Jump to content

Remapare


r0n1n

Recommended Posts

Salut,

Ma bate gandul sa ii fac o remapare la masina din semnatura.

Am inteles ca dupa remapare ajung undeva pe la 190cp si 235nm cuplu

In conditiile astea e comparabila cu un 325 care are are 192cp si 245 nm cuplu?

Sunt riscuri majore la tipul meu de motor in cazul unei remapari?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Avertisment! Nu insista aiurea incercand sa fortezi un raspuns. E deranjant.

 

Suntem pe un forum si regula de baza este ca fiecare raspunde DOAR in limita chefului si a cunostintelor. E urat sa-ti tragi colegii de maneca.

Daca esti nerabdator, iti recomand sa mergi la un service.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Ma bate gandul sa ii fac o remapare la masina din semnatura.

Am inteles ca dupa remapare ajung undeva pe la 190cp si 235nm cuplu

In conditiile astea e comparabila cu un 325 care are are 192cp si 245 nm cuplu?

Sunt riscuri majore la tipul meu de motor in cazul unei remapari?

Multumesc.

 

la motor nu stiu, dar cutia sigur n-o sa fie prea bucuroasa.

Link to comment
Share on other sites

Credeam sincer ca se poate ca topicul sa fie prea stupid, din moment ce multi au vazut dar nimeni nu a zis nimic.

@Rares nu inteleg exact cum ar putea fi afectata cutia. din moment ce cuplul nu va fi foarte mare dupa remapare.

Link to comment
Share on other sites

eu am fost tentat multa vreme de o remapare si m-am interesat. se pare ca cei mai multi au avut probleme cu cutia, dupa. Bineinteles, in cateva zeci de mii de km, nu a doua zi.

 

Probleme cu cutia poti sa ai la fel de bine si fara remapare. Depinde cum te stii cu ambreiajul...

Link to comment
Share on other sites

Am auzit si eu cazuri, dar la diesel, unde era crestere mare in cuplu, nu doar 25nm...

@myxage sunt constient ca e cam devreme, dar mi se pare ca in afara nu am destula forta la depasiri, de la 100 in sus.

 

Am cutie manuala

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Am auzit si eu cazuri, dar la diesel, unde era crestere mare in cuplu, nu doar 25nm...

@myxage sunt constient ca e cam devreme, dar mi se pare ca in afara nu am destula forta la depasiri, de la 100 in sus.

 

Am cutie manuala

 

 

Este suficienta forta pt. depasiri la 320i 2,2 cred eu,dar poate nu stii tu cum sa chimbi vitezele si sa folosesti eficient resursele masinii.Probabil e nevoie de exercitiu in timp.Mai bine invata sa cunosti masina la drum intins si nu cum ,,sa dai scart'' (asta intrebai intr-un alt post),cum sa faci drifturi,cerculete,burnout si alte manevre de genul care nu cred ca fac bine masinii.Retine ca cuplul maxim se afla intre 3500-5000rot/min,deci in plaja asta de turatie e bine sa actionezi in timpul depasirilor.

Pe de alta parte,intr-un alt post te plangeai de un consum de 19%.Deci vezi daca masina iti functioneaza in parametrii normali totusi.

Eu in urma cu un an am avut neplacerea sa nu-mi mearga masina asa cum as fi vrut,adica nu prea accelera cum trebuie.Dupa ce am inlocuit senzorul ax came(se pare ca e o boala la motoarele astea) si filtrul de aer,s-a observat imediat ca are un alt temperament in sensul bun bineinteles.

Spuneai ca ai cumparat masina foarte recent;ai schimbat consumabilele la ea ?

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Saptamana trecuta am schimbat ulei, filtre, placute, discuri.

Pe tester a dat bine, in treptele 1 si 2 trage bine da cum spuneam dupa 100 nu prea trage asa tare...

Mi-a consumat 19 in conditiile in care am resetat bc si apoi am mers pe podul Grant si prin pasaj vreo 1 ora bara la bara.

In afara imi ia in jur de 9.

Cum pot sa verific dc e in parametri?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Roaga un coleg de forum cu masina ca a ta, sa faceti schimb de masini pentru o tura...cat sa te convingi. Sunt sigur ca o sa gasesti, sunt foarte multi de treaba pe forum...fa un topic :)

 

Daca totusi ii faci remapare, da-mi un mesaj, si zi-mi ce parere ai in urma resoftarii...daca merita sau nu.

Mersi <_<

Link to comment
Share on other sites

As fi vrut sa aflu dc in urma remaparii ma apropii de 325 ca performante ca toti spun ca e net superior.

Da, cand o sa am timp lider voi veni la o intalnire si tre sa gasesc un proprietar de 320 cu care sa schimb impresii si poate si masina pt cateva minute.

Cu resoftarea inca nu sunt sigur, adica am masina de 3 saptamani, in ritmul asta in jumatate de an ajung sa caut m-uri.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Din moment ce am masina doar de 3 saptamani, ma gandesc ca ar trebui sa mai treaca cateva luni sa o simt mai bine pana sa-i maresc puterea, doar acum vreo 2 saptamani era s-o patesc.

Pe viitor sigur ii fac resoftare sa ajung undeva pe la 190cp.

Topicul se poate inchide pt ca m-am lamurit cum e cu resoftarea.

Am vazut ca ai avut un e60 cu motor 2.2, erai multumit de performante?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

groaznic <_< si zic asta fara nici un misto.

 

170 de cai pe E60 era un fel de "laba trista"... am scapat de el imediat ce m-au trecut primele transpiratii in depasiri.

 

Foarte slab motorul.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai asta e si la mine, nu prea fuge la depasiri... asa in oras e ok, dar in afara de la 120km/h in colo nu mai are deloc zvac-ul ala.

Presupun ca spui asta in comparatie cu M...totusi sunt 170 cai...

E diferenta mare intre un 320 si un 325? Pana la urma sunt doar 22 cai diferenta.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

nu in comparatie cu M-ul ci in comparatie cu seria 1 120d sau Toyota Avensis 1.8 sau Audi A4 1.8 T.

 

Motorizarea asta este praf pt E60.

 

E46 este mai usor presupun, deci poate nu se simte asa, nu am de unde sa stiu.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.