Jump to content

Noul M5


Rares_CJ

Recommended Posts

tehnic cred ca este posibil si 700 fara probleme

 

dar urmatorul cat ar trebui sa aiba?800?si urmatorul 1000?

 

sunt ratiuni de strategie si marketing bine gandite.si n ar fi exclus sa existe si un gentlemen s agreement impreuna cu celelalte marci premium concurente direct

Link to comment
Share on other sites

Este destul de greu sa mentii o fiabilitate cand treci de pragul a 500 cp.

 

Daca ne uitam la masini de peste 600 cp, costul acestora este direct proportional cu tehnologia si piese folosite penutru a suporta puterea aceea intr-un utilizare zilnica.

 

Nu cred ca era greu sa o faca nici de 600 nici de 700,dar cum ele sunt limitate la o anumita putere ,mai trebuie sa intruneasca si niste norme de poluare euro 5 si poate mai multe cerinte.

 

Oricum mi se pare fabulos sa ai ca masina de zi cu zi 550cp,ceva ce numai supercaruri nu de putin timp le aveau la pret dublu.

 

Ca sa dau un exemplu cat mai elocvent, eu cu masina mea de curse am reusit sa scoatem mai tot ce se putea scoate din interne stock de grupa N 355 cp la roata. fata de 200 si ceva cat era stock din fabrica.

 

Peste aceste puteri incepem sa schimbam biele pistoane,arcuri de supape, axe cu came,injectoare si multe altele ceea ce costa.

 

Cand acestea au fost facute pentru o anumita putere,numai tine transmisia, trebuie operate imbunatatiri si acolo.ceea ce iarasi creste pretul de productie ca sa zic asa.

 

Si ca sa duci asa ceva in comert dureaza ani de teste si cercetare,oricum nu cred ca ar fi cineva dezamagit de aportul a doar 50 cp fata de e60.

 

Pentru ca plaja de utilizare e mult mai mare fiind turbo, cuplul a crescut ft mult in raport cu plaja, cu alte cuvine este alta masina.

 

Adaugand noul sasiu frane sisteme electronice este o evolutie clara.

.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Pai mai mult ca sigur ca sunt VIP la ei acolo si au numai masini M .

 

Si pe mine m-au invitat la Nurburgring Jaguar, e ceva deosebit.

 

E o experienta unica sa te dai pe circuit chiar si cu o masina de strada puternica. :thumbsup:

Eu zic ca e o experienta si cu bicicleta, dar poate am eu alte standarde... :p

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Si niste poze tot de la Top Gear:

 

http://www.topgear.com/uk/bmw/m5/gallery

 

Pe mine sincer nu prea ma impresioneaza interiorul...

 

 

Oricum, ala zice ca nu e la fel de turbat ca vechiul V10, dar pe de alta parte ca e rapid ca un supercar. Pai daca vrei masina turbata iti iei M3 sau 1M. Scopul unui M5 e sa fie spatios, confortabil si rapid. Si e. Intamplator poti sa te si distrezi cu ea mai mult decat credeai ca e posibil, dar pana la urma e o masina imensa si foarte grea. Nu stiu cine-si ia M5 si se asteapta sa fie ca un kart... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca ati vazut filmuletele astea doua sau nu, dar le postez, imi plac mult.

 

http://www.youtube.com/watch?v=6aTbyxc9Ko0

http://www.youtube.com/watch?v=vUtlaGwxDrQ&feature=relmfu

 

Desi sunt fan seria 3 si ador M3-ul sedan, masina asta e senzatie :)

Bine, sunt convins c-o sa-mi placa mai mult M3 Sedan 2012 + :D

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

O sa zica ca e varza,la fel ca toate bmw-urile <_< ,e mai buna roverul :thumbsup:

 

Cauta nod in papura de multe ori BMW-urilor. Dar cand vine vorba de motorizarile de top indiferent, benzina sau motorina, gaseste cuvinte de lauda.

 

Oricum inceputul articolului spune totul despre M5 F10 :"It's chuffing excellent". Mie comparatia dintre motoare mi-a atras atentia. Doar cei care au condus ambele modele pot sa ne impartaseasca parerea lor si sa contrazica autorul.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.