Jump to content

ce sa-mi iau? 520i sau 520d, E60 sau 320i sau 320d, E90


hornetb

Recommended Posts

Salutare, va rog frumos ajutati-ma si pe mine sa ma hotarasc ce masina sa-mi iau. Am avut un 320d, E46, 2004...frumusica masina si eram foarte multumit de ea, consum, sportivitate...etc. A intrat un prost in mine...si acum trebuie sa-mi iau alta. Aici cateva poze ca sa va lamuriti, daca sunteti interesati.

 

http://hornet.evonet.ro/poze/MYexBMW/inainte/

http://hornet.evonet.ro/poze/MYexBMW/atunci%20si%20dupa/

http://hornet.evonet.ro/stire/

 

Trebuie sa recunosc ca ma gandesc foarte mult si la consum, pentru ca eu ma plimb foarte mult, adica am facut 30 000 km cu asta in 6...7 luni. Adica eu nu vreau sa-mi iau ca altii (sunt unii) motor de 300 de cai sa zicem si sa merg 500 km/luna (sa zicem, ca exemplu) ...mai bine am 150 de cai si merg dublu macar, adica 1000 km/luna. Ca-s multi care-si ia 525-uri...530-uri si merg cu ele de acasa la munca...pe unde au treaba...si in afara orasului...eh, eu merg mult si-n oras. Adevarat ca-s multi care au aceste masini si au foarte multi bani si consumul deja nu mai e o problema...la mine, recunosc...este. Daca as merge doar la munca si unde am treaba...n-ar fi...dar in conditiile in care ma plimb cel putin 100 km pe seara (cand am timp si nu chiar in fiecare seara) ...am nevoie de-un motor si puternic...si care sa consume si putin <_<.

Din acest punct de vedere, 320d -ul meu de 150 de cai a fost ideal. Imi lua 8 % in oras in conditii de mers destul destul de sportiv...asa...am 2 prieteni cu aceleasi masini si motoare...la unu` ii ia 6 % si la celalalt 7 %.

 

Initial am cerut cuiva sa-mi caute un 320d, modelu` nou, E90 ...si i-am cerut sa fie cam full...va dau paste din mail la ce i-am scris...

 

"CLIMATRONIC, TRAPA, PROIECTOARE, NAVIGATIE MARE (nu neaparat profesionala), VOLAN SPORT (sau in 3 spite, cu airbag-ul mai proeminent, cred ca sport ii zice, sper sa nu gresesc:) ), COMENZI VOLAN, PILOT AUTOMAT, COMPUTER DE BORD, INCALZIRE IN SCAUNE, RADIO CD. - astea toate sa fie NEAPARAT pe ea, altfel nu ma intereseaza.

Daca s-ar putea sa aiba si PIELE CREM ar fi super (daca nu, alta culoare...sau poate chiar si fara piele), PACHET LUMINI (daca e full ma gandesc ca asa ar trebui), si PARKTRONIC (doar spate e ok, nu-mi trebuie si pe fata neaparat...iar daca nu are parktronic, nicio problema, ca ii pot pune unul undeva).

SI NEAPARAT SA FIE NEAGRA."

 

Treaba e ca i-am zis asta cam de cateva saptamani si tipul (roman, sta in Germania si cu asta se ocupa, are preturi destul de bune omu`) si inca nu mi-a gasit...initial s-a plang ca e greu de gasit cu volanu` ala cu airbag-u` mai proeminent...asa ca...cred ca voi renunta la "fenta" asta...si nu tin neaparat sa aiba piele...

In rest n-as renunta la nimic...

Initial n-am vrut sub nicio forma seria 5...ca ma gandeam ca cel mai mic motor pe seria 5 e 2.0i si/sau 2.5d...dar azi am aflat ca e si 520d, 163 de cai...ceea ce mi s-ar parea o varianta rezonabila. De 520i si 525d ma tem din cauza consumului.

 

Acum....cu privire la consum, spuneti-mi si mie cei care aveti 520d, 163 cp si/sau 520i, 170 cp ... E60...cat va consuma ? In Bucurestii, in afara...intr-un alt oras de provincie...mers normal, mers sportiv...etc, tot ce puteti si vreti sa-mi spuneti :). La fel daca sunt si posesori de noul E90...320d si 320i ...desi consumu` ar trebui sa fie doar putin mai mic decat la 520d, respectiv 520i ...

 

Si voi ce recomandati ?:bashwall: 520d / 520i ...320d / 320i ...?:unsure: Seria 3 - E90 sau seria 5 - E60 ?:blink: Bine...aici totu` depinde de cati bani ai...la seria 3 poate costa mai putin intretinerea..., asta pe de o parte...pe de alta parte e vorba si de ce-i place fiecaruia...mie personal sincer imi place mai mult seria 3...dar seria 5 mi-o recomanda toti daca o sa-mi permit...ca-i mai frumoasa, mai impunatoare...etc...o sa vad eu...voi ce ziceti ?

 

Un prieten imi spune sa iau benzinar...ca nu consuma cu mult mai mult, desi eu nu cred...

Adica...spre exemplu, daca 520d sau 320d consuma 8 sau 9 litri la 100 de km ...si 520i sau 320i consuma 10...11....hai maxim 12 %...n-ar fi o mare problema, dar daca consumu` e de 14...15 % cum am auzit si am vazut chiar pe acest forum undeva...deja e o problema, ca-i aproape dublu fata de 2.0d ...

 

Astept cu interes raspunsurile/ideile/parerile/sfaturile voastre si va multumesc frumos, acum fug ...ca ma grabesc, voi mai scrie:) Multumesc

Link to comment
Share on other sites

daca intradevar ai facut 30.000 de km in 6-7 luni cumparati diesel. La genul asta de km parcursi intradevar se merita. Se compenseaza intretinerea mai scuma si fiabilitatea mai mica. Nu se merita diesel daca faci 15k km. pe an. Cred ca diferente majore la consum nu sunt intre seria 5 si 3 la aceasi motorizare. Acum, eu unul as merge pe seria 5. Depinde si de ce buget ai. Intretinerea la aceasi motorizare e similara intre seria 3 si 5. Restul numai de tine depinde cat esti dispus sa dai la achizitie si ce compromisuri faci.. un e90 dotat sau un e60 chel ? Oricum ai de unde alege si la cum e piata acum e loc si de mai mare.
Link to comment
Share on other sites

daca vrei motor de 2 litri iti recomand seria 3 , chiar seria 1. M-am dat cu un baiat cu un 120D (el zicea ca nu e softat...greu de crezut la cum se tinea cu mine) , nu e de exclus nici varianta asta . eu inainte sa imi iau seria 5 am avut un golf(si mi s-a intamplat exact ce ai patit si tu) si ma batea gandul sa il schimb pe un 123D care are un motor exceptional...bate tot la capitolul compacte... consumul e lafel ca la 2.0d am auzit. seria 5 cu motor de 2 mi se pare submotorizat , e o parere personala , mi se pare sasiu prea mare pt un astfel de motor .
Link to comment
Share on other sites

daca intradevar ai facut 30.000 de km in 6-7 luni cumparati diesel. La genul asta de km parcursi intradevar se merita. Se compenseaza intretinerea mai scuma si fiabilitatea mai mica. Nu se merita diesel daca faci 15k km. pe an. Cred ca diferente majore la consum nu sunt intre seria 5 si 3 la aceasi motorizare. Acum, eu unul as merge pe seria 5. Depinde si de ce buget ai. Intretinerea la aceasi motorizare e similara intre seria 3 si 5. Restul numai de tine depinde cat esti dispus sa dai la achizitie si ce compromisuri faci.. un e90 dotat sau un e60 chel ? Oricum ai de unde alege si la cum e piata acum e loc si de mai mare.

 

Crede-ma ca n-aveam de ce sa te mint...chiar 30 000 km am facut in cam 7 luni...adevarat ca poate a fost si la primul BMW...si prima masina a mea personala (nu a parintilor) si m-am bucurat mai mult de ea...nu cred ca o sa mai fac chiar la fel...da` oricum o sa merg destul <_<

Ai dreptate cu fiabilitatea...desi eu chiar n-am avut nicio problema cu 320d-ul ce l-am avut...

Ai dreptate si cu diferentele la consum intre seria 5 si 3 la aceeasi motorizare...pana la urma, un seria 5 e doar cu 110 kg mai greu decat un seria 3...deci nu e mare scofala :)

Nu stiu...chiar imi place foarte mult seria 3...sincer...si vezi tu...nu cred ca am bani de seria 5 FULL decat daca e 2004...2005...nu cred ca-mi permit un 2006...pe cand un seria 3 mi-as permite un 2006 FULL cred...

Nici nu ma gandesc sa iau un seria 5 chel...nici un seria 3 chel...eu vreau masina aproape FULL...adica as renunta doar la piele si la xenoane..si la volanu` ala smecher cu airbagu` mai proeminent...ca e cam greu de gasit :bashwall:

In rest...n-as renunta la nimic :unsure:

Ms, vorbim :blink:

 

daca vrei motor de 2 litri iti recomand seria 3 , chiar seria 1. M-am dat cu un baiat cu un 120D (el zicea ca nu e softat...greu de crezut la cum se tinea cu mine) , nu e de exclus nici varianta asta . eu inainte sa imi iau seria 5 am avut un golf(si mi s-a intamplat exact ce ai patit si tu) si ma batea gandul sa il schimb pe un 123D care are un motor exceptional...bate tot la capitolul compacte... consumul e lafel ca la 2.0d am auzit. seria 5 cu motor de 2 mi se pare submotorizat , e o parere personala , mi se pare sasiu prea mare pt un astfel de motor .

 

 

Salut, ms pentru mesaj...no way seria 1...aia e pentru FETE si pentru GAY...iar eu nu-s :blink: Am un prieten care are un 123D coupe...de ala in doua usi...frumoasa masina, 200 de cai parca, consum bunicel...

Deci da, ai dreptate...motor exceptional...dar pacat ca doar motoru` :wub:

Seria 5 ...cu motor de 2 mii nu e deloc submotorizat...dupa cum ziceam si mai sus parca...un seria 5 e doar cu 110 kg mai greu decat un seria 3...deci de ce-ar fi submotorizat ?:wub: Nici gand...

La audi e faza nasoala...un A6 n-are valoare cu motoru` de 2000 de 140 de cai...tragi de el , abia merge...am mers vreo 150 km cu una...durere:)

Asa...un A6 cu motor de 3000...e altceva:)

Link to comment
Share on other sites

sincer pe mine modelele astea noi e90, e60 la aspect exterior nu ma incanta. Singurul care imi place din astea noi e e92 (coupe-ul). Daca nu ai familie (deci nevoie de spatiu mai mare si in spate ) coupe-ul poate fi o optiune vialbila. Pe de alta parte pentru mine coupe diesel nu se pupa.

Am avut si diesel si acum am benzina. Orientativ pot sa iti spun ca asta de acum din semnatura i-a vreo 10 mixt...daca merg linisitit,

dar cand o calc dau muzica mai incet si sunt cu gura pana la urechi ...

Link to comment
Share on other sites

... ms pentru mesaj...no way seria 1...aia e pentru FETE si pentru GAY...iar eu nu-s :) ...

 

Hai sa ne abtinem un pic de la astfel de afirmatii, ok? Probabil ca atunci cand cineva iti zice ca soferii de BMW sunt cocalari/manelisti/tigani/cefe groase nu iti place, nu? <_<

Link to comment
Share on other sites

... ms pentru mesaj...no way seria 1...aia e pentru FETE si pentru GAY...iar eu nu-s :) ...

 

Hai sa ne abtinem un pic de la astfel de afirmatii, ok? Probabil ca atunci cand cineva iti zice ca soferii de BMW sunt cocalari/manelisti/tigani/cefe groase nu iti place, nu? <_<

 

OK, imi cer scuze, o sa ma abtin :bashwall: Dar asa mi se pare mie...scuze:)

N-au decat sa zica ce vor...nu-s nici cocalar, nici manelist...ba din contra, fan IRIS, NightWish, etc:)

Tigan nici atat...da`s mai tigan decat tiganii cand e sa ma tocmesc la flori...:unsure:

SI multi tigani sunt mai romani decat romanii :blink:

Ceafa groasa...aici e putin, ca o am mare...ca-s putin maricel :blink:)

Stii cum e ...lumea oricum te injura...ori de bun, ori de fraier... deci oricum ti-o iei de la ei :wub:

Nu trebuie sa te placa toti...e suficient sa te placa 50 % + 1 ....ca sa te voteze:))

bafta:)

Link to comment
Share on other sites

Daca te intereseza asa mult consumul un E90 motor de 2 L e perfect pt tine

 

Ms, tu ce ai? CA nu vad bine in poza:)

Cred ca ar merge si-un 520d totusi...sa vedem:)

Seria 3 E90 desigur <_<

 

Motorul 2.0d ...cat iti consuma? E ala de 163 de cai, nu ? Al meu de 150 imi lua 8,1 , dar turat...mergeam, nu ma jucam :)

Link to comment
Share on other sites

Ca si posesor de E60 520d...

 

consum urban in Tm unde este destul de aglomerat: 8-9l/100km

consum inafara mers normal cu ea: 4.5-5/100km

 

Toate cele mai de sus sunt cu clima pornita si mers normal.

 

Extreme:

-iarna la -10 grade inafara cu incalzirea in scaune la maxim: 5.5

-mers pe autostrada cat se poate de mult: Timisoara-Szeged-Budapesta-Viena-Munchen- si oprit undeva la vreo 200de km de Amsterdam (nu mai tin minte acum orasul), cu 4 persoane in masina, cu bagaje, mers 130-140 pana in Germania pe autostrada dupa care 160-180 pe la nemti, consum: 6.5l/km. Asta pe un total de peste 1500km. In timpul asta masina nu a intrat in niciun oras ci doar razant cu ele...

 

eu am cei drept varianta de 177cp dar cea de 163cp nu e departe.

 

Evident ca exista "experti" care considera ca motor de 2l pe E60 este submotorizat:

-525d (vechiut) => 177cp 520d (2008) => 177cp evident un 520 e submotorizat, un 525d nu

-diferenta de greutate intre un E60 si E90 este de aprox 80kg evident un 520d e submotorizat, un 320d nu

 

Putem sa zicem ca si un 540i e submotorizat daca e sa-l comparam cu un M5... Toate astea sunt niste clisee...

 

Intretinerea intre un E60 520d si un E90 320d este identica. Difera doar daca ai probleme mai speciale: far spart, spoiler etc...

 

Eu as merge pe E60. La drum lung mi se pare prietenos in sensul ca ai mai mult loc...

Link to comment
Share on other sites

E60 rules!!! consumul este asemanator, dar cinciul este mai incapator si mai impunator...motorul e acelasi, dc e sa dam bani pe o masina...

treiul il consider putin mai sportiv si s-ar putea sa traga mai bine la plecarea de pe loc...

Link to comment
Share on other sites

E60 rules!!! consumul este asemanator, dar cinciul este mai incapator si mai impunator...motorul e acelasi, dc e sa dam bani pe o masina...

treiul il consider putin mai sportiv si s-ar putea sa traga mai bine la plecarea de pe loc...

 

Da...consumu` n-are cum sa fie cu mult mai mare...e vorba doar de 110 kg in plus...

Clar e mai incapator ...si mai impunator...<_<

Dupa cum ziceam...apari cu seria 3...e ok, apari cu seria 5...se face liniste - zicea un prieten de fapt :)

Mai sportiv...la ce mod? La ce te referi ? 5-ul e clar mai stabil pe sosea :bashwall: Sta mai bine pe ea :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Daca faci multi kilometrii cum afirmi mai sus, benzinarul iese din discutie.

Nu vreau sa supar pe mine, este doar o parere personala, dar eu unul as merge pe seria 5 E60, E90 nu mi-a placut sub nicio forma. La inceput am mers pe seria 3, dar nu am vrut sa-mi cumpar o masina care sa nu-mi placa si sa regret dupa ca o am, asa ca am facut un mic efort si am ajuns la seria 5. Am optat pentru un motor de 2.5 L, care nu difera foarte mult de un 3.0 L ca si consum(undeva pe la 12,5 in oras uneori), sa aibe 6 cilindrii si un sunet pe masura. Acum, nu stiu ce sa-ti spun despre motor de 2 L, dar nu prea vad o diferenta foarte mare intre 163 cp si 177 cp. Daca optezi pentru un model facelift, cu atat mai bine, iar cum zice si Bala, o sa ai cai cat un motor de 2.5 L.

Ca si dotari, la E60, e bine sa-ti cauti una cu un sistem Hi-Fi si nu cel standar, care este jalnic, asta daca esti putin pretentios. Navigatia eu am ales-o pe cea profesionala, mai mult pentru aspect decat pentru folosinta, ca la noi inca nu a aparut un DVD cu Romania mai detaliat. Pielea, la fel...depinde de gustul tau, eu unul nu am ca nu-mi place, vara transpir in ultimul hal, iar iarna pana se incalzeste ingheti pe scaun.(pielea se merita doar daca ai si ventilatie, la fel, parerea mea). Incalzirea in scaune este buna, daca ai ceva probleme cu spatele. Xenon, e bine sa fie...chiar daca e Bi sau simplu. Cruise control, e bun si el daca faci multe drumuri pe autostrada. Cam atat imi vine in cap la ora asta, daca-mi mai aduc aminte ceva, o sa revin.

 

Succes la achizitionare.

Link to comment
Share on other sites

Daca te intereseza asa mult consumul un E90 motor de 2 L e perfect pt tine

 

Ms, tu ce ai? CA nu vad bine in poza:)

Cred ca ar merge si-un 520d totusi...sa vedem:)

Seria 3 E90 desigur <_<

 

Motorul 2.0d ...cat iti consuma? E ala de 163 de cai, nu ? Al meu de 150 imi lua 8,1 , dar turat...mergeam, nu ma jucam :)

eu am 123 caluti..depinde cum mergi si cand mergi..eu merg mai des noaptea si nu am cine stie ce consum.e buna zic eu la consum:)

Link to comment
Share on other sites

Daca faci multi kilometrii cum afirmi mai sus, benzinarul iese din discutie.

Nu vreau sa supar pe mine, este doar o parere personala, dar eu unul as merge pe seria 5 E60, E90 nu mi-a placut sub nicio forma. La inceput am mers pe seria 3, dar nu am vrut sa-mi cumpar o masina care sa nu-mi placa si sa regret dupa ca o am, asa ca am facut un mic efort si am ajuns la seria 5. Am optat pentru un motor de 2.5 L, care nu difera foarte mult de un 3.0 L ca si consum(undeva pe la 12,5 in oras uneori), sa aibe 6 cilindrii si un sunet pe masura. Acum, nu stiu ce sa-ti spun despre motor de 2 L, dar nu prea vad o diferenta foarte mare intre 163 cp si 177 cp. Daca optezi pentru un model facelift, cu atat mai bine, iar cum zice si Bala, o sa ai cai cat un motor de 2.5 L.

Ca si dotari, la E60, e bine sa-ti cauti una cu un sistem Hi-Fi si nu cel standar, care este jalnic, asta daca esti putin pretentios. Navigatia eu am ales-o pe cea profesionala, mai mult pentru aspect decat pentru folosinta, ca la noi inca nu a aparut un DVD cu Romania mai detaliat. Pielea, la fel...depinde de gustul tau, eu unul nu am ca nu-mi place, vara transpir in ultimul hal, iar iarna pana se incalzeste ingheti pe scaun.(pielea se merita doar daca ai si ventilatie, la fel, parerea mea). Incalzirea in scaune este buna, daca ai ceva probleme cu spatele. Xenon, e bine sa fie...chiar daca e Bi sau simplu. Cruise control, e bun si el daca faci multe drumuri pe autostrada. Cam atat imi vine in cap la ora asta, daca-mi mai aduc aminte ceva, o sa revin.

 

Succes la achizitionare.

 

Total de acord !!!

 

O completare insa: daca mergi noaptea pe drumurile patriei, iti trebuie faruri adaptive. Eu as fi trecut printr-o caruta nesemnalizata noaptea, intr-o curba "ac de par" daca nu as fi avut faruri adaptive. Am reusit sa o vad cu coada ochiului, nu bine insa cat sa-mi atraga atentia si sa incetinesc... Numai si pentru faza aia si si-au meritat banii <_>

Link to comment
Share on other sites

Daca faci multi kilometrii cum afirmi mai sus, benzinarul iese din discutie.

Nu vreau sa supar pe mine, este doar o parere personala, dar eu unul as merge pe seria 5 E60, E90 nu mi-a placut sub nicio forma. La inceput am mers pe seria 3, dar nu am vrut sa-mi cumpar o masina care sa nu-mi placa si sa regret dupa ca o am, asa ca am facut un mic efort si am ajuns la seria 5. Am optat pentru un motor de 2.5 L, care nu difera foarte mult de un 3.0 L ca si consum(undeva pe la 12,5 in oras uneori), sa aibe 6 cilindrii si un sunet pe masura. Acum, nu stiu ce sa-ti spun despre motor de 2 L, dar nu prea vad o diferenta foarte mare intre 163 cp si 177 cp. Daca optezi pentru un model facelift, cu atat mai bine, iar cum zice si Bala, o sa ai cai cat un motor de 2.5 L.

Ca si dotari, la E60, e bine sa-ti cauti una cu un sistem Hi-Fi si nu cel standar, care este jalnic, asta daca esti putin pretentios. Navigatia eu am ales-o pe cea profesionala, mai mult pentru aspect decat pentru folosinta, ca la noi inca nu a aparut un DVD cu Romania mai detaliat. Pielea, la fel...depinde de gustul tau, eu unul nu am ca nu-mi place, vara transpir in ultimul hal, iar iarna pana se incalzeste ingheti pe scaun.(pielea se merita doar daca ai si ventilatie, la fel, parerea mea). Incalzirea in scaune este buna, daca ai ceva probleme cu spatele. Xenon, e bine sa fie...chiar daca e Bi sau simplu. Cruise control, e bun si el daca faci multe drumuri pe autostrada. Cam atat imi vine in cap la ora asta, daca-mi mai aduc aminte ceva, o sa revin.

 

Succes la achizitionare.

 

Total de acord !!!

 

O completare insa: daca mergi noaptea pe drumurile patriei, iti trebuie faruri adaptive. Eu as fi trecut printr-o caruta nesemnalizata noaptea, intr-o curba "ac de par" daca nu as fi avut faruri adaptive. Am reusit sa o vad cu coada ochiului, nu bine insa cat sa-mi atraga atentia si sa incetinesc... Numai si pentru faza aia si si-au meritat banii <_<

 

Scuze...nu ma pricep prea bine...faruri adaptive=faruri xenon...sau e altceva pe langa xenon ?:)

ms

Link to comment
Share on other sites

Farurile adaptive au niste motorase care pe baza informatiilor gen viteza masinii, pozitie volan si incarcare pe fata/spate pozitioneaza raza de lumina. In plus, la viraje stranse se mai aprind niste becuri suplimentare care iti dau posibilitatea sa vezi in unghi, chiar si pe geamul pasagerului din dreapta.

 

Exista faruri cu becuri normale, faruri cu xenon si faruri adaptive cu xenon. Nu stiu sa existe la bmw faruri cu becuri normale adaptive...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.