Jump to content

presiune anvelope


Mika D

Recommended Posts

o sa plec cu masina un drum mai lung (4 pers + bagaje) si conform stickeru-lui de pe usa, ar trebui sa bag 2.2 fata si 2.7 spate...mi se pare cam mult pe spate, dar presupun ca stiu nemtii ceva. voi cum ati proceda/procedati in asemenea cazuri? (vreau parerea voastra, deso probabil oricum 2.7 o sa bag...)
Link to comment
Share on other sites

Daca afara sunt 35 de grade as spune sa lasi la 2,4-2,5 oricum se dilata in mers si vei avea mai mult daca bagi 2,7,indiferent cat de bune sunt cauciucurile

 

 

la faza cu dilatatul poti sa incerci azotul in cauciucuri.

 

la drumurile noastre 2.7 e cam mult.

Link to comment
Share on other sites

Daca afara sunt 35 de grade as spune sa lasi la 2,4-2,5 oricum se dilata in mers si vei avea mai mult daca bagi 2,7,indiferent cat de bune sunt cauciucurile

 

 

la faza cu dilatatul poti sa incerci azotul in cauciucuri.

 

la drumurile noastre 2.7 e cam mult.

 

 

Da stiu dar subiectul asta ar genera alt topic ,omul baga aer obosit de compresor ca noi toti( la noi in oras nici nu cred ca exista o vulcanizare care sa faca asa ceva,si costa si ceva bani)atata timp cat nu mergi pe pista sau faci nebunii cu masina in care soliciti cauciucurile incat sa ai nevoie de o temperatura constanta si o aderenta maxima a lor nu vad rostul,in plus eu le vreau cat mai fierbinti ca fac mai mult fum <_<

Link to comment
Share on other sites

Da stiu dar subiectul asta ar genera alt topic ,omul baga aer obosit de compresor ca noi toti( la noi in oras nici nu cred ca exista o vulcanizare care sa faca asa ceva,si costa si ceva bani)atata timp cat nu mergi pe pista sau faci nebunii cu masina in care soliciti cauciucurile incat sa ai nevoie de o temperatura constanta si o aderenta maxima a lor nu vad rostul,in plus eu le vreau cat mai fierbinti ca fac mai mult fum <_<

 

costa cam 30-35 ron toate 4.

acum fiecare cum crede ca e mai bine pentru masina lui.

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Azotul in cauciucuri....scuze dar ma prapadesc de ras cand aud asta mereu <_<) ,multi cred ca e ceva SUPER dar putin stiu ca in aerul care-l respiram si care il bagam in cauciucuri are 78% AZOT +oxigen si alte gaze si............ un 22% extra AZOT fata de ce bagam normal in anvelope nu face diferenta si nu ajuta cu NIMIK
Link to comment
Share on other sites

Azotul in cauciucuri....scuze dar ma prapadesc de ras cand aud asta mereu <_<) ,multi cred ca e ceva SUPER dar putin stiu ca in aerul care-l respiram si care il bagam in cauciucuri are 78% AZOT +oxigen si alte gaze si............ un 22% extra AZOT fata de ce bagam normal in anvelope nu face diferenta si nu ajuta cu NIMIK

Putini stiu? Eu cred ca multi stiu. Ia zi, tu abia acum ai aflat, nu? :)

Uneori lucrurile mici fac diferenta. Ai vazut cat de asemanatoare este formula chimica a zaharului cu cea a cocainei? :bashwall:

Eu stiu ca nu e diferenta de la cer la pamant, dar nitel acolo tot ajuta.

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Am avut azot dar l-am scos. Cred ca ma luase valul 'trendului'. Anvelopele devin mai rigide (nu exista dilatare/contractie) si cu ocazia asta gropile patriei te zdruncina si mai tare; anvelopele nu se mai incalzesc si la mine nu mai aveau aderenta . Toate aceste simptome au disparut cand am revenit la aer. Probabil ca azotul pur protejeaza jantele de coroziune si ca nu e influentat de clima si nu are pierderi in timp, dar decat sa risc altceva mai nasol, mai bine nu.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.