Jump to content

Noul M5


Rares_CJ

Recommended Posts

 

suna ciudat un m diesel,dar evolutia pietei asta indica.personal nu agreez ideea.

 

 

n-ai idee cum poate sa sune un motor Diesel de 4.0...juri ca nu e diesel nici la ralanti ,nici in ture..

 

lasand putin gluma nu prea cred ca producatorii de masini sport ca ferrari sau lambo vor face motoare diesel.

 

http://stiriauto.ofsaid.ro/articol/5038/Lamborghini-Estoque-poate-primi-si-porpulsie-diesel/

 

Ce poate fi rau la un motor pe motorina daca are performante cat de cat egale cu un motor pe benzina?

 

rezonabil ?! :)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=3bsn1pn1QBI

 

 

Pai departamentul M vrea sa scoata niste masini performante cu motoare diesel dar alea nu vor fi niste M-uri in adevaratul sens al cuvantului si vor fi mai degraba cum sunt pachetele M pe orice motorizare.

Sa zicem ca vor fi niste "M" din segmentul dizeloaicelor dar cam atat.

 

probabil vor sa faca cam ce a facut vw la golfuri , gen GTI si GTD :)

Link to comment
Share on other sites

Orice vor face cei de la bmw modele m pe benzina sau diesel sper sa simti aceeasi satisfactie atunci cand conduci o astfel de masina ca si pana acum! Sincer am mai spus o nu ma deranjeaza un motor diesel foarte tare atata timp cat nu suna ca un tractor si atata timp cat, atunci cand sunt pe autostrada (evident nu in romanica) , nu imi sta nimeni in cale. Daca opresc si mai putin pt alimentare e si mai bine! Pana la vremea bmw M diesel , astept bmw m5 f10 pe benzina!
Link to comment
Share on other sites

n-ai idee cum poate sa sune un motor Diesel de 4.0...juri ca nu e diesel nici la ralanti ,nici in ture..

 

 

 

probabil vor sa faca cam ce a facut vw la golfuri , gen GTI si GTD :)

3.0d asta nou e chiar mai silentios decat 3.5d sau 4.0d care sunt aceeasi marie cu aceeasi palarie dar pe alta masinarie.

 

Misto exemplul cu Golf. Sincer. :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Placerea o simti si intr-un 530d darmite intr-un M5d.

:frantics:

Un motor dizel V8 suna in sarcina la fel ca unul pe benzina.

 

Aici nu e vorba de versus, pentru ca in conditiile actuale o masina sport trebuie sa intruneasca si alte aspecte in afara de cel dedicat .

 

Eu ma gandesc ca o autonomie dubla nu strica nimanui cu 75% potential din putere folosibil tot timpul.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Asta e un mare minus pentru ca oricat de performant ar fi un 3 cilindri ( dar probabil din motive de marketing-costuri proiectare) se va imbunatatati cel 40sd.

 

Un motor V8 prin insasi arhitectura lui asigura valori ale performantei mai ridicate decat un 6L.

 

Totusi s-ar putea sa fie un motor nou care sa fie tinut ascuns pana in momentul lansarii.

Link to comment
Share on other sites

Da ,de 3.0 era vorba ,scuze de neintelegere.

 

Uite ieri am avut parte sa vad un A5 3.0 tdi facut de revo, era al unui pilot care concureaza aici.

u

Cifrele se situau un jurul la 400 cp injectie metanol si 900 Nm.

 

Vreau sa spun ca de-abia ma tineam cu 530 pe liniile drepte, in rest pe viraje era cam la fel.

 

As cumpara un M5d ,numai daca pretul ar fi sub cel pe benzina.

Link to comment
Share on other sites

pe drumuri virajate puterea conteaza mai putin,sau n o poti pune in valoare atat de bine,mai importante mi se par suspensiile,sistemul de franare,stabilitatea masinii in general

 

pe linii drepte n are rost,diferenta de putere ar fi prea mare

 

cred ca la asta se referea stefan

Link to comment
Share on other sites

cum adica abia te tineai? adica ala are o masina de 400cp si tu stateai dupa el cu 230??? adica aproape jumate? cam greu de crezut

 

Diferenta e ca eu am concurat pe drumul ala si stiam fiecare viraj pe de rost

Power is nothing without control.

 

Te invit la una din etape de viteza in coasta,sa te convingi singur.

 

Cu clio rs F1 de 200cp pot sa iti umilesc orice M3 pe traseu montan.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Cu clio rs F1 de 200cp pot sa iti umilesc orice M3 pe traseu montan.

Cum ĂŽl umilesti..? Clio Rs nu are șanse la m3, defapt ii da m3 de nu ii vede numĂŁrul.. faptul ca ii in plus F1 ce semnifica? Are aripi de ĂŽl umileste sau cum ?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca la masinile astea conteaza si soferul nu crezi? Degeaba are unu m3 daca l-a luat doar ca e M si nu stie sa il conduca. Chiar crezi ca are vreo sansa cu alta masina condusa de un pilot, precum a zis si stefan, pe traseu montan, nu pe linie dreapta
Link to comment
Share on other sites

viteza in coasta e cu totul altceva,stefan va poate explica mai multe

 

masinile cu tractiune spate sunt dezavantajate in acest tip de competitie,unde este nevoie de foarta multa aderenta si tractiune

 

awd si fwd sunt avantajate,de aceea comparatia intre clio rs si m3 nu este deplasata

Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.