Jump to content

Imbunatatire motor 316I e36 m43b


arh.ciprianpopescu

Recommended Posts

filtru de aer si injectoare mai mari , eventual un ulei mai subtire ca sa iti urce in ture mai usor, apoi evacuare rapida (catalizator scos,toba sport,tzeava de diametru mai mare) :) cam atat , dar degaba ca tot 8 valve vei avea , mai bine iei un 1.8 is ... ca la ala ii poti pune turbo si-l duci pana in 200 de cai usor <_<
Link to comment
Share on other sites

Chiar e valabila asta cu uleiul mai subtire? urca mai repede in ture?

intreb fiinca nu am mai auzit..

 

da ! e valabila ... pe forumurile americane daca intrii , ei nu folosesc numai uleiuri speciale pt a opune rezistenta cat mai mica pistoanelor cand sunt in coborare ... ei folosesc foarte mult MOTUL sau REDLINE 0w-40 , chiar si 0w-30 dar asta se plang ca le mananca in jur de 1 litru la 3000km <_<

Link to comment
Share on other sites

Chiar e valabila asta cu uleiul mai subtire? urca mai repede in ture?

intreb fiinca nu am mai auzit..

 

da ! e valabila ... pe forumurile americane daca intrii , ei nu folosesc numai uleiuri speciale pt a opune rezistenta cat mai mica pistoanelor cand sunt in coborare ... ei folosesc foarte mult MOTUL sau REDLINE 0w-40 , chiar si 0w-30 dar asta se plang ca le mananca in jur de 1 litru la 3000km :)

 

Din cauza asta cred ca nu urca asa repede in ture un M3 , deoarece foloseste 10w60. <_<

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Chiar e valabila asta cu uleiul mai subtire? urca mai repede in ture?

intreb fiinca nu am mai auzit..

 

da ! e valabila ... pe forumurile americane daca intrii , ei nu folosesc numai uleiuri speciale pt a opune rezistenta cat mai mica pistoanelor cand sunt in coborare ... ei folosesc foarte mult MOTUL sau REDLINE 0w-40 , chiar si 0w-30 dar asta se plang ca le mananca in jur de 1 litru la 3000km :)

 

Din cauza asta cred ca nu urca asa repede in ture un M3 , deoarece foloseste 10w60. <_<

 

 

cine stie ce e acolo .... din pacate motoarele S52b30 sau S52b32 sunt extrem de complicate.... ar putea fi uleiul mult prea gros... in cel mai bun caz trebuia sa ai in el 10w50 da nicidecum ceea ce zici tu... ar trebuii sa treci la un ulei fullsintetic.... treci pe un mobil 1 5w-40 .... face minuni... serios :bashwall: ... daca ti lai putea aduce din germania ar fi perfect... daca nu ii bun de oriunde

Link to comment
Share on other sites

daca dai jos catalizatorul nu afecteaza performantele motorului .Eu am un 316 nu am catalizator pe el si imi cam oscileaza relantiul nu se vede pe turometru se vede doar pe maneta de la schimbator. cineva mi a spus ca poate fi si din cauza ca nu am catalizator. ce parere aveti? <_<
Link to comment
Share on other sites

daca dai jos catalizatorul nu afecteaza performantele motorului .Eu am un 316 nu am catalizator pe el si imi cam oscileaza relantiul nu se vede pe turometru se vede doar pe maneta de la schimbator. cineva mi a spus ca poate fi si din cauza ca nu am catalizator. ce parere aveti? <_<

asta de aia pt ca un "destept" cand tio scos catalizatorul.. tio scos si sonda lamda ... si aia exact asta face regleaza relantiul in functie de cat oxigen ii in gazele de ardere

Link to comment
Share on other sites

Se pot aduce ceva modificari pentru imbunatatirea performantelor?

 

 

fara filtre "sport" si alte chestii de genul.

 

 

daca nu ai ce sa faci cu niste bani si nu ai vreo problema cu ei = turbo ( cu bataia de cap aferenta )

 

vezi si tu daca iti ies socotelile, renteaza nu renteaza, ce vrei / ce nu vrei de la masina respectiva.

 

bafta.

Link to comment
Share on other sites

daca dai jos catalizatorul nu afecteaza performantele motorului .Eu am un 316 nu am catalizator pe el si imi cam oscileaza relantiul nu se vede pe turometru se vede doar pe maneta de la schimbator. cineva mi a spus ca poate fi si din cauza ca nu am catalizator. ce parere aveti? <_<

asta de aia pt ca un "destept" cand tio scos catalizatorul.. tio scos si sonda lamda ... si aia exact asta face regleaza relantiul in functie de cat oxigen ii in gazele de ardere

            

 

interesant ca am sonda lamda. ii facut o gaura frumos i teava

Link to comment
Share on other sites

cel mai usor ar fi un chip tuning ii va creste putin puterea prin sacrificarea in special a emisiilor care vor creste semnificativ si intr-o masura mai mica a economicitatii.

 

o varianta mai buna dar mai costisitoare ar fi supraalimentare (turbina antrenata prin curea) si printr-un ambreiaj comandat electromagnetic care permite cuplarea si decuplarea turbinei, aste iti va permite sa ai 2 masini in una: aspirata normal, economica, etc cand turbina nu e cuplata, si una supraalimentata, mai puternica si mai flamanda cand turbina este cuplata.

Link to comment
Share on other sites

cine stie ce e acolo .... din pacate motoarele S52b30 sau S52b32 sunt extrem de complicate.... ar putea fi uleiul mult prea gros... in cel mai bun caz trebuia sa ai in el 10w50 da nicidecum ceea ce zici tu... ar trebuii sa treci la un ulei fullsintetic.... treci pe un mobil 1 5w-40 .... face minuni... serios :bashwall: ... daca ti lai putea aduce din germania ar fi perfect... daca nu ii bun de oriunde

 

Deci 10w60 nu este bun pentru motoarele M. :)

De ce merge mai bine cu 10w50?Banuiesc ca de la 50 i se trage, ca doar acolo este diferit.Cu ce este mai special 50-ul asta?In definitiv 60 ar trebui sa fie mai bun deoarece este mai mare decat 50. <_<

Link to comment
Share on other sites

mai bine iei un 1.8 is ... ca la ala ii poti pune turbo si-l duci pana in 200 de cai usor <_<

.... si dai o nimica toata , 2000 de euro pe kitul de turbina + 4-500 pe motorul de 18is + 2-300 montajul....

 

 

Stau si ma intreb care e logica sa-ti pui motor de 18 cu turbo sa te coste 2500 cand poti sa-i pui motor de 2,5 cu maxim 1000...

Link to comment
Share on other sites

cel mai usor ar fi un chip tuning ii va creste putin puterea prin sacrificarea in special a emisiilor care vor creste semnificativ si intr-o masura mai mica a economicitatii.

 

o varianta mai buna dar mai costisitoare ar fi supraalimentare (turbina antrenata prin curea) si printr-un ambreiaj comandat electromagnetic care permite cuplarea si decuplarea turbinei, aste iti va permite sa ai 2 masini in una: aspirata normal, economica, etc cand turbina nu e cuplata, si una supraalimentata, mai puternica si mai flamanda cand turbina este cuplata.

 

Se poate pune pe 316i supraalimentare -turbina cat ar costa kit-ul?.... daca exista asa ceva.

 

Chip tuning la masina din 1994?

Edited by arh.ciprianpopescu
Link to comment
Share on other sites

da se poate pune supraalimentare costa aproape cat masina cred(undeva pe la 2-3000 euro)

da se poate face cip tuning

pentru ceea ce vrei tu sunt 2 variante simple:

1.alt motor 1,8 is 2.0 2.5 M3 in functie de buget

2.vinzi masina mai pui ceva bani si cumperi o 318is 320 325 M3 <_<

PS:orice crestere a puterii prin turbo sau schimbare de motor implica si niste frane mai bune :)

Link to comment
Share on other sites

 

Asa ceva m-ar interesa turbo pe motor 316I. Vad ca se poate pune si pe 316. Ce rost ar mai avea sa schimb motorul

pt ca un turbo te costa vreo 500 e numa piesele si apoi mai ai si montajul... si la performante tot nu ajungi nush unde... sa zicem ca ti-ar da vreo 50 de cp in plus..

iar daca ai schimba motorul ai putea sa treci de 150 cp lejer... cu un 1.8is sau 2.0 chipuit sau cu injectoare schimbate

Link to comment
Share on other sites

Poti sa treci dar daca motoarele au serie mai costa si omologarea iar manopera la un schimbat de motor e mai mult zic eu. Nu stiu cat de bine e sa pui un motor de 2.0 pe o masina care a stiut toata viata ei 1.6. Mai ales la motoarele care se prezinta bine ce rost are cand sunt si alte posibilitati. Mi-e chiar imi surade ideea asta. Acuma nu stiu cat de fiabil e sistemul asta. Mai trebuie studiat.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.