Jump to content

Noul M5


Rares_CJ

Recommended Posts

Guest poleposition

daca stai sa analizezi putin la fiecare nou model de m au ridicat stacheta,ceea ce este si normal.

 

 

Nu neaparat, M3 E92, aparut dupa M5 si M6, are 420CP, fata de 507 CP cat au cele 2 modele mentionate.

 

Bine, i-au pus cutia aia smechera intr-adevar, DKG, care este o mare evolutie fata de SMG-urile puse pe M5/M6.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

sunt convins,dar cu siguranta undeva se vor opri...mi e greu sa cred ca vor ajunge la 700-800 de cai pe o masina de gen...

 

probabil ca se va merge pe alte considerente spre exemplu optimizarea consumului,scaderea greutatii etc

 

asta daca va fi un consens in cadrul firmelor concurente direct,pt ca e greu de crezut ca daca unul va ridica stacheta ceilalti vor sta pe loc

 

performantele sunt destul de apropiate pe acest segment

 

 

pole, nu putem baga m3 si m5 in aceeasi oala.tot timpul 5 a fost superior la capitolul putere si performante ceea ce e si normal

Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea este o mare porcarie cutia asta.

 

Am testat-o intens pe circuit pe Porsche 911, si a fost foarte dezamagitor fata de cea cu transmisie manuala care iti permite sa analizezi mai mult dinamica masinii.

 

Singurul lucru bun pe care pot sa-l consemnez este ca iti permite mentinerea mainilor pe volan.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Schimba mult mai repede decat ai putea face-o tu, asta e avantajul. Si fata de SMG, inteleg ca este si mult mai fiabila... poti sa-i dai LC de exemplu, pana explodeaza gumele, nu cutia sau ambreiajul, ca la SMG :laugh: Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Mie unu mi s-a parut suficient sa o las in drive decat in modul secvential, comenzile sunt inversate fata de o cutie secventiala normala.

 

Pe de-o parte inteleg mutarea de a folosi pe o limuzina ,a se evita smuciturile in favoarea unui mers mai lin.

 

Totodata unde mai e placerea condusului, atata timp cat ea face tot ce trebuie?

 

PS: mai e o treaba la astea secventiale tre mers cu stangu in frana

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Mie unu mi s-a parut suficient sa o las in drive decat in modul secvential, comenzile sunt inversate fata de o cutie secventiala normala.

 

Pe de-o parte inteleg mutarea de a folosi pe o limuzina ,a se evita smuciturile in favoarea unui mers mai lin.

 

Totodata unde mai e placerea condusului, atata timp cat ea face tot ce trebuie?

 

 

placerea condusului in sensul original incepe sa se piarda...oare de ce crezi ca modelul m3 e30 este considerat cel mai reusit m din toate timpurile?

 

daca vrei o masina de circuit sau doar pt placerea pura,consider ca n ai nevoie de prea multa tehnologie...un m e30,e34 sau chiar e46 csl e tot ce ti ai putea dori..

Link to comment
Share on other sites

In cazul asta vorbim de segmentul sport de lux.limuzine cu multa putere.

 

E normal sa iti preia din placerea condusului atata timp cat confortul primeaza deasupra performantei .

 

Din tridentul format de Mercedes Audi Bmw , tot M5 as lua pentru ca in el regasesc poate cel mai mult placerea de a conduce , fie ea si trunchiata de cutia supertehnologizata DKG DSG si ce-o mai fi.

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea este o mare porcarie cutia asta.

 

Am testat-o intens pe circuit pe Porsche 911, si a fost foarte dezamagitor fata de cea cu transmisie manuala care iti permite sa analizezi mai mult dinamica masinii.

 

Singurul lucru bun pe care pot sa-l consemnez este ca iti permite mentinerea mainilor pe volan.

Ce model de 911 ai testat si pe ce circuit ?

 

Cutia PDK de la porsche e aceeasi cu DCT de pe E92 M3 ?

Link to comment
Share on other sites

Ce model de 911 ai testat si pe ce circuit ?

 

Cutia PDK de la porsche e aceeasi cu DCT de pe E92 M3 ?

Da in sine sunt acelasi lucru, doar denumirea difera.

 

Am testat-o pe 911 Targa 4s , Cayman S si 911 Carrera s.

 

http://www.farcebook.com/login/setashome.php?ref=home#!/video/video.php?v=156478637744257&comments

Link to comment
Share on other sites

Au apărut date oficiale:

552cp, 4,5 sec 0-100km/ h, 4395cc v8, cutie getrag cu dublu ambreiaj dct. Cică e posibil să apară şi cu o cutie manuală, în funcţie de cerere.

Am văzut ceva poze oficiale, dar concept.

Bănuiesc că varianta de serie va fi aproape identică.

E un motor s63 cu admisia şi evacuarea modificate.

Albert biermann, şeful r&d, admite că în viitor vom avea parte de "all wheel drive surprises" pe modelele m.

S-a renunţat la suspensia "clasică" macpherson, cu arc şi telescop, în favoarea unei suspensii faţă de tip "double wishbone", în timp ce pt spate s-a păstrat puntea multi-link.

Încă nu e clar dacă direcţia a rămas cea asistată electric sau va fi una hidraulică. Biermann spune despre sistemul de direcţie doar că este unul special.

M5 va avea jenţi pe 20", cu 265/35 pe faţă şi 295/30 pe spate.

Este estimat că maşina va cântări undeva în jurul valorii de 1850kg.

Preţul de plecare pt uk va fi undeva la 75k lire, putând fi achiziţionat din noiembrie '11.

Edit:

Am recitit articolul şi se pare că doar pozele publicate sunt oficiale, nu şi performanţele motorului.

My bad.

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

Imi place la nebunie cum arata m5-ul nou, vb lui Ciupanezu nu i-ar strica si o optiune cu cutie manuala. Parca vad intr-un an ca sunt deja 50% modificate, fiecare cu ~700-800 cai.

In urma cu 4 luni il vazusem pe autobahn complet camuflat cum aparea la inceput in pozele spion,nu intelegeam nimic din bodykit iar acum 3 zile am vazut si m6 nou, la fel camuflat pe dn-uri langa Passau.

Link to comment
Share on other sites

a fost vreodata m5 o masina nereusita? :sleep:

La capitolul fiabilitate, masinile de la M (nu doar M5) sunt cu mult sub concurenta. De exemplu M5 e60, este o masina extraordinara la performante, insa este foarte fragila. Cand l-a testat Jeremy Clarkson, i-a explodat diferentialul, iar dupa ce a fost inlocuita masina si a fost data pe mana lui Stig, acesta a terminat cursa cu bordul aprins mai ceva ca pomul de Craciun.

Link to comment
Share on other sites

Nu e prea bine sĂŁ-Ăži formezi o idee despre o maÂşinĂŁ ĂŽn funcĂžie de ceea ce vezi la Top Gear.

 

 

cred ca nu a vazut episodul in care a testat clarkson m5 pt prima data.parca zicea ceva ca e o masina epica...bineinteles dupa ce a apasat butonul m :purple:

Link to comment
Share on other sites

ÂŞi eu l-am vĂŁzut.

 

Pe de altĂŁ parte, Clarkson spune multe prostii.

 

De exemplu, atunci când a prezentat M6, a spus cã butonul pentru setarea suspensiei ar fi butonul pentru setarea diferenÞialului, Însã nu existã un astfel de buton, iar diferenÞialul de pe M6 e mecanic.

 

Mai degrabĂŁ m-aÂş lua dupĂŁ pĂŁrerile lui Tiff Needell.

Link to comment
Share on other sites

Sa nu uitam ca TOp Gear este intai un show de comedie si apoi un show de masini,tocmai invers fata de Fifth gear care prezinta masinile mai detaliat si cu argumente cat mai obiective.

 

Tiff a fost multi ani pilot pe la Formula Ford la fel ca si Jason Plato acum in BTCC si WTCC parca.deci parerile lor atarna greu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.