Jump to content

Noul M5


Rares_CJ

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
M5 poate va avea:

 

* 4.4-litre V8 bi-turbo

* 578bhp, 530lb ft

* 155mph limited top speed

* 0-62mph 4.4sec

* Unlimited top speed 188mph

 

Adica motorul de pe X5M / X6M. Deci, probabil, v-a merge tot cu benzina. :twoup:

asta e un fel de replicĂŁ la RS6 :)

Link to comment
Share on other sites

jantele-mi place cel mai mult :)

In cativa ani o sa regasim aceste jante pe multe masini , in special seria 3 si noile loganuri , dustere si alte masini incaltate cu replici :twoup: .

 

Cat despre masina , este data naibii , nu prea-mi plac prizele de pe aripi , sunt pe stil vechi ca la e46 , ar da mai frumos ceva incorporat in aripa cu fante de aer cum sunt acum pe M 3 .

Edited by Billy M
Link to comment
Share on other sites

Sunt sigur ca va avea aripile si grilele de M in acelasi stil ca M3 E90.

 

Punand turbo numarul de turatii maxime va scadea si astfel va atinge o viteza maxima pe undeva la 300.. pe cand E60-le se duce la 330km/h destul de lejer.

Ca si feeling si sunet, V10-le aspirat de pe E60 mi se pare mai reusit decat noul motor. Motorul este special tocmai datorita faptului ca fara turbo e atat de puternic, si se tine la 2-3 masini in spate de un RS6 pe 50-250 km/h. Pui 2 turbine pe E60 M5 sau compresor (g5) si s-a terminat distractia.

 

E trendul acum de downsize din cauza emisiilor si a consumului ridicat.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Generatia E39 a avut 400CP aspirat trecerea la E60 a venit cu 107CP in plus.

 

E clar ca datorita legislatiei de mediu rigide nu se va face un salt la fel de spectaculos dar pentru BMW ar fi bine sa scoata o masina care sa poata da replica lui Audi si Meredes indiferent prin ce metode o vor face.

 

Cei de la BMW au fost destul de secretosi in general cu modelele noi M, asa ca ne putem astepta la orice.

Link to comment
Share on other sites

si se tine la 2-3 masini in spate de un RS6 pe 50-250 km/h. Pui 2 turbine pe E60 M5 sau compresor (g5) si s-a terminat distractia.

 

vreo 5-6 masini insa ce mai conteaza detaliul asta si vreo 200 kg in plus pt rs6(avant si tractiune integrala)+pierderile de putere prin transmisia integrala !

cum probabil nu ai testat tu insuti, sigur ai ca referinta acest filmulet:

Link to comment
Share on other sites

vad acolo unde te uiti si tu.

sunt minim 30 de metri pe final intre cele doua masini. 5 metri avans/ o lungime de masina ar fi inca din minutul 1:12-1:13

unde draq ai vz tu 30 m acolo??? eu personal estimez undeva la 3 masini distanta intre M5 si rs6. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu ma intereseaza audi deloc. dar vad ca aici apar multi fani audi.

atat am de spus. bmw m5 touring 1955 kg face 0-100 in 4.8. masina cu o tehnologie din anii 2004

m-am uitat azi pe site-ul celor de la audi ca sa nu scriu prostii. rs 6 avant are 2025 kg si 0-100 in 4.6. tehnologie din 2006

Nu spun ca nu fuge poate ceva mai repede dar diferenta este mica la cat s-au chinuit cei de la audi vreo 2 ani, ca sa nu mai vorbim de design. Ca sa nu mai spunem ca au facut 579 de cai din motor de 5000 cmc biturbo. BMW a reusit 507 cp in 2004 din motor aspirat, deci asa simplut cu atat cat poate motorul in mod natural.

Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

fortdoe.

tu scrii sa te afli in treaba. a scoate peste 100cp/litru din motor aspirat este la indemana oricui inclusiv a lui audi.

motorul de pe rs6 este unul detunat, linistit. putea iesi de pe poarta fabricii lejer cu peste 700 cp insa nu-si avea rostul.

in filmuletul respectiv e vorba de m5 sedan(1855kg) versus rs6 avant(2100kg) iar datele dintre paranteze sunt de pe site-urile din germania.

practic, m5 are raportul cp/kg mai bun decat audi si nici nu are pierderi de putere prin transmisia integrala iar daca o luam babeste m5 ar trebui sa castige la astfel de intreceri mai ales ca si startul este lansat iar intr-un astfel de caz chiar tractiunea integrala devine un balast grav.

mai vrei ceva, sau revenim la subiectul initial al discutiei?!

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Pentru mine orice masina care face 6 sec sau mai putin pana la 100 km/h e ok. Azi oricine poate obtine 4 sec si ceva. Nu cred ca e foarte relevant. TImpi pe circuit, tinuta de drum, senzatia care o ai, sound..toate .astea sunt mai importante...

In primul rand pentru asta e o masina dinasta...

Link to comment
Share on other sites

edit

datele pe care le-am prezentat sunt intr-adevar de pe site-urile oficiale ale producatorului. nu stiam ca astia scriu prostii, dar se pare ca da dupa tine! din cate stiu rs a cam avut motoare turbo mai mereu, adica si modelul anterior de 450cp si cel de acum de 579cp. bmw a mers pe aspirat mereu pana acum si au facut performanta, dar daca ar avea 2 turbine asa cum au facut cei de la g-power ar iesi una din cele mai rapide limuzine din lume(asa cum a fost in noiembrie 2008).nu imi aduc aminte ca audi sa fi avut vreo performanta de genul acesta. si asta ca aproape orice masina face la liniuta un g-tr e tare!

Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

Si acum ca sa revin la subiectul initial , ca sa nu ma mai certe fanul audi, ce caracteristici va avea viitorul M5 nu avem inca de unde sti cu siguranta. Asa cum spuneau si alti utilizatori doar speculatii. Oricum cu siguranta va fi o masinsa performanta asa cum este si modelul actual.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.