Jump to content

Porneste greu 525d e39


Recommended Posts

Buna , am un 525d din 2000 , iar in fiecare zi , prima pornire , este foarte grea . Bag cheia astept sa se stinga becurile si apoi cand rasucesc cheia , invarte destul de mult pana porneste undeva intre 5 -10 secunde . Ce ar putea fi ? totusi porneste mai greu tot timpul si vreau sa stiu dc (de obicei electromotorul invarte pana pe la vreo 5 secunde pana sa pornesca chiar si dupa mai multe porniri ).
Link to comment
Share on other sites

E diesel, deci bujiile nu cred ca influenteaza pornirea pe timp de vara. Bateria, daca zice ca invarte destul de mult, si apoi porneste...iarasi nu cred sa nu fie ok.

Eu zic sa inceapa prin a testa injectoarele...

bateria a fost schimbatala inceputul ierni , si de invartit invarte foarte mult...injectoarele cum se pot testa ? cu tester pe masina ?

Link to comment
Share on other sites

E diesel, deci bujiile nu cred ca influenteaza pornirea pe timp de vara. Bateria, daca zice ca invarte destul de mult, si apoi porneste...iarasi nu cred sa nu fie ok.

Eu zic sa inceapa prin a testa injectoarele...

bateria a fost schimbatala inceputul ierni , si de invartit invarte foarte mult...injectoarele cum se pot testa ? cu tester pe masina ?

 

astazi am vazut k se aduna aer pe conducta de alimentare, cea transparenta , dupa ce iese din filtru , asta de unde ar putea fi ? are vre`o influenta ?(se aduna doar dupa ce opresc motorul , daca pun contactul pompa alimenteaza si se duc bulele de aer)

Edited by Dariusel
Link to comment
Share on other sites

E diesel, deci bujiile nu cred ca influenteaza pornirea pe timp de vara. Bateria, daca zice ca invarte destul de mult, si apoi porneste...iarasi nu cred sa nu fie ok.

Eu zic sa inceapa prin a testa injectoarele...

Verifica bujiile incandescente.....sigur este de la ele...faza iarna nu este ca vara..nu are legatura cu aprinderea motorinei...credema

Link to comment
Share on other sites

pai porneste greu pt ca pompa nu creaza sau trebuie sa lucreze foarte mult sa atinga presiunea de 3-4 bari pt pompa de inalta

 

pompa de sub sofer trebuie sa faca presiune pentru pompa de inalta, daca presiunea nu se incadreaza in 3->4 bari nu porneste sau porneste greu

 

se poate vedea pe tester cat baga pompa de sub sofer si asa aflii cu siguranta care e buba

Link to comment
Share on other sites

bujiile se folosesc doar la temperaturi de sub 0 grade si la regenerarea DPF-ului

 

eu am avut 5 din 6 arse si tot pornea la sfert de cheie si iarna si vara

 

eu zic ca e problema de presiunie sau combustibil ....

 

eu as face un test adecvat sa se verifice cat baga pompa de sub scaun cat e presiunea pe rail si sa ai cel putin 35 l in rezervor pt ca sun probleme si cu pompa de trecere dintr-o parte in cealalta a rezervorului

 

ar fi bine sa schimbi sursa de combustibil (alta pompa) poate fi asta cauza

 

senzorul de turatie (volanta) mai poate ingreuna pornirea insa astea sunt presupuneri, chestii de care m-am lovit eu si prin schimbare de piesa, sursa combustibil am reusit sa rezolv

 

dute la cine are inpa si stie sa il foloseasca, sau faci printscreen-uri la rezultate si le pui pe forun si te ajut eu si nu numai, cu interpretarea rezultatelor...

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 years later...
Salut.Am o problema cu pornirea la un 525d 2002,invarte de 3-4 ori pana porneste,fie rece fie calda.Am inlocuit bujii,releu de bujii,verificat,curatat si schimbat platou carbuni electromotor (nu era nevoie dar am facut-o pentru ca era desfacut),senzorul de pe galeria de admisie,nu mai stiu ce sa mai verific si ce sa mai schimb,la tester nici o eroare,masina merge perfect,doat intre 1800 si 2200 rpm are 2-3 mici intreruperi,se tureaza maxim.Ma dispera,va rog putin ajutor.Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salut.Am o problema cu pornirea la un 525d 2002,invarte de 3-4 ori pana porneste,fie rece fie calda.Am inlocuit bujii,releu de bujii,verificat,curatat si schimbat platou carbuni electromotor (nu era nevoie dar am facut-o pentru ca era desfacut),senzorul de pe galeria de admisie,nu mai stiu ce sa mai verific si ce sa mai schimb,la tester nici o eroare,masina merge perfect,doat intre 1800 si 2200 rpm are 2-3 mici intreruperi,se tureaza maxim.Ma dispera,va rog putin ajutor.Multumesc

 

 

Verifica injectoarele, regulator de presiune...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eu nu te cred.....<_<

Ai si de ce sa nu il crezi pentru ca bujiile nu au nici o treba vara cu pornirea. Bujiile primesc comanda de functionare la o anumita temperatura care este sigur mult mai jos de 15 grade

 

Buna , am un 525d din 2000 , iar in fiecare zi , prima pornire , este foarte grea . Bag cheia astept sa se stinga becurile si apoi cand rasucesc cheia , invarte destul de mult pana porneste undeva intre 5 -10 secunde . Ce ar putea fi ? totusi porneste mai greu tot timpul si vreau sa stiu dc (de obicei electromotorul invarte pana pe la vreo 5 secunde pana sa pornesca chiar si dupa mai multe porniri ).

Incearca sa alimentezi cu 35-40 litri de motorina si vezi cum se comporta . Daca merge asa cu 35-40 litri inseamna ca este pompa de motorina din rezervor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.