Jump to content

mai multe probleme la 318tds


Recommended Posts

am facut praf motorul la pisica (E36 318tds) si l-am schimbat cu alt motor (tot M41 de pe un 318tds)

dupa ce am montat tot azi l-am pornit si am mai multe probleme... avansul la pompa de injectie este prea mare... acul de la turometru nu mai indica nimic... la relanti sta turata (cred ca are peste 1500ture)...si imi sta aprins martorul ala galben cu injectorul care pulverizeaza motorina...

 

1. care este senzorul care citeste turatia motorului si ce trebuie sa verific ca sa-mi indice iar turometrul turatia motorului?

2. cum se poate regla/de unde se regleaza turatia la motor astfel incat la relanti sa stea la 700-800ture??

3. ce sa fac ca sa nu mai stea aprins martorul cu injectoare? sa duc masina la tester???

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat toate problemele!!!

am defacut si motorul pe care l-am cumparat si am gasit mai multe de fecte pe langa ce mi-au zis cei de la care l-am luat... avea o za sparta la lantul de la distributie, un pinion fisurat, 2cuzineti uzati, chiulasa fisurata in 4 locuri, supapele de evacuare strambe...am inceput constructia motorului de la 0 si ieri l-am pornit pt prima data! nu bate, nu tacane, e ok...au disparut erorile din bord si merge si turometrul. doar distributia trebuie reglata bine pt ca cineva i-a explicat gresit mecanicului si nu se accelereaza pt ca nu primeste suficienta motorina!

multumesc lui Ciupanezu pt schemele cu distributia!

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

din pacate nu am rezolvat-o... Am pus totul ca la carte dar acum nu vrea sa mai porneasca! Dau la automat, porneste greu, urca pana la 1400ture iar cand scade la relanti moare motorul... Efectiv motorul merge doar vreo 5secunde si apoi moare... O sa schimb pompa de injectie sa vad daca o sa porneasca...
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am rezolvat problema cu motorul... nu era buna schema aia cu distributia din programul Autodata, are doar scop informativ... nu e exacta! Am gasit un service care se acupa numai de motoare diesel si pompe de injectie prin zona Clabucet, aproape de capatul autobuzului 300 si mi-au pus baietii de acolo distributia la punct s am reusit sa pornesc motorul.

Manine trebuie sa iau o baterie si sa montez sistemul de racire si o sa plec acasa cu masina! m-a costat 100euro manopera... noroc cu un om care a vrut sa ma tractieze si mi-a zis de acest service!

Link to comment
Share on other sites

mda de bine ce am reparat motorul a cedat altceva... de vreo 2 zile tot vedeam ca picura apa sub masina si am crezut ca poate e garnitura de la pompa de apa sau nu etanseaza bine cotul ala la termostat... i-am pus silicon, i-am schimbat garnitura... degeaba...

ieri m-am uitat atent si problema e de la pompa de apa... cred ca e vreun semering sau vreo garnitura in corpul ala de aluminiu pt ca se prelinge apa pe langa ax si picura...

acum tre sa schimb pompa de apa pt ca nu am alta solutie...

Link to comment
Share on other sites

schimb-o sa nu strici iar motoru' :) ...parca si primul tot din cauza ca se incalzea apa s-a dus...

 

la primul motor s-a fisurat paleta aia de plastic din interior si se invartea in gol si nu circula apa...

la pompa asta cred ca e vreu semering ca imi picura apa pe langa ax

Link to comment
Share on other sites

la primul motor s-a fisurat paleta aia de plastic din interior si se invartea in gol si nu circula apa...

la pompa asta cred ca e vreu semering ca imi picura apa pe langa ax

 La pompa de apa este o presutupa care face etansarea nu este semering :lol: . Decat sa schimbi presutupa cred ca este mai rentabil sa iei o pompa de apa parerea mea :)

Link to comment
Share on other sites

salut.

Poti sa-mi spui si mie cum se desface alternatorul.Am reusit sa desfac surubul de sus dar mai are unul si cred din cate am bajbait eu pe acolo aseara ca ar fi surubul care tine si rola aceea de ghidaj de langa alternator.Daca l-ai desfacut si mai ti minte cum are prinderile astept un raspuns.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

man ti-am raspuns pe PM dar scriu si aici ca poate o sa mai fie cineva interesat vreodata...

Alternatorul este prins cu 2suruburi...unul sus la care ai acces mai usor si unul jos care iti cam da bataie de cap...

Surubul de la rola de ghidare este separat...nu are treaba cu cel de la alternator.

Eu cand am desfacut alternatorul am ridicat masina pe crick si m-am bagat sub ea pt ca aveam mai mult acces si spatiu de manevra pe dedesupt.

Am achizitionat o trusa de chei si am folosit o cheie tubulara de 13, apoi articulatia, apoi prelungitoarele si cheia cu cricket... Am gasit un culoar pe langa joja de ulei si coloana de directie si am bagat tot ansamblul asta pana la surub si l-am desfacut... La fel am procedat si la montare!

Alternatorul mai are in spate un fir cu o mufa pt un senzor si inca un fir care se duce la electromotor...

...ca sa nu te bagi sub masina s-ar mai putea desface acel surub daca gasesti un culoar pe unde sa bagi tot ansamblul ala cu prelungitoare+articulatie+tubulara tocmai din spatele radiatorului de racire a uleiului, pe langa suportul de la filtru de ulei... Dar este mult mai incomod si complicat.

Eu am ales varianta pe sub masina pt ca a fost mai rapid si mai usor!

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Pana acum am bagat vreo 900euro...

Am luat alt motor, garnitura de chiulasa, niste furtune, 9litri de ulei pe care iar trebuie sa-l schimb, baterie noua Varta de 75Ah, antigel + apa distilata, lichid de frana, pompa de apa, manopera si alte cheltuieli...

Iar de cand am masina am bagat in jur de 1400euro in ea... Am schimbat bucsele, pivoti inferiori, bielete antiruliu, rulmeni spate, toate filtrele, cureaua pt accesorii...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.