Jump to content

Ulei diferential


Recommended Posts

La mine se aude cand conduc ca o vâjâiala,iar pe elevator zgomotul e mult mai amplu si mai puternic,oricum deranjant,daca nu pornesc muzica imi sta pe creier,am vb.la Arad si vor 2000 lei pt.reconditionat cu un an garatie,daca as stii ca gasesc rulmentu sa-l comand in tara sa nu stau f.mult faraa masina,m-as baga sa-l desfac cu un coleg (mecanic).Mai vedem ,poate o marit sa trec la ceva mai nou.

Ps:de unde ai luat diferentialul second cu atata garantie?

Edited by ADRIAN HD
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pt schimb ulei la diferential, ce imi recomandati?

 

OE este 83222295532 Hypoid Axle Oil G1 3 X 0,5L. Cost 180 lei 0,5 litri - cam scump; la mine intra ~1.5l pe fiecare punte, m-ar costa 980 lei doar uleiul.

 

masina este BMW F11 525 xdrive 2013 automat

Link to comment
Share on other sites

Pt schimb ulei la diferential, ce imi recomandati?

 

Pentru F15 am primit de la Apan Braila urmatoarele preturi:

 

Ulei diferential spate 215 RON / bidon, necesar 3 bidoane. (banuiesc ca de 0,5 L)

Ulei diferential fata 215 RON / bidon, necesar 1 bidon.

Ulei reductor (cutie de transfer) 190 RON / L, necesar 1 litru.

 

Banuiesc ca e vorba de aceleasi produse si la F11.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Pt schimb ulei la diferential, ce imi recomandati?

 

OE este 83222295532 Hypoid Axle Oil G1 3 X 0,5L. Cost 180 lei 0,5 litri - cam scump; la mine intra ~1.5l pe fiecare punte, m-ar costa 980 lei doar uleiul.

 

masina este BMW F11 525 xdrive 2013 automat

 

vezi la http://cutietransfer.ro/

poate iti dau la tel informatia legate de ce ulei folosesc ei :-)

(ca justificare pt pret, sau ca informare)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Saptamana viitoare vreau sa schimb si eu uleiul la diferential.

E87 116i 2004 n45

Am luat castrol Syntrax 75w90 1l

Trebuie 0.8l

Treaba e ca nu am vazut decat un buson ca sa zic asa...ingropat,hexagonal sa zid care e indreaptat spre spate.Nu se vede alt buson.

Deci,ce e de facut?

 

Gata,am schimbat aseara.Cu o pompa din Lidl,am scos cca 0.75l ulei.Arata destul de uzat,nu neaparat murdar dar mai mult ca un ulei prajit in tigaie,mai tulbure.Busonul avea o negreala cu miros de ars.Nu am gasit span in buson insa oricum,asezarea lui pe la 2/5 din inaltimea diferentialului cred ca il impiedica sa atraga.

170k km/14 ani.Am tras tot ce era in bidonul de 1l,a ramas si vreo 50-100ml prin pompa si furtune.a ajuns la fix pana la nivel.

Imi pare rau ca nu am facut mai demult treaba asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

"Pt schimb ulei la diferential, ce imi recomandati?

 

OE este 83222295532 Hypoid Axle Oil G1 3 X 0,5L. Cost 180 lei 0,5 litri - cam scump; la mine intra ~1.5l pe fiecare punte, m-ar costa 980 lei doar uleiul.

 

masina este BMW F11 525 xdrive 2013 automat"

 

Salut

Esti sigur ca in dif fata intra ~1.5 litri?

Din ce m am documentat eu, intra doar 0.5 in dif/fata

Si trebuie Hypoid G2, spre deosebire de dif/spate, unde intra ~1.5 Hypoid G1, ambele originale BMW

Eu o sa schimb miercuri la Team BMW, sa vad ce cantitati intra...

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate, intra max 0.5l in diferentialul fata si max 1.5l in diferentialul spate; vei pune ulei original sau ceva aftermarket? (un service care repara diferentiale si cutii de transfer recomanda Ravenol VSG 75w-90, e 50 lei litrul (adica 100 lei in total pt ulei, versus 720 lei in total).
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Am schimbat azi uleiul in dif/fata, spate si cutie transfer

In dif fata au intrat 500 ml hypoid G2

Din cutia de transfer, pe la busonul de nivel, au iesit tot 500 ml(extrasi cu pompa electrica de transfer fluide) si tot atat ulei nou a intrat, DTF1.

In grupul spate au intrat aprox 900ml, hypoid G1.

Operatiunea a fost facuta la Team Bmw, cu factura.

Referitor la cutia de transfer, sigur are capacitate mai mare de 500ml de ulei, drept pt care, peste cateva zile voi mai schimba odata, cu uleiul ramas.

Per total, ok...un singur ghimpe totusi..uleiul G1 nu semana, la ambalaj, cu ce se gaseste pe net, la noi. Era imbuteliat in bidoane de 0,5 transparente, cu capac rosu. Este adevarat, aveau etichete de produs original bmw, specificatii corecte, made in germany, etc. Data fabricatiei 27?-11-2017.Si fara sigiliu de siguranta la capac!?! Nimic, care sa se rupa/sa faca tac, clic, ceva..cand desfaci capacul. Si pareau asa din constructie- le am studiat cu atentie.

A mai intalnit cineva uleiul bmw G1 ambalat astfel?

 

Numele service ului nu a fost scris asa, de mine..

De ce apare asa? .!

 

Ma refer la Team Bmw...

 

Nu am nici un motiv sa i denigrez

 

Le cer scuze, desi eu am scris numele corect si dupa "post" a aparut asta...

Edited by Cristi Micu
Link to comment
Share on other sites

Numele service ului nu a fost scris asa, de mine..

De ce apare asa? .!

 

Ma refer la Team Bmw...

 

Nu am nici un motiv sa i denigrez

 

Forumul este setat sa modifice automat numele scris de tine cu ce se vede, pentru ca baietii la care ai fost tu s-au comportat ca niste Ăžepari in anumite situatii cu niste utilizatori ai forumului. Intentia este sa nu se mai promoveze numele atelierului aici si bineinteles cine doreste sa colaboreze cu ei sa-si asume posibile Ăžepe.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este corect sa fac referiri la alte service uri, atata timp cat "unii" cu care eu nu am probleme sunt cenzurati.

Nu vreau sa iti pun vorbe in gura dar un amarat schimb de ulei nu se compara cu o distributie cu probleme (nerecunoscute) dupa schimb, la aceiasi firma.

 

Trebuie sa mai citesti pe aici experiente si atunci o sa iti schimbi parerea asupra cenzurii.. sau ce o fi ea; anti-reclama..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am tot citit...cunosc situatia descrisa pe forum.Daca au gresit, trebuie sa plateasca. Sunt de acord. Dar nu dau cu pietre din spirit de solidaritate.

Dau doar daca sunt afectat iar pana atunci relatez ce, unde si cum s a mai intervenit asupra utilajului

Iar faptul ca forumul a modificat automat postarea mea...acolo mi au fost puse vorbe in gura

Repet: Nu vreau sa le fac reclama, nu am precizat preturi, la manopera am spus doar ok..pana la proba contrarie

Edited by Cristi Micu
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 7 months later...

Poate sunt de ajutor,schimbate pe un bmw530xd facelift:

1 L ulei diferential fațĂŁ grup 75W85 HYPOID AXLE OIL G2 (intra aproximativ 600 ml,a trebuit sa cumpar 2 de 500 ml) cod:83222413511

1 L ulei diferential spate 75W90 SAF - XO cod: 83222365987

1 L ulei cutie tranfer 75W TF 0870 cod: 83222409710

1 L ulei bmw CHF11S servodirectie cod: 83290429576.

 

Sper sa va fie de folos.Sigur o sa fie comentarii care spun ca sunt bune sau nu.Eu asta am schimbat pe indrumatul specialistului!

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vorbind despre ulei pentru diferential autoblocant, cand am instalat Quaife-ul, reprezentanta Quaife a pus Motul Gear 300 SAE 75W90. Dupa un an de track days / evenimente pe circuit a inceput sa curga ( nu stiu daca din cauza uleiului, garniturilor care au fost oricum schimbate cand s-a facut instalarea ).

 

Am comandat toate garniturile originale si am schimbat uleiul cu Ravenol DGL SAW 75W-85 GL-5 LS ( fully synthetic multi-grade hypoid transmission oil especially suited for applications requiring "limited slip" (LS) properties ), confirmat cu Quaife inainte.

 

Am doi ani de cand am trecut la Ravenol si nu am mai avut scurgeri. Pe viitor vreau sa montez si un senzor de temperatura in diferential si daca e necesar un oil cooler.

 

 

Probabil important de mentionat, si diferentialul open original curgea dupa ~1 an cu uleiul lui original cu care a venit din fabrica ( la momentul respectiv masina avea ~15.000km, din care maxim 500 pe circuit ). Nu m-a interesat sa ma duc cu el la garantie pentru ca urma sa il schimb oricum.

Link to comment
Share on other sites

Sal, ma bag si eu in seama dar nu cumva la lsd se pune 75w140?

Buna observatia. Asa stiu si eu.

 

___________________________________

Cum ar putea fi instalat un racitor de ulei cand uleiul in diferential practic circula doar prin scufundarea partiala a pinioanelor si stropire (si in plus ceva placi.. frecand si folosind ulei.. al LSD-ului...)?

si cum o scoti uleiul ca sa il treci prin racitor si apoi sa il bagi inapoi in diferential?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.