Jump to content

creste temperatura in aglomeratie


Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inca o chestie, pentru siguranta mea, sa stiu sa nu schimb ceva aiurea.. in poza http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35 piesa cu numarul 2 este vasco nu?

 

Iar daca este cineva pe forum care comercializeaza asa ceva l-as ruga sa imi spuna un pret, produsul are codul 11521723918

 

Multumesc din nou, si imi cer scuze pentru double-posting insa nu a mers functia edit.

 

 

Later edit. (de data asta a mers) am pus si 2 poze cu vasco de la masina.. sa-mi spuneti parerea voastra.

 

Multumesc.

 

LE. 2: am pornit motorul, l-am lasat sa ajunga la 90 de grade, l-am tinut undeva pe la 3000 de ture insa il pot opri foarte simplu cu mana (vascocuplajul)..

post-17802-1246286637_thumb.jpg

post-17802-1246286680_thumb.jpg

Edited by war
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am gasit vascocuplajul la userul grozadan. Ma poate ajuta cineva cu cateva detalii despre modalitatea de schimbare? Se schimba usor sau trebuie dusa intr-un service. Trebuie sa schimb si lichidul de racire odata cu aceasta operatiune? Sau pompa de apa?

 

Deasemenea, as vrea sa stiu cum se pot verifica tampoanele de la motor deoarece am observat ca in aglomeratie pe langa cresterea temperaturii masina are si o oarecare trepidatie care vine de la motor.

 

Multumesc mult pentru sprijin!

Edited by war
Link to comment
Share on other sites

http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticl...Replacement.htm

 

Pozele de la 1 la 6 si citeste explicatiile.

multumesc, pare relativ simplu.. osa incerc sa o schimb acasa <_<

 

legat de tampoanele de la motor, stie cineva cum se verifica? am citit diferite metode neconventionale.. tragi frana de mana bagi in viteza si dai drumul usor la ambreiaj etc.

Edited by war
Link to comment
Share on other sites

deci (stiu ca nu e bine sa incep asa o fraza) m-am chinuit cat de mult am putut sa demontez vascocupla insa fara succes, pur si simplu fara cheia speciala din poza http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticl...ement/pic11.jpg nu reusesc sa o dau jos.. stie cineva alta metoda care nu implica cheia sau de unde pot cumpara o astfel de cheie?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

deci (stiu ca nu e bine sa incep asa o fraza) m-am chinuit cat de mult am putut sa demontez vascocupla insa fara succes, pur si simplu fara cheia speciala din poza http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticl...ement/pic11.jpg nu reusesc sa o dau jos.. stie cineva alta metoda care nu implica cheia sau de unde pot cumpara o astfel de cheie?

 

Multumesc!

poate tot la userul grozadan sa gasesti cheia

sau si mai simplu sa te duci la un service

<_<

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat in cele din urma.. pentru cei care trec prin aceleasi probleme o sa postez si rezolvarea.. dupa ce am incins googleul cu cautari am dat peste un forum englezesc unde era prezentata problema mea foarte amplu <_<

 

Practic, se foloseste o cheie de 32 si cu 2 surubelnite cat mai rezistente se tin cele 2 suruburi care in mod normal s-ar bloca cu acea cheie speciala.. lovesti cheia cu mana sau cu ciocanul (eu nu am incercat a doua varianta) in sensul acelor de ceasornic si dupa cateva minute o sa poti scoate vascocupla.

 

Multumesc tuturor pentru ajutor si sper ca acest mic "tutorial" sa ii ajute si pe ceilalti care intampina aceasi problema..

 

PS. Tin sa recomand si userul grozadan pentru promptitudinea si seriozitatea de care a dat dovada!

Link to comment
Share on other sites

La 4000 nu il fierbi la 2000 il fierbi (a 2-a in spate la o raba pe rucar-bran).La ralanti are 800 de ture si 40 de grade la nivelul asfaltului (stat in aglomeratie) cam ce racire ai?

Povesti, am urcat tot Transfagarasanu cu 20-30km/h in a doua, eram 4 in masina, tocmai ca sa vedem peisajul...nu s-a miscat acul de la mijloc nici macar 1 mm.

Link to comment
Share on other sites

cand incepe sa treaca de jumate ....desfa capota si uita-te la vascocupla sa vezi daca porneste.......daca termostatul a deschis si apa ti-a ajuns in radiator iar vascocupla nu a pornit atunci trebuie schimbat vasco. Insa daca atunci cand trece de jumate si termostatul nu a deschis iar furtunul din partea stanga cum te uiti la motor , cel care iese din termostat este rece inseamna ca ai termostatul blocat si apa nu mai ajunge in radiator iar in cazul asta este normal sa nu iti porneasca vasco si in acest caz ar fi de vina termostatul....(insa la tine cred ca este de vina vascocuplajul deoarece la mine cand trecea de jumate apa imi ramanea asa si in oras la viteze reduse cat si in afara orasului cand normal trebuia sa isi revina. In concluzie la tine cred ca este vascocupla deoarece la viteza iti raceste apa din radiator ceea ce inseamna ca termostatul a deschis si dasta iti ajunge la jumate.......eu am schimbat si vasco si termostatul.....vascocupla sachs= 290 lei...termostat = 250 lei nou si original bmw.....sper sa-ti fie de folos...insa sa nu cumperi nimic pana nu verifici bine ce poate fi ca sa nu arunci cu banutii tai aiurea

eu am aceeasi problema doar ca creste doar atunci cand stau mai mult timp in oras la semafor,in aglomeratie!deci cand sta motorul la relanti!cum turez 3 minute la 2000 de ture scade!???

Link to comment
Share on other sites

[poti sa o opresti cu mina daca nu ai ajuns la 95 de grade cu apa. Pentru ca nu ai electroventilator care sa mearga la turatie mare cind stai cu motorul la ralanti singura solutie este sa turezi motorul ca sa racesti apa. Mergi pe Transfagarasan cu motorul la turatie mica si o sa o fierbi de 3 ori pana sus.

 

 

am mers, in a 2, la 4000-4500, si asa e motorul mic si nu are viata in el, daca schimbam in a 3-a pica nu tragea deloc. <_< :)

 

si crede-ma , ca nu a fiert deloc.

 

( a fier odata , demult, din cauza mea, ca nu i-am schimbat termostatul ) asta e o alta poveste.

 

salut..am si eu o nelamurire:pornesc masina dimineata si in 2 km apa e la 90°C

mentionez ca nu a fiert niciodat motorul si in aglomeratie apa nu depaseste 90°C

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Si eu am aceeasi problema.Am pornit masina,am mers frumos timp de jumatate de ora si stupoare:am observat in timp util ca mi s-a aprins becul rosu!Nu am fost atent deloc la temperatura,deoarece nu intampinasem astfel de probleme in trecut,si nu m-am uitat deloc la indicator.Norocul meu a fost ca am intrat intr-o parcare unde era intuneric si mi-a sarit in ochi lumina rosie din bord.Am oprit imediat motorul si am ridicat capota.M-am uitat intai la vasul de expansiune,apoi la radiator si furtune.Nu pierdeam apa pe nicaieri.Apoi cineva mi-a sugerat sa pun contactul si sa observ daca porneste elicea.Din pacate nu a pornit,de unde am dedus ca e vascocuplajul...

Trebuie mai intai sa merg la un mecanic sa am certitudinea ca asa este.Imi poate spune cineva aproximativ cat costa un vascocuplaj?

Link to comment
Share on other sites

Apoi cineva mi-a sugerat sa pun contactul si sa observ daca porneste elicea.Din pacate nu a pornit,de unde am dedus ca e vascocuplajul...

Trebuie mai intai sa merg la un mecanic sa am certitudinea ca asa este.Imi poate spune cineva aproximativ cat costa un vascocuplaj?

 

Ti-a spus gresit, vascocuplajul nu porneste cand pui contactul ci este antrenat direct de motor. Ar fi bine sa mergi la un mecanic pana sa incepi sa cumperi piese aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate,primul pas este o vizita la mecanic...

salut!dar cum ar trebui sa fie nivelulu in vasul de expansiune ,ca eu pun pana la semn si dupa ce pornesc motorul scade sub semn mult!si nu mai am scurgeri ca am reparat o!totusi imi apare un pik de miros parca de antigel ,la turatii mari in masina!ce ar putea fi???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
la pisica ai acel surub de plastic la radiator langa capacul pe unde pui apa si mai ai un surub intr-un colt jos la radiator. de obicei doar din cel de plastic ar trebui sa mearga. pornesti motorul pui pe cineva sa-l tina un pic turat si desfac usor acel surub si vezi daca ies bulbuci sau doar lichid.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.