Jump to content

probleme nasoale pornire 525 tds e34


Recommended Posts

salut...am si eu un 525 tds e34 din '91 si de 2 zile tot a inceput sa imi faca figuri la pornire....pun contactul si se sting cativa martori dar raman martorii de la "ABS" de la "bujii" si "injectie" aprinsi....daca mai invart de cheie in pozitia in care ar trebui sa porneasca invarte motorul si tot dar nu stiu de ce nu porneste....cand mi-a facut prima data asa am scos bateria ca am zis k se reseteaza calculatorul si isi revine,si a mers asa s-au stins martorii de la bujii si injectoare si mi-a pornit....dar ieri mi-a facut iar faza asta si am tot scos bateria si nimic...am incercat toate sigurantele,toate releele si tot la fel nu se stingeau martorii aia si nicicum nu vrea sa porneasca(trebuie sa mentionez k masina a stat peste iarna cu bateria pusa si clar...s-a dus bateria,am incarcat-o dar eu cred ca e varza ca se descarca imediat,nu stiu dak are legatura si cu bateria pt k am pus si cu cabluri de la alta masina pe langa bateria mea si invarte motorul dar nu vrea sa porneasca <_< )...

ma poate ajuta cineva?a mai patit careva asa ceva ?

Link to comment
Share on other sites

Probabil ai o eroare la injectie si de aia nu o ia. De asta stau si becurile de injectie si bujie aprinse. Un tester ti-ar putea spune ce problema ai.

da...poate e ceva eroare la injectie...dar nu stiu ce sa zic parca ar fi ceva contact imperfect sau nu stiu ..mai astept si alte sugestii .ms

Link to comment
Share on other sites

bujiile nu sunt ca pe vremea asta porneste si fara sa functioneze bujiile. Verifica daca iti vine motorina.. scoti furtunul care vine de la pompa si dai o cheie...daca iti face un jet acolo ca o pisare dupa 6 halbe e bine si e altceva ...injectoare sau cine stie ce.

oricum .. du-o la un tester, daca zici ca ai bordul ca pomul de craciun.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 years later...

Si eu am avut exact aceeasi problema la TDSul meu. Am telefonat cu Claudiu si mi-a dat o indicatie pretioasa: un fir de + la pompa de injectie (firicelul acela separat). Astfel am reusit sa pornesc masina, o sa merg la un electrician auto sa vada exact de ce nu-mi vine acel + la pompa si sa rezolve problema.

Merci mult pentru indicatie si sper sa fie utila si altora.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.