Jump to content

Recommended Posts

Am posibilitatea sa achizitionez pt un E28, niste dotari care n-au fost puse din fabrica, ce le pot lua de pe un E32. Sistemele de care vorbesc sunt cele enumerate mai sus; A.C. , ABS si Webasto. Un prim pas l-am facut prin achizitionarea unor discuri ventilate pt. fata , tot de la un E32. Credeti ca merita?

Astept cu interes parerile voastre.

Link to comment
Share on other sites

Am posibilitatea sa achizitionez pt un E28, niste dotari care n-au fost puse din fabrica, ce le pot lua de pe un E32. Sistemele de care vorbesc sunt cele enumerate mai sus; A.C. , ABS si Webasto. Un prim pas l-am facut prin achizitionarea unor discuri ventilate pt. fata , tot de la un E32. Credeti ca merita?

Astept cu interes parerile voastre.

82759[/snapback]

 

 

Deci vrei sa pui sistemele de pe un E32 pe un E28,daca inteleg bine. :blink:

 

Eu unul zic ca nu merita si este destul de complicat.

 

Daca te apuci de treaba ,iti doresc succes!

Link to comment
Share on other sites

Contrar celor spuse mai sus...eu cred ca se merita imbunatatirile...daca pui pasiune si daca pastrezi E28-ul pentru tine inca cativa ani.

Daca nu esti convins sau nu vrei sa le mai pui...eu caut ABS si AC pt E28-ul meu...asta e singurul motiv pentru care as schimba masina-lipsa acestor sisteme :)

Deci succes sau intermediaza achizitionarea acestor sisteme...eventual pune si pretul de achizitie :)

Si vezi ca la aerul conditionat sa iei toate elementele, inclusiv butonul din bord :) si sa vezi unde poti sa umpli instalatia...ca am inteles ca se umple cu ceva ce nu se mai foloseste in ziua de azi :D

PS: ce e webasto? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Webasto= incalzitor auxiliar, cu mare cautare mai ale in sezonul rece, cand, pe langa o pornire mai usoara a motorului,gasesti habitaclul incalzit, Sinonim cu Webasto( numele firmei producatoare generalizata la astfel de produse), este Siroccol, dar pt. camioane, autocare si alte autovehicule mari.
Link to comment
Share on other sites

Webasto= incalzitor auxiliar, cu mare cautare mai ale in sezonul rece, cand, pe langa o pornire mai usoara a motorului,gasesti habitaclul incalzit, Sinonim cu Webasto( numele firmei producatoare generalizata la astfel de produse), este Siroccol, dar pt. camioane, autocare si alte autovehicule mari.

82947[/snapback]

Ms, am mai invatat ceva... :blink:

Apropos de preincalziri - la E28, la modelele pt nordici, in partea simetrica bateriei (adica in dreapta :) ) mai e o bateria care preincalzeste uleiul cu o centura electrica dispusa in jurul baii de ulei...asta am tradus eu din cartea de exploatare a E28 din limba italiana :)

Deci, de unde esti si daca te apuci de modificari...pune foto si explicatii..poate ne imbunatatim si noi, ceilalti bolnavi posesori de E28 masinutzele :)

Link to comment
Share on other sites

Pricepere - mai putina, pasiune -cat cuprinde. Da !!! Cu orice probleme m-as confrunta, vreau masina asta,recte E28, s-o fac pt mine!!!! Merge minunat si in aproape 1 an de cand o am nu m-a lasat in drum niciodata. Probabil ca pasiunea sau fixatia pe care o fac unii dintre noi, ptentru o masina sau alta, nu-si gaseste intotdeauna o justificare pt modificarile sau imbunatatirile aduse. Dar situl acesta nu este pentru oameni "normali" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Apropos, ma bucur ca va exprimati parerea sincer! Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Mi-am adus aminte de ceva !!! Se potrivesc farurile de E32 pe E28 ??? Cu limitele de rigoare. E vb. de E32 din '90.

83074[/snapback]

Se potrivesc doar oglinzile cu geamul...trebuie sa pastrezi rama aia originala (adica aia cromata cu sistemul de prindere)

600 ron vi se pare un pret bun pt A.C. ? Dar 100Ron pt tot ABS-ul???

Pretul e bunicel...asta daca te intelegi cu vanzatorul ca in caz de nefunctionare a AC-ului sa-ti recuperezi banutii..

Si pt ABS? ce anume cumperi de banii astai? Presupun ca doar computerul cu senzori fara discuri?..nu stiu daca poti sa pui senzorii pe discurile originale de la E28...decat daca masina a fost prevazuta deja cu ABS...

Link to comment
Share on other sites

In legatura cu ABS vreau sa iti spun parerea mea pentru ca si eu am vrut sa fac ceva de genu:sa pun pe un E34.Trebuie schimbate ambele brate de la puntea spate,ambele jambe fata pentru a putea fi montati senzorii la fiecare roata,apoi calculatoru pentru abs apoi unitatea centrala de la care mai trebuie trase cateva conducte de frana si apoi faza cea mai interesanta:instalatia care contine foarte multe fire cu ramificatii prin toata masina.Parerea mea este ca e foarte greu si foarte mult de lucru si nici nu exista garantia ca o sa functionezee ca la mama lui din fabrica.
Link to comment
Share on other sites

instalatia de ABS este separata de ce a masini si se conecteaza printro mufa care este universala ai sa vezi ca sub bord ai o gramada de mufe care nu are pereche si care perechea este atunci cand mai montezi ceva optional adica :ABS ,inchidere ceamuri electrice ,oglinzi electrice ,etc fiecare optiune are mufa lui adica si la casetofonul original ai mufa . Edited by enescu
Link to comment
Share on other sites

In pretul de un "baston ", sunt cuprinse : unitatea de gestiune , conducte, cablaje, ( mai putin discuri fata ventilate cu etrieri cu tot, ce au fost cumparate separat), senzori, etc. .Problema puntii spate ,stiu ca merita o discutie aparte, deoarece e musai sa schimb butucul cu rulment cu tot iar apoi discul , care , zic eu, merge de pe fata. Nu contest ca este usor. Nici macar n-am gasit meseriasul care sa se inhame la aceasta munca. Tocmai asta e rostul acestui topic: MERITA sau NU MERITA!!!!!!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Daca gasest meserias care sa iti garanteze ca o sa functioneze si la bani buni s-ar merita dar eu ma indoiesc ca exista astfel de meseriasi.Eu am avut la dezmembrat e34 si instalatia de abs era legata de toata instalatia masinii si din cauza asta am abandonat ideea ca la partea mecanica nu era greu pentru ca schimbam bratele de la punte spate cu totul.Multa bafta daca te apuci de treaba asta.
Link to comment
Share on other sites

Oarecum "off-topic", ieri am luat amortizoarele originale(Boge), de la reconditionat, unde au fost reglate mai sport. Sunt la fel de curios , ca si voi, cum o sa stea masina dupa montarea lor. Urati-mi succes!

83333[/snapback]

Succes...si sa ne spui si cum sta pe drum...adica tinuta de drum la viteza, la viraje...cum raspunde la franare de urgenta, pe teren drept sau accidentat...

Succes :blink:

Link to comment
Share on other sites

Amortizoarele originale erau marca BOGE , atat fata si spate, care au fost reconditionate la Bucuresti . Ieri au fost remontate pe masina si vreau sa va spun ca sunt foarte incantat de ele!!!! Masina aproape ca n-o mai recunosc;rigida , stabila in vireje, nu se mai aude nici un zgomot pe drum de tara, impresie de masina inchegata, plus ca in locurile unde atingeam cu baia sau rezervorul acum sunt amintire. Ramane sa vedem rezistenta lor in timp!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.