Jump to content

�n cÎte secunde se stinge becul la ulei?


Recommended Posts

Salut! cam in cite secunde ar trebui in mod normal sĂŁ ia uleiul la pornire?la mine (m47) dureazĂŁ 3-5 secunde, cam mult dupĂŁ pĂŁrerea mea.Are ceva supapĂŁ de retinere a uleiului,dupĂŁ oprirea motorului,dacĂŁ da unde este ea situatĂŁ daca stie cineva si a avut o problemĂŁ similarĂŁ?Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

supapa e la baza suportului filtrului de ulei, in corpul suportului, are 2 oringuri pe ea, poate-s duse alea si de aia pierde presiunea!

piesa 4: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=30 si la piesa 5 (o-ring) in poza zice ca-i 1 dar sunt 2 in realitate!

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

supapa e la baza suportului filtrului de ulei, in corpul suportului, are 2 oringuri pe ea, poate-s duse alea si de aia pierde presiunea!

Uleiul numai ce l-am schimbat 5w30 original si când am inlocuit filtru cele douã inele erau perfecte.....altceva?????

Link to comment
Share on other sites

De regulã dupã ce stã cam o orã, motor cald dureazã 5sec.Am observat cã cu cÎt stã mai mult dureazã mai mult pânã ia uleiul.Am avut si alte masini la care dura treaba asta maxim3sec.Este clar o problemã dar nu stiu de unde provine,trebuie neapãrat sã o rezolv.!
Link to comment
Share on other sites

in nici un caz nu e normal sa se stinga asa tarziu.de ce se stinge asa tarziu? inseamna ca face greu presiune sau se dezamorseaza ceea ce nu e normal. desfa odata dimineata capacul filtrului de ulei si daca nu ai ulei in carcasa cauta la supapa de retinere. daca ai pregateste-te pt o pompa.
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca la rece e important sa se lubrifieze cat mai repede, uzura la rece e mai mare, de aceea nici nu e bine accelerat motorul rece!

Absolut de acord cu tine in legatura cu uzura la rece , dar in general dureaza in jur de 3 sec. ca sa ajunga uleiul de jos din baie sus la tacheti cat despre accelerat motorul la rece normal ca nu este bine , de incalzit il incalzesti in timpul mersului. Problema la el este ca si cu motorul cald dureaza f. mult pina se stinge becul . In mod normal cu cat este uleiul mai subtire sau mai cald motorul cu atat urca uleiul mai repede la tacheti. Este f.posibil sa fie pompa .

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca la rece e important sa se lubrifieze cat mai repede, uzura la rece e mai mare, de aceea nici nu e bine accelerat motorul rece!

Absolut de acord cu tine in legatura cu uzura la rece , dar in general dureaza in jur de 3 sec. ca sa ajunga uleiul de jos din baie sus la tacheti cat despre accelerat motorul la rece normal ca nu este bine , de incalzit il incalzesti in timpul mersului. Problema la el este ca si cu motorul cald dureaza f. mult pina se stinge becul . In mod normal cu cat este uleiul mai subtire sau mai cald motorul cu atat urca uleiul mai repede la tacheti. Este f.posibil sa fie pompa .

sunt la al cincelea bmw si la a 43-a masina si nu e normal sa dureze 3-5 secunde. crede-ma pe cuvant.

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca la rece e important sa se lubrifieze cat mai repede, uzura la rece e mai mare, de aceea nici nu e bine accelerat motorul rece!

Absolut de acord cu tine in legatura cu uzura la rece , dar in general dureaza in jur de 3 sec. ca sa ajunga uleiul de jos din baie sus la tacheti cat despre accelerat motorul la rece normal ca nu este bine , de incalzit il incalzesti in timpul mersului. Problema la el este ca si cu motorul cald dureaza f. mult pina se stinge becul . In mod normal cu cat este uleiul mai subtire sau mai cald motorul cu atat urca uleiul mai repede la tacheti. Este f.posibil sa fie pompa .

sunt la al cincelea bmw si la a 43-a masina si nu e normal sa dureze 3-5 secunde. crede-ma pe cuvant.

Am spus 3 sec. la rece nu la cald , daca ai 0W30 sau 0W40 iesi sub 2 sec. probabil. La cald aproape instantaneu . Depinde f.mult si de calitatea uleiului si la ce ulei este la noi ....

Link to comment
Share on other sites

in nici un caz nu e normal sa se stinga asa tarziu.de ce se stinge asa tarziu? inseamna ca face greu presiune sau se dezamorseaza ceea ce nu e normal. desfa odata dimineata capacul filtrului de ulei si daca nu ai ulei in carcasa cauta la supapa de retinere. daca ai pregateste-te pt o pompa.

PĂŁi pe aia o caut SUPAPA DE RETINERE nu stiu unde este!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Sonda din baia de ulei...acum 1 an am avut aceeasi problema, becul galben ramanea aprins vreo 5-6 secunde si se stingea...am verificat la joja totul ok...pana la urma am schimbat sonda....a tinut 1 an, acum in face fix aceeasi figura....de data asta o sa cumpar originala nu piesa de producator....poate poate.... <_<
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.