea

Bafta

Link to comment
Share on other sites

320 d din 2004 150 cp. a dat masina unui var si a alimentat cu benzina. i a spart admisia si i a tras clapetele in cap la piston. a mers asa cateva sute de km

 

deci masina a mai circulat cu benzina si clapete in cilindrii inca cateva sute de km? <_<

vezi ca o bag la perle

 

ai sa razi da asa este. ba chiar dupa ce a ajuns in focsani cu ea a mers asa si pana la service dupa cateva zile. am si martori daca nu ma crezi pe mine. pana nu au dus masina la service nu au stiut ca ii alimentase baiatu de la peco benzina, iti dai seama ca nu mergea asa daca ar fi stiut. cumnatu credea ca e sparta toba ceva, chiar m a sunat si mi a pus sa aud zgomotul. eu ma gandeam ca ar fi racordu flexibil de la catalizator nicidecum ca i a sapart admisia. si am si admisia la mine acasa pot fac poza sa vezi cum arata daca tot ai dubii ca mint eu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.