Jump to content

Cumpar sticla far Bmw E39 facelift


Recommended Posts

Cumpar sticla far de pe partea soferului pentru Bmw E39 525d 2002 si un stropitor de parbriz.

 

Id: bmw_coupe_325 sau postati aici.

 

 

 

 

Nu se poate doar sticla la facelift este cu totul!

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca nu prea se poate dar am mai citit pe aici ca se poate desface sticla de pe far daca este incalzit, am fost azi la un atelier care mi-a zis ca se poate scoate dar nu garanteaza ca nu va intra apa sau ca se abureste.Inca mai sper <_< daca nu reusesc nimic o sa caut far intreg.
Link to comment
Share on other sites

Am gasit azi un far de E39 facelift identic cu cel de pe masina mea numai ca toata carcasa era sparta, doar geamul era in stare buna :) .Mi-a luat cam 2 ore sa scot geamul (plasticul) de pe carcasa, maine demontez farul de pe masina si o sa fac aceeasi chestie, vreau sa curat tot masticul de pe ele si sa aplic altul nou dar inainte sa montez geamul vreau sa-l polishez cu xerapol, am citit pe aici pe forum si am inteles ca cei care au facut asta au fost foarte multumiti de rezultat, as incerca sa fac asta pentru ca celalalt far de pe masina arata impecabil fara nici o zgarietura :bashwall: .

 

 

post-2621-1246304455_thumb.jpg post-2621-1246304482_thumb.jpg post-2621-1246304512_thumb.jpg

 

 

 

Ps: azi cand am reusit sa rup cablul care actioneaza deschiderea capotei, a mai patit cineva asa ceva?cum se poate rezolva? <_<

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut posibilitatea de a sparge incet-incet carcasa neagra pe care este lipit plexiglas-ul deoarece era sparta deja, asa ca nu aveam ce sa stric, mi-a ramas intact si fara nici o urma, urmeaza sa fac acelasi lucru cu farul de pe masina numai ca aici voi proceda invers, fiind spart geamul voi incepe de acolo de unde este spart si ma apropii cu grija spre partea care trebuie sa ramana intacta.Daca reusesc sa deschid capota maine o sa ma apuc de treaba si voi posta si poze cu rezultatul obtinut <_< .
Link to comment
Share on other sites

Am gasit azi un far de E39 facelift identic cu cel de pe masina mea numai ca toata carcasa era sparta, doar geamul era in stare buna :) .Mi-a luat cam 2 ore sa scot geamul (plasticul) de pe carcasa, maine demontez farul de pe masina si o sa fac aceeasi chestie, vreau sa curat tot masticul de pe ele si sa aplic altul nou dar inainte sa montez geamul vreau sa-l polishez cu xerapol, am citit pe aici pe forum si am inteles ca cei care au facut asta au fost foarte multumiti de rezultat, as incerca sa fac asta pentru ca celalalt far de pe masina arata impecabil fara nici o zgarietura :bashwall: .

 

 

post-2621-1246304455_thumb.jpg post-2621-1246304482_thumb.jpg post-2621-1246304512_thumb.jpg

 

 

 

Ps: azi cand am reusit sa rup cablul care actioneaza deschiderea capotei, a mai patit cineva asa ceva?cum se poate rezolva? <_<

te-ai miscat repede cu dezlipitul,

ai vb cu baiatul pt polishat farul???

Edited by roscatu m3
Link to comment
Share on other sites

Nu am vorbit cu el, am vrut sa vad mai intai daca scot plexiglas-ul intreg de pe far, acum ca am reusit o sa-l sun maine dar dupa ce rezolv cu capota, aia e prioritatea mea.Multumesc inca odata pentru far!
Link to comment
Share on other sites

Am sunat azi la numarul pe care mi l-ai dat pentru polishare dar mi-a zis sa vin cu el montat pe masina, o sa mai dureze un pic pana il pun :)

 

Am reusit sa scot plexiglasul spart de pe farul masinii, mi-a luat cam 4 ore toata operatia, foarte greu cu masticul de pe farurile facelift dar incet incet am reusit sa fac o treaba buna(desi majoritatea afirma ca nu se poate la facelift) nu recomand asa ceva celor care nu au rabdare sau care se enerveaza repede, pentru aceasta operatie e nevoie de timp liber si determinare.Nu este imposibil, trebuie doar sa vrei!!!

 

Dupa ce am terminat cu inlaturarea plexiglas-ului spart am trecut la curatarea canalului unde va intra plexiglas-ul bun, am inlaturat tot masticul, dupa inlaturarea masticului am scos aproape toate componentele farului si le-am curatat de praf si bucatele de mastic rezultate in urma inlaturarii acestuia.Mare atentie!!!Inainte de a monta plasticul din nou pe far aveti grija ca totul sa fie foarte curat, lupa, angel-eyes,oglinzile din far si nu numai, scuturati bine si carcasa acestuia sa nu va treziti cu mizerie in far dupa ce il sigilati din nou cu mastic, nu cred ca vrea nimeni asta <_<..mai ales dupa atata munca.Eu inca nu am apucat sa-l lipesc, sunt obosit si nu vreau sa fac vreo tampenie, maine am sa-i aplic mastic si il tin strans legat din loc in loc sa ramana etans, prefer sa mai stau vreo 2 zile fara far pe masina decat sa-mi intre apa sau sa se abureasca.

Cateva poze cu farul dupa ce am montat plexiglas-ul (inca nu e lipit).

 

 

post-2621-1246393313_thumb.jpg post-2621-1246393417_thumb.jpg

 

post-2621-1246393441_thumb.jpg post-2621-1246393479_thumb.jpg

 

post-2621-1246393388_thumb.jpg post-2621-1246393363_thumb.jpg

 

post-2621-1246393337_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am sunat azi la numarul pe care mi l-ai dat pentru polishare dar mi-a zis sa vin cu el montat pe masina, o sa mai dureze un pic pana il pun :)

 

Am reusit sa scot plexiglasul spart de pe farul masinii, mi-a luat cam 4 ore toata operatia, foarte greu cu masticul de pe farurile facelift dar incet incet am reusit sa fac o treaba buna(desi majoritatea afirma ca nu se poate la facelift) nu recomand asa ceva celor care nu au rabdare sau care se enerveaza repede, pentru aceasta operatie e nevoie de timp liber si determinare.Nu este imposibil, trebuie doar sa vrei!!!

 

Dupa ce am terminat cu inlaturarea plexiglas-ului spart am trecut la curatarea canalului unde va intra plexiglas-ul bun, am inlaturat tot masticul, dupa inlaturarea masticului am scos aproape toate componentele farului si le-am curatat de praf si bucatele de mastic rezultate in urma inlaturarii acestuia.Mare atentie!!!Inainte de a monta plasticul din nou pe far aveti grija ca totul sa fie foarte curat, lupa, angel-eyes,oglinzile din far si nu numai, scuturati bine si carcasa acestuia sa nu va treziti cu mizerie in far dupa ce il sigilati din nou cu mastic, nu cred ca vrea nimeni asta <_<..mai ales dupa atata munca.Eu inca nu am apucat sa-l lipesc, sunt obosit si nu vreau sa fac vreo tampenie, maine am sa-i aplic mastic si il tin strans legat din loc in loc sa ramana etans, prefer sa mai stau vreo 2 zile fara far pe masina decat sa-mi intre apa sau sa se abureasca.

Cateva poze cu farul dupa ce am montat plexiglas-ul (inca nu e lipit).

 

 

post-2621-1246393313_thumb.jpg post-2621-1246393417_thumb.jpg

 

post-2621-1246393441_thumb.jpg post-2621-1246393479_thumb.jpg

 

post-2621-1246393388_thumb.jpg post-2621-1246393363_thumb.jpg

 

post-2621-1246393337_thumb.jpg

cel mai bine il lipesti cu mastic pt lipit parbrizele este cel mai indicat

Link to comment
Share on other sites

Chiar dela am cumparat pentru ca e mai "manevrabil" , o sa incarc atent canalul unde vine montat plexiglas-ul dupa care vin direct cu "geamul" si le imbin, in modul asta sper sa se sigileze perfect, surplusul de material o sa-l sterg.O sa-l tin minim 24 de ore in casa, strans bine! <_<
Link to comment
Share on other sites

Chiar dela am cumparat pentru ca e mai "manevrabil" , o sa incarc atent canalul unde vine montat plexiglas-ul dupa care vin direct cu "geamul" si le imbin, in modul asta sper sa se sigileze perfect, surplusul de material o sa-l sterg.O sa-l tin minim 24 de ore in casa, strans bine! <_<

siliconul de parbriz in 2 ore este intarit perfect

Link to comment
Share on other sites

@roscatu m3:

Am observat ca se intarise dupa 2 ore dar l-am tinut mai mult sa fiu sigur ca s-a intarit peste tot lafel, deabia ieri l-am montat pe masina, sa stii ca l-am sunat din nou pe tipul cu polishat faruri si nu mi-a raspuns deloc desi am insistat, am asteptat o ora, ma gandeam ca poate are treaba si ma suna el insa..nimic, am apelat la altcineva si a iesit super, nici nu-mi vine sa cred, arata identic cu cel de pe masina!!!Cine are nevoie de polishat dau date de contact pe PM.

 

Cine are nevoie de indrumari cu privinta la cum sa scoata plexiglassul de pe far facelift si cum sa-l lipeasca astfel incat sa nu se abureasca si sa arate ca nou, va stau la dispozitie cu indicatii <_<

 

O sa fac poze si cu farul montat pe masina.

 

post-2621-1246577581_thumb.jpg post-2621-1246577568_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

@roscatu m3:

Am observat ca se intarise dupa 2 ore dar l-am tinut mai mult sa fiu sigur ca s-a intarit peste tot lafel, deabia ieri l-am montat pe masina, sa stii ca l-am sunat din nou pe tipul cu polishat faruri si nu mi-a raspuns deloc desi am insistat, am asteptat o ora, ma gandeam ca poate are treaba si ma suna el insa..nimic, am apelat la altcineva si a iesit super, nici nu-mi vine sa cred, arata identic cu cel de pe masina!!!Cine are nevoie de polishat dau date de contact pe PM.

 

Cine are nevoie de indrumari cu privinta la cum sa scoata plexiglassul de pe far facelift si cum sa-l lipeasca astfel incat sa nu se abureasca si sa arate ca nou, va stau la dispozitie cu indicatii <_<

 

O sa fac poze si cu farul montat pe masina.

 

post-2621-1246577581_thumb.jpg post-2621-1246577568_thumb.jpg

bine ca ai rezolvat-o si arata bine :)

mai ai nevoie de stropitori??

cu modulul de comfort ai rezolvat,ai fost la BMW??

Edited by roscatu m3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Se pare ca adezivul se inmoaie daca este incalzit cu un aparat cu aer cald.

 

Se pare cĂŁ este doar un mit.

 

Am de desfãcut 2 faruri de E39 facelift pentru un amic, elementele de reglaj erau rupte Într-unul dintre ele, iar celãlalt era zgâriat rãu, aºa cã l-am sacrificat pentru elementele de reglaj din interior.

Am cumpĂŁrat un pistol cu aer cald ca sĂŁ pot desface totul uÂşor, se pare cĂŁ nu se poate.

Erau mai multe ghiduri pe net fĂŁcute de americani, este posibil ca ĂŽn farurile de US sĂŁ fi fost folosit un mastic mai puĂžin rezistent.

 

Eu am Încãlzit destul de mult, masticul rãmâne tare chiar dacã plexiglasul Începe sã se Încãlzeascã aproape de punctul de topire.

Oricât am Încercat sã-l Încãlzesc, n-am reuºit sã Înmoi masticul suficient Încât sã pot desface farul fãrã urme.

 

Acum sunt la jumãtate, adicã am scos elementele de reglaj, Însã nu ºtiu cum sã fac sã desfac al doilea far fãrã sã rup din plastic ºi fãrã sã-l zgârii.

Are cineva vreo idee?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.