Jump to content

s-a dus turbina :((


Recommended Posts

Salut . Eram pe autostrada , cand brusc am pierdut puterea si fortat de imprejurari (depaseam) am mai parcurs cateva sute de metri cu motorul la relanti. In tot acest timp masina scotea fum alb (mult fum) , care a inceput la un moment dat sa intre peste mine pe la clima ,pe sub bord chiar si prin CD.Dupa ce am oprit motorul la cinci minute am incercat sa o repornesc si nimic, demarorul nu mai poate invarti motorul decat un sfert de tura. Intrebarea este am calat motorul, sau exista un senzor care il blocheaza findca uleiul nu mai exista (a fost absorbit in admisie) ? Scuze ! masina este 320d e46 2004 .Multumesc !
Link to comment
Share on other sites

ai cam stricat motorul;nu mai incerca sa-l pornesti..nu exista nici un senzor de genu asta,trebuia sa-l bagi in viteza a2a si sa ridici brusc ambreiajul,era singurul mod de al opri :) la automate e mai nasol <_< acuma la mecanic cu ea,vezi ce e de schimbat inafara de turbina evident Edited by grozadan
Link to comment
Share on other sites

Crezi ca turbinele pica numai la remapare? prostii...

Turbinele la e46 pica in draci, daca ai resoftare, daca nu ai, etc.

 

Numai aici pe forum in ultimele 2 saptamani am vazut 5 cazuri in care ''a crapat turbina''.

 

Ideea de a avea un benzinar suna din ce in ce mai bine in momentele astea pentru mine <_<

Link to comment
Share on other sites

ai cam stricat motorul;nu mai incerca sa-l pornesti..nu exista nici un senzor de genu asta,trebuia sa-l bagi in viteza a2a si sa ridici brusc ambreiajul,era singurul mod de al opri :) la automate e mai nasol <_< acuma la mecanic cu ea,vezi ce e de schimbat inafara de turbina evident

 

Dane, cum adica? Pai daca era pe autostrada si in depasire, sa-i dea a doua sigur spargea cutia... Si de ce s-ar fi oprit astfel?

 

De unde stii sigur ca e turbina? Daca este ea, atunci e foarte posibil sa fi tras ulei in admisie... Nu vreau sa te speri, dar e posibil sa ai belele si cu ceva pistoane si cu blocul... E de vazut. Multa bafta!

Link to comment
Share on other sites

nu e o tragedie o turbina la 300mii de km (in medie),riscurile de diesel

 

ai cam stricat motorul;nu mai incerca sa-l pornesti..nu exista nici un senzor de genu asta,trebuia sa-l bagi in viteza a2a si sa ridici brusc ambreiajul,era singurul mod de al opri :) la automate e mai nasol <_< acuma la mecanic cu ea,vezi ce e de schimbat inafara de turbina evident

 

Dane, cum adica? Pai daca era pe autostrada si in depasire, sa-i dea a doua sigur spargea cutia... Si de ce s-ar fi oprit astfel?

 

De unde stii sigur ca e turbina? Daca este ea, atunci e foarte posibil sa fi tras ulei in admisie... Nu vreau sa te speri, dar e posibil sa ai belele si cu ceva pistoane si cu blocul... E de vazut. Multa bafta!

omul era clar oprit pe loc,doara nu era nebun s-o alerge asa 5 minute,nu? deci faza se aplica pe loc ca sa inneci motorul,ca altfel degeaba scoti tu cheia ca el functioneaza pe ulei

Edited by grozadan
Link to comment
Share on other sites

ar fi bine sa pice la 300.000...

 

+1 , ca sigur pana atunci imi iau un model mai nou <_<

 

si ca topicul sa fie mai util ...

cei care le-a picat turbina, ziceti si voi va rog ce simptome are inainte de a pica ? cum se manifesta in pragul mortii ? are un comportament specific premergator trecerii in nefiinta ?

ca sa nu ne trezim toti cu ulei in admisie si sa prevenim cumva :)

mersi

Link to comment
Share on other sites

eu stiu ca primul pas este ca incepe sa fluiere.iar cei care au multi km cu masina respectiva cel mai bine este data jos si curatat sau vazut in ce stadiu se afla.turbina te lasa dintr o data nu da semne. Edited by bmw 346
Link to comment
Share on other sites

ar fi bine sa pice la 300.000...

 

+1 , ca sigur pana atunci imi iau un model mai nou <_<

 

si ca topicul sa fie mai util ...

cei care le-a picat turbina, ziceti si voi va rog ce simptome are inainte de a pica ? cum se manifesta in pragul mortii ? are un comportament specific premergator trecerii in nefiinta ?

ca sa nu ne trezim toti cu ulei in admisie si sa prevenim cumva :)

mersi

mie mi-a picat dintr-o data fara simptome si gata

Link to comment
Share on other sites

eu stiu ca primul pas este ca incepe sa fluiere.iar cei care au multi km cu masina respectiva cel mai bine este data jos si curatat sau vazut in ce stadiu se afla.turbina te lasa dintr o data nu da semne.

 

Turbina oricum "fluiera", e de rau atunci cand NU "FLUIERA" <_<

 

ce tip de turbina se pune pe e46 320cd si E92 320d ?? VNT 15 / 17 ???

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

io am 190 si ceva ... aproape 200mii si nu a fluierat niciodata... se confunda cu zgomotul motorului... am vazut ca la majoritatea suiera in accelerare... acum nu stiu ce sa zic...

 

e ok sa dai jos o turbina sa o verifici daca nu a facut niciodata figuri ? risti ceva ? sau e chiar indicat sa o dai la meseriasi sa o curete din cand in cand ?

Link to comment
Share on other sites

io am 190 si ceva ... aproape 200mii si nu a fluierat niciodata... se confunda cu zgomotul motorului... am vazut ca la majoritatea suiera in accelerare... acum nu stiu ce sa zic...

 

e ok sa dai jos o turbina sa o verifici daca nu a facut niciodata figuri ? risti ceva ? sau e chiar indicat sa o dai la meseriasi sa o curete din cand in cand ?

 

Vad ca tu ti-ai resoftat motorul si chiar nu auzi turbina cand schimbi de la 2000 in sus ?? Turbina si aici ma refer la axul turbinei nu se curata pt ca este calibrata in fabrica si meseriasii astia care spun ca reconditioneaza turbine au lucrat majoritatea in turbomecanica bucuresti si stiu ei foarte bine despre ce vorbesc IN TEORIE dar practic doar va ia banii .....axul ala e reglat si trebuie sa aibe un anume joc ....turbinele de VAG + BMW se fac la honeywell B-dul Iuliu Maniu Nr. 244A, 061099. Sector 6, Bucuresti

O sa aveti surpriza sa gasiti pe masini turbine MADE IN ROMANIA

Link to comment
Share on other sites

din cauza asta a si picat CA NU FLUIERA :))) (mai multe detalii iti da un mecanic) mor de ras daca va mai aud ca turbina nu "fluiera" ( este un sunet specific al turbinei )

cred k a picat din cauza k proprietarul d la care am cumparat-o nu a mai facut revizia de 22mii km, k asa scria pe bord,,,, apoi mi-a spus, Un filtru de aer se schimba maxim la 10mii <_< asta e. turbina se aude dupa o anumita turatie, vorbeam de un fluierat mai puternic care se auzea din cauza racordului flexibil

Link to comment
Share on other sites

Mie mi-a picat la 100k km...revizii facute la timp, aveam masina de la 52k km...tragea perfect, a picat brusc fara sa aiba simptome inainte...din cate stiu la noi nimeni nu-ti echilibreaza dinamic turbina atunci cand o reconditioneaza ceea ce duce la aparitia "fluieratului"....si rar o nimeresc acesti mari specialisti incat sa traga masina ca la inceput....
Link to comment
Share on other sites

Salut, depinde si de cum mergi, daca stai mult timp cu ea subturata (sub 2000 rot/min) se duce destul de repede, tinand-o subturata si acceletad brusc nu faci altceva decat sa o fortezi, ceea ce duce la dezechilibrarea paletelor fata de ax si de aici problemele, eu unul am 320d(e90) si nu merg cu ea sub 2000, mai bine sa fie turata (normal, nu sa o tii la 4500-5000 rot)decat subturata, dar unii merg cu ele subturate ca sa consume mai putin. Mergand subturata se depune calamina si pe injectoare, evacueaza si motorina nearsa complet si uite cum se duce si catalizatorul, ptr e90 DPF iti apare si pe bord ca trebuie sa schimbi mai devreme filtrul de particule din acelasi motiv.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.