Jump to content

525 da e39 cu frane mai bune decat un m5 de serie


enescu

Recommended Posts

nu stiu daca intereseaza pe cineva,dar eu postez,masina pe fata are discuri de m5 e39 si pt cine nu stie are diametru de 345 -32 mm,si cu etrieri de 850i de 4 pistonase a care a trebuit sa modufic sistemul de prindere ,iar pe spate are frane de 745i,e65 cu diametru de 345.24mm dar pe spate nu a fost prea mult de modificat,pentru ca am pus fuzeta complecta,si nu a fost nevoie modificat decat dacat unde se prinde amortizorul.

poze

post-880-1245934363_thumb.jpg

post-880-1245934448_thumb.jpg

post-880-1245934513_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bun...si alte poze, descrieri? doar frane are?<_<

enescu , am zis ca ne-ai parasit. formuleaza in spaniola, poate ne e mai usor de citit

Probabil s-a gândit cã e mai ieftin sã ia niºte discuri si etrieri de la dezmembrãri decât sã cumpere discuri ºi plãcuÞe noi.

Hai ca l-am desfiintat pe om :)

Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca intereseaza pe cineva,dar eu postez,masina pe fata are discuri de m5 e39 si pt cine nu stie are diametru de 345 -32 mm,si cu etrieri de 850i de 4 pistonase a care a trebuit sa modufic sistemul de prindere ,iar pe spate are frane de 745i,e65 cu diametru de 345.24mm dar pe spate nu a fost prea mult de modificat,pentru ca am pus fuzeta complecta,si nu a fost nevoie modificat decat dacat unde se prinde amortizorul.

poze

am sa raspund la toti vad ca nu sa schimbat nimeni de pe forum,cu mici axcepti nu poate sa faca nimeni nimic frumos pt masina lui ca gata vin si comentariile dar ce iti trebuia la diselos,da nu are bani de discuri noi,invidia domnule putina lume face asta,nu aveam de gand sa postez pt ca stiu cu este lume dar ma-m accidentat si mi-am rupt clavicula si sunt in medical si de plictiseala am facuto,si ca franele mau costat 1000 euro

 

bun...si alte poze, descrieri? doar frane are?:unsure:

alte poze nu pun t stie toti cum arata un e39 525da din 2001

 

 

doar frane are ... :) :bashwall:

mai are si motor,si cutie

 

La puterea aia e normal sa modifici franele.

le-am modificat pt ca imi place sa fac ceva ce nu multa lume face,aici ar fi trebuit sa fie aprecierea ,si pt ca discurile de serie se vad f mici in jante pe 19

 

Cuplu mare pe dizälurile astea ... sunt periculoase si franele fie ele si de M5 nu le fac fata ... <_<

ce grozav

Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca intereseaza pe cineva,dar eu postez,masina pe fata are discuri de m5 e39 si pt cine nu stie are diametru de 345 -32 mm,si cu etrieri de 850i de 4 pistonase a care a trebuit sa modufic sistemul de prindere ,iar pe spate are frane de 745i,e65 cu diametru de 345.24mm dar pe spate nu a fost prea mult de modificat,pentru ca am pus fuzeta complecta,si nu a fost nevoie modificat decat dacat unde se prinde amortizorul.

poze

 

nu aveam de gand sa postez pt ca stiu cu este lume dar ma-m accidentat si mi-am rupt clavicula si sunt in medical.

 

 

 

 

daca ai frane prea bune... centura-si face treaba.

 

 

glumesc, eu te respect.

Link to comment
Share on other sites

Eu "zic ca cu franele nu e de joaca" dar tu stii mai bine ,daca e ok,bravo! <_<

mersi ,le am puse de cam 6 luni si le-am probat de zeci de ozi,si ajuta mult

 

enescu , am zis ca ne-ai parasit. formuleaza in spaniola, poate ne e mai usor de citit

da,buna,sincer sa fiu nu mi am timp si cand vad atata invidie si comenentari care mai de care mai tari

Link to comment
Share on other sites

Probabil s-a gândit cã e mai ieftin sã ia niºte discuri si etrieri de la dezmembrãri decât sã cumpere discuri ºi plãcuÞe noi.

nu ciupanezule,pe fata discurile au fost vechi de pe un m5 lovit dar f bune,nu imi permiteam sa pierd cateva sute de euro si sa nu mearga,nu?placutele noi ferodo racing,sa nu te gandesti ca iei niste ertieri de 850 si gata le pui,trebuie modificat sudat pt ca trebuie scos mai afara etrierul,pt discul este f mare,iar pe spate am folosi doar fuzeta si etrierul de 745 rulmenti ia-m pus noi,placute textar noi,discuri zimmerman noi,si frana de mana este mai buna pt ca saboti de 745 sunt mai lati,ok,multumit?

 

Jantele replika sunt polishate mishto!

nu sunt polishate deloc,chiar sunt foarte zgariate si vreau sa le schimb

Link to comment
Share on other sites

ªi de unde ºtii cã frâneazã mai bine decât un M5? :)

asta asa este ca nu stiu,dar logic find discurile mai mari pe spate,si etrieri de 4 pistoane pe fata,ar trebui sa fie mai buna frana,ce altceva mai are in plus un m5 la franare fata de un 525 da inafara de discuri mai mari

 

Interesant...

 

Eu sunt curios insa, dupa ce o vinzi, ce fata o sa faca tipu' de la magazin cand viitorul proprietar se duce cu hartiuta in mana si incepe sa comande <_<

 

Sau nu ii zici ca are franele modificate ?

la asta ma-m gindit si eu de cateva ori,mai nasol este cand o trebui sa fac vreodata unchiul de fuga pt ca cu fuzetele de 745 ies rotile mai afara cu 1cm,zici ca am flanse pe spate este la limita sa nu atinga,mai ales ca am si cauciucuri late 275,30,19

Link to comment
Share on other sites

De la teorie la practicĂŁ e ceva drum..

asa este,dar eu de cand am facut modificare se simte mare diferenta la franare,cel patin inainte cand franam de la 240 la 100,inafara de faptul ca frana foarte greu se incalzea f tare franele incat la a doua fanare trebuia sa apesi f tare pe pedala ca sa franeze,iar acum franez de cate ori vreau si este la fel frana plus ca se franeaza f repede,ingheata,mai ales decand am montat franele de spate,cu respect

Link to comment
Share on other sites

De la teorie la practicĂŁ e ceva drum..

asa este,dar eu de cand am facut modificare se simte mare diferenta la franare,cel patin inainte cand franam de la 240 la 100,inafara de faptul ca frana foarte greu se incalzea f tare franele incat la a doua fanare trebuia sa apesi f tare pe pedala ca sa franeze,iar acum franez de cate ori vreau si este la fel frana plus ca se franeaza f repede,ingheata,mai ales decand am montat franele de spate,cu respect

 

Ok. <_<

 

ĂnseamnĂŁ cĂŁ ai niÂşte frâne mai bune decât cele de fabricĂŁ.

 

Dar sã nu crezi cã poÞi frâna mai bine decât un M5 E39 cu ajutorul unor improvizaÞii.

Link to comment
Share on other sites

De la teorie la practicĂŁ e ceva drum..

asa este,dar eu de cand am facut modificare se simte mare diferenta la franare,cel patin inainte cand franam de la 240 la 100,inafara de faptul ca frana foarte greu se incalzea f tare franele incat la a doua fanare trebuia sa apesi f tare pe pedala ca sa franeze,iar acum franez de cate ori vreau si este la fel frana plus ca se franeaza f repede,ingheata,mai ales decand am montat franele de spate,cu respect

ce le mai visezi frate. ai citit in talon ca prinde 240 si ne-o servesti pe tava. las-o mai usor si fii mai atent cu ce "unchiuri" reglezi pe spate si cu acordurile gramaticale.o sa ajungi sa ai niste frane asa bune ca nu o potzi pleca din loc <_<

Link to comment
Share on other sites

De la teorie la practicĂŁ e ceva drum..

asa este,dar eu de cand am facut modificare se simte mare diferenta la franare,cel patin inainte cand franam de la 240 la 100,inafara de faptul ca frana foarte greu se incalzea f tare franele incat la a doua fanare trebuia sa apesi f tare pe pedala ca sa franeze,iar acum franez de cate ori vreau si este la fel frana plus ca se franeaza f repede,ingheata,mai ales decand am montat franele de spate,cu respect

 

Ok. <_<

 

ĂnseamnĂŁ cĂŁ ai niÂşte frâne mai bune decât cele de fabricĂŁ.

 

Dar sã nu crezi cã poÞi frâna mai bine decât un M5 E39 cu ajutorul unor improvizaÞii.

ok,daca tu spui

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.