Jump to content

Noul M5


Rares_CJ

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Guest poleposition

bi-turbo pe 5.5 litri V10... foarte putin 550 de cai la configuratia asta, avand in vedere ca actual m5/m6 dezvolta 507 CP din 5 litri V10, dar NATURAL ASPIRAT.

 

ma asteptam ca noul model M5 sa se apropie mult de performantele G power obtinute pe M5/M6 actual....un 700 CP pe acolo.

 

apoi sistemul KERS nu cred ca este o ideea tocmai buna, intgeleg ca pune dificultati in F1 pilotilor...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

bi-turbo pe 5.5 litri V10... foarte putin 550 de cai la configuratia asta, avand in vedere ca actual m5/m6 dezvolta 507 CP din 5 litri V10, dar NATURAL ASPIRAT.

 

ma asteptam ca noul model M5 sa se apropie mult de performantele G power obtinute pe M5/M6 actual....un 700 CP pe acolo.

 

apoi sistemul KERS nu cred ca este o ideea tocmai buna, intgeleg ca pune dificultati in F1 pilotilor...

 

Cum sa creasca puterea cu aproape 200 de cai de la un model la altu ?! Dupa aceea urmatorul sa fi avut vreo 1000 CP ? Sigur e vorba de marketing, costuri... stiu ei de ce are doar 550.

Link to comment
Share on other sites

nici vorba de 700 cp. de unde asemenea idei? cifrele mai mari de 600 cp sunt scoase doar de tuneri producatorii nearuncandu-se la asemenea valori niciodata(nu ca nu ar putea).

 

mi-e greu sa cred ca bmw se vor apuca sa dezvolte un alt V10 tinand cont ca il au pe cest motor nou de 4.4 V8 si mai este un 6 litri V12 pe teava pt seria 7. cum un V12 este prea mare pt un seria 5 cel mai probabil va ramane cel de 4.4 v8 sau poate o evolutie a actualului aspirat de 507 cp.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Avantajul este că se poate obţine o putere mult mai mare printr-o simplă resoftare după achiziţie.

 

ce spui tu este corect, dar care ar fi logica dp-uldv al producatorului ?

 

inseamna ca numai anumite firme vor fi capabile si "autorizate" sa modifice acel soft... nu imi pot imagina ca resoftarea se poate face de catre oricine.... probabil Hamann si ACS ..sau Alpina... ma intreb daca nu si G power ?

 

dar tot nu se aduna ceva... :)

 

eu cred si as tine si un pariu, ca noul m5 nu va avea puterea asta... 550 CP si nici aceasta motorizare :bashwall:

 

nu prea are sens acest nou model in conditiile expuse in acel articol.

 

c'mon doar 500 cmc in plus la acelasi V10...PLUS !!! 2 TURBINE !!! si numai 43 de cai "gain"... nu prietene...nu cred asa ceva, cu toate normele de poluare si de bun simt... eu nu pun botul <_< Un banal remap urca M5-M6 actual cu 60 de cai....nu mai zic de supra alimentare (vezi Hurricane de 750 BHP) nope...nu se poate

 

apoi prostia aia de KERS... Abia face fata in F1, daramite pe un model de serie... nu, ceva pute aici.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

c'mon doar 500 cmc in plus la acelasi V10...PLUS !!! 2 TURBINE !!! si numai 43 de cai "gain"... nu prietene...nu cred asa ceva, cu toate normele de poluare si de bun simt... eu nu pun botul <_< Un banal remap urca M5-M6 actual cu 60 de cai....nu mai zic de supra alimentare (vezi Hurricane de 750 BHP) nope...nu se poate

Sursele oficial spuneau, cand a aparut X5/X6 M, ca acelasi motor 4.4 V8 de 555 cai va echipa si noile model M5/M6. Automarket cred ca este prost informata :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Motorul si eu zic ca va avea undeva pe la 580 590, chiar daca e 2turbo si 3.0 actual are 300 cp deocamdata asa ca puterea va creste treptat, de la generatie la generatie.

 

 

si eu sunt de aceeasi parere...mai ales ca din pacate, M5 a cam ramas in urma fata de concurenti...

Link to comment
Share on other sites

bi-turbo pe 5.5 litri V10... foarte putin 550 de cai la configuratia asta, avand in vedere ca actual m5/m6 dezvolta 507 CP din 5 litri V10, dar NATURAL ASPIRAT.

 

ma asteptam ca noul model M5 sa se apropie mult de performantele G power obtinute pe M5/M6 actual....un 700 CP pe acolo.

 

apoi sistemul KERS nu cred ca este o ideea tocmai buna, intgeleg ca pune dificultati in F1 pilotilor...

 

 

M5 NU E MOTOR ASPIRAT. E BITURBO!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Aparitia noilor modele reprezinta un prilej cat mai bun de a cumpara vechea varianta la pret foarte bun.Aici ma refer la seriile M5 e60.

Cateva exemple: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2

Link to comment
Share on other sites

Aparitia noilor modele reprezinta un prilej cat mai bun de a cumpara vechea varianta la pret foarte bun.Aici ma refer la seriile M5 e60.

Cateva exemple: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2

..frumos âla cu piele rosie !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.