Jump to content

sa cumpar E39 din tara sau din germania?


Vlad C

Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Iti vand eu una : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=56703&hl=

Stare foarte buna de functionare , kilometrii reali. Accept orice fel de test.

 

am zis ca vreau model de dupa 2001, cu navi daca e posibil

oricum succes la vanzare

 

Ce ziceam eu, toti km reali sunt in jurul cifrei 140 <_<

 

mda...mai ales din 96' :)

Link to comment
Share on other sites

Te duci la un service cu ea? <_<

 

problema e ca o platesti, iei numere si pleci! decat daca e de la privat o mai poti tesa.

nu pleci cu ea din parc la test si dupa aia o platesti.

Masinile se pot testa si din parc. Ca sa ajungi cu masina sa iti iei numere de export se folosesc numere speciale de dealer, deci daca cineva incearca sa iti spuna ca nu are cum sa mearga cu ea la service ca nu are numere e abureala. Asta inseamna ca nu poti sa iei nici numere rosii de export.

Daca refuza inseamna ca stie ca are un defect masina care ii scade valoare si in cazul asta intorci spatele si ai plecat la urmatorul. In orice orasel mai mare de 50 de mii de locuitori ai sanse reale sa gasesti o reprezentanta BMW. O inspectie vizuala si un test mic de multe ori e gratuit si se face pe loc, nu trebuie programare. Daca vrei diagnosticare mai complexa, cu pus pe tester e vreo 30 de euro parca.

Mie de exemplu mi-au facut o inspectie completa cand m-am dus sa schimb 2 cauciucuri intr-un service normal.. ma miram ce dracu se moscaie ala atat si nu pune mana pe levier....a durat 45 de min sa le schimbe apoi au venit cu lista la mine sa imi spuna starea masinii.

In Belgia exista o certificare oficiala data de ITP de la ei care se poate obtine care atesta ca KM sunt reali.

In Germania poti face ceva similar. O cumperi daca iti place si te repezi cu ea in prima reprezentanta, faci o verificare la KM si apoi te iei de gat cu ala de a vandut-o ... Daca s-a umblat ai sanse sa negociezi tare de tot .

Link to comment
Share on other sites

Te duci la un service cu ea? <_<

 

problema e ca o platesti, iei numere si pleci! decat daca e de la privat o mai poti tesa.

nu pleci cu ea din parc la test si dupa aia o platesti.

@aditza85 ai avut noroc. mai sunt cazuri cand umbli cu canistra de ulei sau dai o mie de euro la service ca sa repare nu situ ce sa ajungi acasa, sa nu mai zic de marocani sau de altele neprevazute.

 

Eu de la dealer din .DE am luat masina. I-am lasat buletinul, a pus numere pe ea si m-am dus vreo ora cu masina in test. Mi-a zis doar sa ii bag motorina. M-am intors la dealer, i-am zis de anumite chestii care mi se pareau suspecte, mi-a explicat si am mai mers cam o ora. Inclusiv autostrada.

M-am intors la dealer, am facut actele, am stat vreo 2 ore sa imi vina cu numerele de la politie si am plecat.

Deci se poate face proba la masina inainte sa o platesti.

Link to comment
Share on other sites

si mai e o chestie.. taxa de acum nu o mai platesti . ori dai in judecata si castigi, ori iei numere pe 3 luni si oricum pica ordonanta pana atunci, normal in urmatoarele 2 luni trebuie sa o scoata.
Link to comment
Share on other sites

Ce ziceam eu, toti km reali sunt in jurul cifrei 140 <_<

 

 

Exact de asta radeam si eu, pe pagina anterioara ziceai tu de 140 000 km reali, si mai jos cu maxim 10 posturi vine unu si zice ia-o pe a mea, are 141 000 km reali :) :bashwall:

 

Nu ca n-ar fi, ca daca n-ar fi nu s-ar povesti ... si fiindca se povesteste ma gandesc ca sunt .

Link to comment
Share on other sites

@Rares_CJ

alea care zici tu probabil or fi fost nr de garaj de la ei , din alea rosii.

alea cred ca au asigurarea pe persoana si nu pe masina, daca ii dadeai masina dauna totala sau fugeai cu ea, ce facea ala cu buletinul tau ? nici sa se stearga nu putea ca poate ai CI si e de plastic.

 

de cate ori ati probat voi masinile decat acolo in parc? zic sa puna handlerul nr de garaj si sa merga cu tine!

Link to comment
Share on other sites

si mai e o chestie.. taxa de acum nu o mai platesti . ori dai in judecata si castigi, ori iei numere pe 3 luni si oricum pica ordonanta pana atunci, normal in urmatoarele 2 luni trebuie sa o scoata.

 

in 2 luni pica taxa? de ce? cum? de unde stii?

Link to comment
Share on other sites

scaunele ajuta motorul sa se incalzeasca. hai da-o-n masa la rs6 nu ai auzit niciodata?

sincer io aspir la RS6 <_< .... nu stiam ce e siroco atat, webasto stiam ce e. nu stiam ca siroco=webasto

vezi tu e foarte diversificata exprimarea fiecaruia.

Link to comment
Share on other sites

si mai e o chestie.. taxa de acum nu o mai platesti . ori dai in judecata si castigi, ori iei numere pe 3 luni si oricum pica ordonanta pana atunci, normal in urmatoarele 2 luni trebuie sa o scoata.

 

in 2 luni pica taxa? de ce? cum? de unde stii?

 

 

S-a demarat deja de vreo 2 saptamani parca procedura de infrigment de catre comisia europeana relativ la taxa. Ea presupune niste etape si proceduri, dar in mod normal etapele astea dureaza maxim inca 4 luni. Altfel deja statul roman va fi actionat in justitie la HAGA.

Asta normal nu ar deranja f tare un guvern mai nesimtit si disperat dupa banii APIA in plina campanie electorala, si ca urmare teoretic ar putea trage de timp la maxim desi stiu ca vor pierde.

Pana acum Comisiei nu prea ii pasa si oarecum inchidea ochii, fusese adusa la un nivel mai rezonabil care nu stanjenea prea tare, desi s-a asigurat ca exista cai de atac in justie pentru cetatenii romani .. vezi exemple de nenumarati oameni care si-au luat taxa in instanta. Dupa ce au dublat-o nemernicii in toamna s-a schimbat foaia.

Ce am auzit pe la mine in targ ar fi ca Germania a inceput sa maraie mai tare ... i-am umplut de Loganuri dar macar inainte le mai cumparam din rable. Acum e totul mort pe piata SH in DE, iar taxa de inmatriculare din RO nu ajuta asta. In general e egalitate in UE, dar Germania si Franta sunt mai egale. Cand una din astea da cu pumnul in masa si au si dreptul comunitar in spatele lor nu prea mai ridica nimeni glasul, ci se sta cuminte in banca si se ridica 2 degetele ca la scoala. Cam prin septembrie cel tarziu in mod normal ar trebui sa apara noua formula, care probabil va fi renegociata si taraganata inca o vreme.

Link to comment
Share on other sites

fiind o cerere de pareri, spun asa:

In niciun caz masina din romania exceptand 2 situatii:

1-> o cumperi de la cineva de pe forum, aceea persona sa aiba masina pusa in "masina mea", topicul sa aiba toate datele, toate modificarile, si toate defectele si reparatiile mentionate.

2-> sa cumperi masina din romania, masina sa fie cumparata de cel care o vinde de la dealear in Romania si sa aiba cartea de service completata la o reprezentata unde cu VIN mergi si verifici veridicitatea tuturor datelor

 

Varinata cea mai buna, in mentalitatea mea, e sa mergi in Germania la un Autohaus serios, cel mai bine, unul care se ocupa cu masini de top si iti iei masina dorita, insa in acest caz, costurile sunt mai mari insa siguranta unei masini excelenta o ai din plin. Mai presus de toate mai este si placerea de-a veni din Germania pe autostrada cu masina...unii inteleg de ce..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.