Jump to content

Resetare Generala calculator


the_rifle

Recommended Posts

Pai nashpa.... Atunci cum sterg eroarea de pe bord ? presupun ca trebuie sa ma conectez la un laptop...

Credeam ca asa cum resetez uluiul cu nu striu ce scurt intre pini , pot reseta si alte erori...

 

Pai nashpa.... Atunci cum sterg eroarea de pe bord ? presupun ca trebuie sa ma conectez la un laptop...

Credeam ca asa cum resetez uluiul cu nu striu ce scurt intre pini , pot reseta si alte erori...

 

 

 

 

 

@paul

 

<_< Da :) Ceva de genul ala cautam :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Erorile se pot reseta cu ajutorul unui tester / interfata de diagnoza.

 

 

din nou nashpa...

Cand il bag pe tester laptopul nu se conecteaza pt ca i-am schimbat motorul si cred ca cel ce mi l-a schimbat nu a facut ce tyrebuia pe-acolo.... Am cam dat de belea...

Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat si motorul si calculatorul? Poate si ceva la instalatia electrica?

 

 

I-am schimbat motorul calculatorul si cutia cu toate matele de la motor dar instalatia electrica e cea de pe 318is.... Cand l-am schimbat m-am bucurat ca merge nu m-am gandit la altceva.... Peste 1 an cand am vrut sa-l bag pe tester n-am reusit si de atunci am mers asa cu el pana ieri cand mi-a aparut eroarea PPPPPP.... M-am uitat pe niste siteuri din afara si am vazut ca eroaroea cu pricina semnaleaza faptul ca am avut o variatie mare de curent.... probabil un scurt...

Ce e mai secant e faptul ca-mi merge doar vitezometrul asa ca trebuie sa-mi fac calcule cu benzina si cu distantele pe care le parcurg.....

Belea...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

poate a picat doar bordul cum spunea cineva mai sus !.probabil nu te poti conecta cu un tester carsoft ..Incearca alta interfata

 

 

 

Nu e picat doar bordul pt ca vitezometrul merge si mai merge si eroarea PPPPPP pe care mi-o afishaza....

Daca era picat bordukl nu mai mergea nimic si nici nu-mi arata eroarea...

Link to comment
Share on other sites

nu ai cum sa incerci sa pui alt instrumentar ? sau eventual sa scoti toate mufele si apoi sa le pui inapoi...

poate eroarea se sterge din calculator daca scoti bateria 3-4 ore, iar in instrumentar ramane.

Link to comment
Share on other sites

nu ai cum sa incerci sa pui alt instrumentar ? sau eventual sa scoti toate mufele si apoi sa le pui inapoi...

poate eroarea se sterge din calculator daca scoti bateria 3-4 ore, iar in instrumentar ramane.

 

 

 

Am citit pe alt forum ca au scos bateria si 24 de ore fara nici un rezultat. Ma duc luni la mecanic cel mai sigur...

Link to comment
Share on other sites

Si eroarea aia ti-a aparut acolo unde scrie OIL SERVICE sau pe computerul de bord?

Daca a aparut acolo unde scrie OIL SERVICE ai sanse sa fie doar ceasurile arse, alea se schimba usor.

 

 

scrie in locul in care trebuia sa se vada numarul de km parcursi.... In loc de 225 400 scrie PPPPPP si atat .... Nu se mai aprinde nici pastilele alea de schimb de ulei nici alt indicator nu merge.... doar vitezometrul functioneaza...

Link to comment
Share on other sites

asta nu te ajuta ? http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=676687 postul 11

 

 

"PPPP also measn no communication between the different parts and the OBC. Have you tried to push the left stalk on the steering wheel to see if the check control shows any OBC data?

Also remove the check control module, spray the pins and replug it. Remove the OBC, do the same, same do with the cluster and check the 4 plugs at the rear of the cluster.

http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm

http://www.nmia.com/~dgnrg/obc_removal.jpg

 

What to do if you get PPPP displayed on the OBC

I've heard that disconnecting the battery for a long time (like 1 hour) will make this go away.

I lived with this problem for several (3) years. I tried disconnecting the battery for the 1+ hours or so to no avail. The ultimate solution was to disconnect the computer itself from its multi-pin connector. I left it unhooked for approximately 24 hours. Upon reconnecting the computer.....viola a full up and running OBC II.

 

Jeff Wilcox

So here is what works most of the time.

 

With the key in the "Radio" position (Radio and OBC light up, but not the instrument cluster), press the "CODE" button. Then push the little reset-hole with a Pen and hold it, 'till the computer blinks in the display, and it will ask you for a time and date entry. - You now have re-adapted the coding plug to the computer. - Normally the computer goes into a PPPP mode when the car has been boosted, or some other very drastically voltage changes have occurred"

Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat si motorul si calculatorul? Poate si ceva la instalatia electrica?

 

 

I-am schimbat motorul calculatorul si cutia cu toate matele de la motor dar instalatia electrica e cea de pe 318is.... Cand l-am schimbat m-am bucurat ca merge nu m-am gandit la altceva.... Peste 1 an cand am vrut sa-l bag pe tester n-am reusit si de atunci am mers asa cu el pana ieri cand mi-a aparut eroarea PPPPPP.... M-am uitat pe niste siteuri din afara si am vazut ca eroaroea cu pricina semnaleaza faptul ca am avut o variatie mare de curent.... probabil un scurt...

Ce e mai secant e faptul ca-mi merge doar vitezometrul asa ca trebuie sa-mi fac calcule cu benzina si cu distantele pe care le parcurg.....

Belea...

uite-te si la rezistente ca eu am patit o data ca nu mai mergea nimic si nu stiam ce are asa ca am mers la un mecanic si mi-a schimbat o rezistenta si acum merge totul bine;)

Link to comment
Share on other sites

asta nu te ajuta ? http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=676687 postul 11

 

 

 

With the key in the "Radio" position (Radio and OBC light up, but not the instrument cluster), press the "CODE" button. Then push the little reset-hole with a Pen and hold it, 'till the computer blinks in the display, and it will ask you for a time and date entry. - You now have re-adapted the coding plug to the computer. - Normally the computer goes into a PPPP mode when the car has been boosted, or some other very drastically voltage changes have occurred"

 

 

 

Da posturile respective le-am citit si eu inainte.... Faza e ca eu nu am decat un buton si n-am cum sa apas cu pixul pe ce-l de-al doilea....

Apas doar pe singurul buton si nu se intampla nimic...

 

 

 

O sa incerc sa-i scot maine calculatorul si sa-l tin 2 zile prin casa.... Poate sa-i si fac o rugaciune sau un descantec sau sa-i cant ceva poate-i trece supararea... <_<

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Daca ai masina din 92-93 fara Vanos iti imprumut eu un calculator de proba. Stau in magurele.

0723.265.714

 

Da. Masina e din 93 dar motorul este din 92... Incerc sa schimb saptamana asta ceasurile de bord sa vad ce se intampla. Am fost azi la mecanic si mi-a zis ca el crede ca e de la ceasurile de bord.... Daca nu rezolv nimic te sun. Merci mult pt calculatorul de proba. Sper totusi sa o rezolv cu ceasurile de bord schimbate...

 

Daca nu rezolv te sun.

Merci inca o data !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.