Jump to content

s-a dus turbina :((


Recommended Posts

<_< Bai fratilor, am patit-o si eu intr-un final, mi s-a dus turbina la 112000km... probabil de la mers mult subturat prin traficul aglomerat. A inceput sa nu mai traga si dupa a scos fum alb, MULT. Intrebarea mea e, cam cat costa una noua (e60 530 D 07/2004), si ce part number are? Am gasit pe un site turbina garret 2260v (pentru x5 3.0D) dar din cate am inteles difera actuatorul care actioneaza geometria, s-ar potrivi respectiva turbina pe masina mea sau nu? si in afara de turbina ce mai trebuie sa schimb, valva egr, filtru dpf..sau se pot curata? multumesc celor care vin cu info
Link to comment
Share on other sites

Din cate vad pe realoem pot fi 2 turbine pentru masina ta.

 

11657790308

11657789083

 

Vezi de care ai. Bafta la achizitionare.

 

Te intreb acum asa... daca stiai ca mersul subturat duce la defectarea turbinei, de ce ai mers asa?

P.S. Faptul de a avea un benzinar, suna extrem de bine in momentul acesta nu? fara suparare...

Link to comment
Share on other sites

Te intreb acum asa... daca stiai ca mersul subturat duce la defectarea turbinei, de ce ai mers asa?

P.S. Faptul de a avea un benzinar, suna extrem de bine in momentul acesta nu? fara suparare...

 

 

nu mergi subturat intentionat ..Si in trafic dieselul manual e f obositor apropos de controlul turatiei ..Cum o dai esti sub 2500 rpm

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca mai trebuie sa schimbi si altceva.

 

P.S. O turbina se poate si reconditiona?

 

Turbomecanica - Bucuresti - Baietii care au grija de turbinele tarom si wizz-air. Reparatie 600 ron -1200 ron in functie de ce dus. Garantie 1 an. Sper sa nu fie considerata reclama. Acolo mi-am rezolvat si eu turbina vara trecuta. Recomand.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca mai trebuie sa schimbi si altceva.

 

P.S. O turbina se poate si reconditiona?

 

Turbomecanica - Bucuresti - Baietii care au grija de turbinele tarom si wizz-air. Reparatie 600 ron -1200 ron in functie de ce dus. Garantie 1 an. Sper sa nu fie considerata reclama. Acolo mi-am rezolvat si eu turbina vara trecuta. Recomand.

 

exact , multi le-au reconditionat acolo .

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca mai trebuie sa schimbi si altceva.

 

P.S. O turbina se poate si reconditiona?

 

Turbomecanica - Bucuresti - Baietii care au grija de turbinele tarom si wizz-air. Reparatie 600 ron -1200 ron in functie de ce dus. Garantie 1 an. Sper sa nu fie considerata reclama. Acolo mi-am rezolvat si eu turbina vara trecuta. Recomand.

 

 

super pretul...spre deosebire de pretul uneia noi... <_<

Link to comment
Share on other sites

Exact de asta ma temeam si eu cand am avut diesel, dar am scapat de masina aia la timp. Ma lua groaza cand mergeam prin oras cu a doua si nu ajungeam la doua mii de ture, a treia era sarbatoare daca reuseam sa ii dau. In afara, multe sosele aglomerate, mergeam cu a treia si a patra, mai rar a cincea. Imi place ca unii mai vor diesel cu sase viteze, unde naiba sa o folosesti la noi?

De principiu, inlocuiesti turbina si nu ar mai trebui schimbat si altceva, egr-ul se poate curata.

Link to comment
Share on other sites

ender, stii pe cineva care si-a facut turbina acolo??? sa ne impartaseasca din experienta? ca tot aud oameni nemultumiti de unele firme unde si-au reconditionat turbinele...

 

eu inca nu am nevoie....dar e bine de stiut

 

poate-mi bag un chiptuning...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Exista topic in care anumiti useri pretind un consum mediu de 4.5% :bashwall:

 

Foarte multi mint in legatura cu consumul, astfel ca normal daca apar eu de exemplu si spun ca pe E60 520i aveam un consum de 17% in oras sau 11% pe 120d sau 30-35% in oras cu M6, sar sa spuna ca sunt masinile stricate.

 

chestia cu consumul este comparabila cu kilometrii "reali", in final se mint doar pe ei... o fi mai bine asa <_<

 

auzi...4% pe 320d :)

Link to comment
Share on other sites

ender, stii pe cineva care si-a facut turbina acolo??? sa ne impartaseasca din experienta? ca tot aud oameni nemultumiti de unele firme unde si-au reconditionat turbinele...

 

eu inca nu am nevoie....dar e bine de stiut

 

poate-mi bag un chiptuning...

 

Mi-am facut eu turbina acolo anul trecut. Cred ca am scris asta in post-ul anterior. Merge fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

OBLIGATORIU, la orice schimbare de turbina se curata toata admisia: intercooler, furtunuri, EGR si daca e posibil admisia. Multi nici nu dau garantie la turbina daca nu faci aceste lucruri.

Mai era o firma pe la Sinaia care facea treaba buna cu turbinele, imi scapa numele.

Link to comment
Share on other sites

Exact de asta ma temeam si eu cand am avut diesel, dar am scapat de masina aia la timp. Ma lua groaza cand mergeam prin oras cu a doua si nu ajungeam la doua mii de ture, a treia era sarbatoare daca reuseam sa ii dau. In afara, multe sosele aglomerate, mergeam cu a treia si a patra, mai rar a cincea. Imi place ca unii mai vor diesel cu sase viteze, unde naiba sa o folosesti la noi?

De principiu, inlocuiesti turbina si nu ar mai trebui schimbat si altceva, egr-ul se poate curata.

 

Eu am cu 6 trepte. Si ajung in oras si la 3-4 mii. Nu trebuie sa mergi constant numai la turatia aia ci din cand in cand sa mai treci si pe acolo.

 

Mai plec de la un semafor si schimb din a 2-3 pe la 4000 de ture. Este suficient sa o cureti un pic. A 4-a bag foarte rar in oras.

 

In afara, la noi, a 6-a bag rar dar numai la drum intis... E bine totusi ca e.

 

 

OBLIGATORIU, la orice schimbare de turbina se curata toata admisia: intercooler, furtunuri, EGR si daca e posibil admisia. Multi nici nu dau garantie la turbina daca nu faci aceste lucruri.

Mai era o firma pe la Sinaia care facea treaba buna cu turbinele, imi scapa numele.

 

Se pot curata aceste componente si preventiv sau doar dupa ce cade totul?

Link to comment
Share on other sites

Ce am vrut sa va intreb? numai la bmw e necesar mersul peste 2000rpm ca altfel de duce naibii turbina?

 

Ca vad ca autocamioanele, autobuzele, nu trec de 2500 decat rar, iar intervalul de functionare e intre 1200-2200 marea majoritate a timpului.

 

Si alea tin milioane de km... stiu cazuri clare de autobuz cu peste 1 milion km, fara probleme la turbina...

Link to comment
Share on other sites

:) dar nu-s minciuni domn'le... 530-ul meu consuma 7% in oras...cand ma dau la ea... <_< :blink:

si vrei sa te cred.? 525d 2003 10,5% oras

 

 

Exista topic in care anumiti useri pretind un consum mediu de 4.5% :wub:

 

Foarte multi mint in legatura cu consumul, astfel ca normal daca apar eu de exemplu si spun ca pe E60 520i aveam un consum de 17% in oras sau 11% pe 120d sau 30-35% in oras cu M6, sar sa spuna ca sunt masinile stricate.

 

chestia cu consumul este comparabila cu kilometrii "reali", in final se mint doar pe ei... o fi mai bine asa :unsure:

 

auzi...4% pe 320d :blink:

pe deal in jos scoasa din viteza :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Nu prea as crede ca pica asa repede turbinele datorita subturarii, sunt sigur si alte cauze la mijloc .... , fiabilitate - ulei - sau defecte de constructie. Concret - masina cumnatului - masina de firma - 3 soferi au folosito - luata de noua - vanduta dupa 6 ani la 230 000 km - // debitmetre 3-4 // planetare 2 // disributii si pompe de apa si cam atat - Passat TDI 85KW .

 

Nu as reconditiona o turbina daca as tine masina pentru mine, daca as vinde masina ulterior da .... .

Edited by holby
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic, aici se pare ca e la ordinea zilei sfatul de a nu merge subturat ca omori masina, turbina, etc...

 

Cum am mai zis, sunt o gramada de alte autovehicule ce merg 95% subturat cu turbo si nu mai au nici pe dracu...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.