Jump to content

Zgomot decelerare in zona turbinei


CRYSTACHE

Recommended Posts

AlexRosiu , ma poti ajuta sa dau de CIPOS (am inteles ca il cheama Ciprian ) ? Daca da , trimite-mi te rog pe P.M. cum as putea sa dau de el . Multumesc .

Ai dreptate in privinta uleiului este f.important la o masina , pe cel care l-am pus acum o sa-l schimb pana sa vina frigul o sa-i bag 5W30 de la bmw.

Edited by CRYSTACHE
Link to comment
Share on other sites

 fara sa doresc sa te speri, am impresia ca seamana cu sunetul lovirii paletilor turbinei in pereti... e posibil in traducere

 

si eu cred asta... :)

 

alex, mie imi plac glumele tale sau marog ,modul de exprimare... <_<

 

Nu va contrazic , dar nu ar trebui sa aiba si alte simptome masina in cazul acesta , sa scoata fum sau sa consume ulei , sa se cunoasca cumva in mersul masinii ? Daca intradevar are probleme turbina o sa incerc sa o reconditionez in Germania , am un prieten acolo .

 

Daca axul nu este rupt complet nu este neaparat sa scoata fum. Masina cum trage? Insa daca este cum banuim cativa de pe aici, cat de curand se va rupe de tot si atunci... Nu este exclusa nici varianta enuntata de @alexrosiu.

Link to comment
Share on other sites

 fara sa doresc sa te speri, am impresia ca seamana cu sunetul lovirii paletilor turbinei in pereti... e posibil in traducere

 

si eu cred asta... :)

 

alex, mie imi plac glumele tale sau marog ,modul de exprimare... <_<

 

Nu va contrazic , dar nu ar trebui sa aiba si alte simptome masina in cazul acesta , sa scoata fum sau sa consume ulei , sa se cunoasca cumva in mersul masinii ? Daca intradevar are probleme turbina o sa incerc sa o reconditionez in Germania , am un prieten acolo .

 

Daca axul nu este rupt complet nu este neaparat sa scoata fum. Masina cum trage? Insa daca este cum banuim cativa de pe aici, cat de curand se va rupe de tot si atunci... Nu este exclusa nici varianta enuntata de @alexrosiu.

De mers merge bine masina , inainte imi dadea fum cand o turam mai mult dar era de la filtrul epurator , dupa ce l-am schimbat nu mai scoate fum deloc . Om traii si om vedea ce are.

Link to comment
Share on other sites

Salut, nici eu nu vreau sa te sperii, dar 70-80% dupa sunet cred ca ai joc in axul de la turbina, mergi si verifica turbina, risti sa te lase in mijlocul strazii, iti arunca si uleiul din motor in intercooler, evacuare si daca nu esti inspirat sa opresti masina poti cala si motorul.

 

ps: chiar daca masina merge in parametrii in momentul de fata e foarte posibil totusi sa ai joc in axul de la turbo.

Link to comment
Share on other sites

Am reusit astazi sa desfac furtunul care intra in turbina ca sa am acces la partea cu elicele turbinei . Totul se prezinta intr-o stare perfecta , am invartit in toate felurile de elice si nu are nici un fel de joc, la cat de mici sant tolerantele acolo un joc in axul turbinei ar face sa atinga imediat de carcasa turbinei . Am vorbit si cu CIPOS astazi si mi-a spus ca daca se aude ca un "grohait" in filtru de aer la decelerare este din capsula vacuumatica. La rece , sunetul se apropie f. mult de ceea ce mi-a spus Cipos , la cald se modifica umpic rezonanta (filmuletul care l-am pus ieri era facut cu motorul cald). Am sa pun acum unul cu motorul rece , singura problema care apare la ambele filmulete este ca aparatul imi distorsioneaza sunetul , nu-l reda exact cum se aude in realitate .
Link to comment
Share on other sites

nu mai speriati omul. eu am mers cu turbina impuscata de la Brasov la Bucuresti nu s-a calat nimic.

 

@Rares, nu stiu ce intelegi tu prin "impuscata". Dar daca axul este rupt, se intampla exact cum a spus @320i e36, mai mult poti ciupi si ceva pistoane daca trege ulei in motor. Plus de asta, de la BV la Buc e ceva distanta, iar in momentul in care axul s-a rupt, in 10 km nu mai ai pic de ulei in motor... Asa ca... Ceea ce spui tu e valabil doar daca ai benzina turbo.

 

@Cristache, atunci mergi la Cipos asta sa-ti schimbe capsula, daca el zice ca de acolo este.

Link to comment
Share on other sites

Atentie cand vei schimba actuatorul (capsula vacuumatica), in cazul in care lungimea tijei este reglabila, sa o setezi in mod identic cu cea veche...

A... si vezi sa fie exact acelasi model de capsula, sa nu mergi pe principiul "lasa dom'le ca tot aia face", pentru ca ele sunt diferite din punct de vedere al rigiditatii membranei.

Link to comment
Share on other sites

Atentie cand vei schimba actuatorul (capsula vacuumatica), in cazul in care lungimea tijei este reglabila, sa o setezi in mod identic cu cea veche...

A... si vezi sa fie exact acelasi model de capsula, sa nu mergi pe principiul "lasa dom'le ca tot aia face", pentru ca ele sunt diferite din punct de vedere al rigiditatii membranei.

Cand voi ajunge la partea cu schimbarea daca si Ciprian o sa dea verdictul final ca de acolo este , o sa ma duc pina la el sa mi-o schimbe nu imi bag nasul unde nu ma pricep. Multumesc pt. sfaturi si ajutor. Numai bine , Alex.

Link to comment
Share on other sites

nu mai speriati omul. eu am mers cu turbina impuscata de la Brasov la Bucuresti nu s-a calat nimic.

 

@Rares, nu stiu ce intelegi tu prin "impuscata". Dar daca axul este rupt, se intampla exact cum a spus @320i e36, mai mult poti ciupi si ceva pistoane daca trege ulei in motor. Plus de asta, de la BV la Buc e ceva distanta, iar in momentul in care axul s-a rupt, in 10 km nu mai ai pic de ulei in motor... Asa ca... Ceea ce spui tu e valabil doar daca ai benzina turbo.

 

@Cristache, atunci mergi la Cipos asta sa-ti schimbe capsula, daca el zice ca de acolo este.

 

pai nu mai tragea deloc motorul, masina nu mergea mai tare de 80. ce-i drept am mers pana la Buc cu 60 viteza maxima.

Link to comment
Share on other sites

Poate sa puna la fel de bine si 5W30 BMW :)

 

 

exact <_ ulei sintetic este si ala>

 

Aveti dreptate in privinta uleiului , o sa pun ulei 5W30 de la BMW. In privinta zgomotului , provine de la capsula vacuumatica care este atasata la turbina. Acum am venit cu masina de la service-ul BMW unde mi-au pus acest diagnostic . Se pare ca turbina a mai fost reparata in Germania , avea un actipild verde pus pe acea capsula. Oricum multumesc tuturor pt. opinii.

aceeasi problema am avut-o si eu, este ars racordul flexibil de la toba de esapament si acel suierat se aude de la turbina la accelerare si decelerare, schimba racordul flexibil si ai rezolvat problema...

Link to comment
Share on other sites

Poate sa puna la fel de bine si 5W30 BMW :)

 

 

exact <_< (tot ulei sintetic este si ala)

 

Aveti dreptate in privinta uleiului , o sa pun ulei 5W30 de la BMW. In privinta zgomotului , provine de la capsula vacuumatica care este atasata la turbina. Acum am venit cu masina de la service-ul BMW unde mi-au pus acest diagnostic . Se pare ca turbina a mai fost reparata in Germania , avea un actipild verde pus pe acea capsula. Oricum multumesc tuturor pt. opinii.

aceeasi problema am avut-o si eu, este ars racordul flexibil de la toba de esapament si acel suierat se aude de la turbina la accelerare si decelerare, schimba racordul flexibil si ai rezolvat problema...

Multumesc pt. informatie , o sa verific .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.