Jump to content

problema aparent rezolvata


Recommended Posts

am avut probleme cu temperatura motorului trecea mult peste 90 grade .hiba a fost de la capacu de expansiune si un por de la radiator care cred ca se dilata la temperatura ridicata am rezolvat problema pt o perioada de timp dar a aparut din nou dupa 2000-2500 km ..am bagat masina in service am facut reparatii capitale ( schimbat radiator ,vas de expansiune ,pompa de apa,termostat de 2 ori si absolut toate furtunele de apa) pe langa astea multe altele la motor instalatie electrica ,pompa de motorina etc. am scos masina din service ,am rulat putin cu ea 2 -3 zile am lasato in parcare cam in jur de o luna o luna jumate ..am puso iar in miscare am facut in jur la 200 km acum doua zile,masina sa comportat normal nu a crescut peste 90-92 grade am lasato in parcare in jur de o ora jumatate ,cand sa plec acasa cu ea ,surpriza nu am facut bine 2 km cu ea ca mi-a dat toata apa afara si mi-a fiert motoru,astazi la fel sa comportat bine jumatate de zi cand sa ma duc la un gratar m-a lasat la marginea orasului acceeasi surpriza apa toata afara motoru fiert ..nu am idee ce sa ii mai fac .. indiferent ce schimb la ea tot aceeasi problema o are RACIREA ajutati-ma ca nu stiu ce sa ii mai fac ati mai patit ceva de genu ,ceva similar orice m-ar putea ajuta
Link to comment
Share on other sites

Chiulasa fisurata?

Iti trage aer in instalatie pe undeva (garnitura de chiulasa, chiulasa propriu zis). Sau o aerisire defectuoasa. Ma gandesc s-o aerisesti bine si sa urmaresti 1-2 zile daca pierde apa, cat de putin.

De la vascocuplaj nu prea o ia pe rosu, salta usor apa dar nu sare pe rosu, pt ca ajuta ventilatorul de AC la racire.

Link to comment
Share on other sites

nu e dacie din '79 sa aibe tolerante de mm la piese. Uzura e foarte mare daca nu mergi cu motorul in temperatura lui optima.

Piesele sunt facute din diverse aliaje care se dilata diferit. La temperatura lui optima de 90 de grade sa zicem, ele se dilata astfel incat jocurile sa fie minime si ungerea optima.

daca mergi cu el rece uzura creste exponential. daca vrei sa faci doar o proba cateva minute poate merge dar sa mergi asa cu el "mai recisor " e pacat de motorul ala.. ii scurtezi viata la jumatate...

Link to comment
Share on other sites

am gasit problema ,dupa ce am dat o tura prin oras am oprit masina in fata blocului sa vad daca imi curge apa ,nici urma de apa sau umezeala dupa ce ma uit pe la toate imbinarile si pe sub masina stau vreo 5 min si a inceput sa dea apa afara incet pe la capacul de la vas indiferent cat de tare il strang tot da afara(pierde cam 100-200 ml la fiecare oprire dupa ce se incalzeste bine motoru) ,mentionez ca am cumparat capac original bmw Edited by CaveMan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.