Jump to content

s-a dus turbina :((


Recommended Posts

Se pare ca de ce ti-e frica nu scapi. Desi stiam toate regulile ce sunt descrise mai sus, azi m-a lasat si pe mine turbina.

 

Destul de ciudat: dimineata masina mergea normal. Am ajuns la destinatie, motorul cald, am stat vreo 10 minute si am plecat spre un alt punct. Surpriza, masina nu mai are putere. Ajung la destinatie unde stau cateva ore. Motorul s-a racit. Plec, masina merge perfect. Opresc din nou cateva minute, motorul din nou cald. Plec, la fel, lipsa totala de putere. O iau spre service. Tester - turbo 0. Inca un tester, la fel - Turbo 0. O las sa se raceasca putin, merge normal.

 

Am programat-o luni pt o inspectie mai amanuntita.

 

Fum nu scoate deloc, dar ma gandesc ca-l blocheaza filtrul de particule.

Link to comment
Share on other sites

ciupanezu, daca e vre-un numar de pe la birou am gasit si eu unul azi si am sunat si mi-a spus tanti de acolo ca ea lucreaza de 30 de ani la turbomcanica si ca ei se ocupa doar de avioane, nu reconditoneaza turbosuflante auto...am nevoie e numarul unuia din mesriasii care presupun ca repara la negru
Link to comment
Share on other sites

ce masina ai?tu poate mai ai o sansa, la mine sigur e dusa ca se si aude urat si da cu fum alb...

 

525d e60 2004 131000km ... din ce mi s-a spus la service e partea electronica. cred ca sansele sunt mai mici decat la tine avand in vedere ca partea asta nu poate fi reconditionata ... dar bine ca exista forumul unde ne mai putem impartasii ofurile <_<

Link to comment
Share on other sites

are cineva un nr de la cei de la turbomecanica bucuresti?

 

Noteaza nr asta si spune-i problema ta: CIPOS 0740983295 (poate face rost de turbine noi sau reconditionate), omul nu lucreaza si nu are nici-o legatura cu turbomecanica deoarece acolo nu s-au facut niciodata turbine ci la honeywell romania ....dar nici aici nu poti vorbii cu nimeni deoarece turbinele se produc exclusiv pt export ( GARRET )....nu ai acces sa intri si nici muncitorii de acolo nu dau prea multe informatii deoarece vor sa-si pastreze locul de munca....

Acest cipos este foarte cunoscut pe VWFRUM deoarece sunt multi posesori de TDI si merg subturat cu masinile, se depune calamina pe vane ......atunci cand turbina nu mai este functionabila desface carcasa si face planietatea la vanele turbinel + o curata de calamina si apoi acea turbina e aproape ca noua <_<) ....NU UMBLA LA AXUL TURBINEI , la ax umbla doar astia care au curaj sa se bage dar nu va tine mult deoarece am inteles ca turbina este centrata doar in fabrica si astia nu au acel dispozitiv sa faca o aliniere de o asemnea precizie ....

 

Eu am unele informatii ca in anii trecuti s-au furat componente ale turbinelor date la casat sau rebuturi ....de la honeywell

P.S. Pt mai multe informatii raspund pe privat

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

pai ce planietate sa mai faca la mine edy ca umbla axu ala in voia lui...nu e rupt dar umbla in toate directiile...cat despre firma asta cum dracu ele se produc la noi in tara si dam 1000 de euro bucata?echiar asta pretul lor de productie?

In cazul asta trebuie sa-ti cumperi turbina noua, sau reconditionata si apoi sa te rogi sa nu arunci banii pe fereastra (e alegreata ta).

Cat despre turbinele produse la noi in tara NU SE COMERCIALIZEAZA aici ( nu exista pret pt ele, orice ai face, nu ai cu cine discuta in legatura cu asta, sunt [produse exclusiv pt Garret ) din acest motiv poate nu stie aproape nimeni despre existenta acestei fabrici in RO

 

P.S. Exista unele portite pt orice ( NEOFICIAL) <_<

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

revin si eu pe topic cu o intrebare: e adevarat ca la motoarele diesel bi-turbo cu o cutie automata (123d sa zicem) exista riscul mai mic de a cadea turbina?

 

In general motoarele sunt mai bine protejate de "abuzuri" de catre o cutie automata.

Link to comment
Share on other sites

am vorbit cu acest CIPOS si i-am trimis turbosuflanta...imi schimba la ea tot cu exceptia capacelor de dmisie si evacuare, totul este nou (cel putin asa pretinde el) la un pret foarte omenesc.ofera garantie un an dar doar verbal...de aceea sunt putin stresat.mi-a spus sa ma uit a feedbackul sau de pe vwforum insa nu am reusit deoarece nu am posturi.astept si eu sa vad ce iese ce o fi o fi, de acuma asta este Edited by dextercos320d
Link to comment
Share on other sites

am eu cont pe vw forum pt masina din semnatura.in general toti care presteaza servicii sunt foarte seriosi.nu trebuie sa ti faci probleme va tine chiar daca e reconditionata singurul lucru care trebuie sa l faci e sa nu mergi cu motorul subturat
Link to comment
Share on other sites

SOS-ule , poate te-a lasat doar vacumul de actioneaza turbina <_<...

 

o sa vad luni. e ciudat ca la rece masina merge impecabil. doar cand temperatura motorului ajunge pe la 78-83 grade Celsius cade turbina ...

Link to comment
Share on other sites

mi s-a spus ca ar fi partea electronica. un contact imperfect sau fir intrerupt, care scoate din functiune turbina. oricum, cum am mai spus, pe doua testere mi-a dat ca turbina nu lucreaza. mai dadea ceva ciudat la debitmetru, o valoare cu minus ce ramanea constanta (asta cu masina in probe pe sosea).
Link to comment
Share on other sites

Ce motor ai? turbina cu geometrie variabila? Poate ai vreun senzor, de suprapresiune de exemplu defect si pt protectie dirijeaza aerul de pe evacuare afara si mai putin pe palele turbinei. Zic si eu! Dar apare pe tester asta. La fel cu vreun furtun ceva sarit cum spuneau colegii.
Link to comment
Share on other sites

e vorba de e60 525d 2004 - M57D25. e drept ca cei de la service nu prea au avut timp sa investigheze in detaliu problema, de asta mi-au facut programare luni. dar parca nu mai am rabdare sa aflu ce are ... sper sa fie cum ziceti voi, ceva minor ...
Link to comment
Share on other sites

toata lumea spune sa nu mergi subturat cu masina,insa asta e foarte greu

pai in viteza a 3-a,am 60 la ora cu motorul pe la 1800 de ture.cum palaria mea sa merg cu turatia de 2500?as avea vreo 70 la ora.sa mergi in romania constant cu 70 la ora chiar e ceva extraordinar.

alta problema:daca schimb din viteza 3 intr-a 4-a,trebuie sa am cam 3500 de ture pt ca intr-a 4-a sa fie turometru la 2000 de ture.

intrebarea este,daca nu o turez pana in 3500 si schimb la 3000,e vreo problema ca incep accelerarea intr-a 4-a de la 1700-1800 de ture?

Edited by cipi_g
Link to comment
Share on other sites

toata lumea spune sa nu mergi subturat cu masina,insa asta e foarte greu

pai in viteza a 3-a,am 60 la ora cu motorul pe la 1800 de ture.cum palaria mea sa merg cu turatia de 2500?as avea vreo 70 la ora.sa mergi in romania constant cu 70 la ora chiar e ceva extraordinar.

alta problema:daca schimb din viteza 3 intr-a 4-a,trebuie sa am cam 3500 de ture pt ca intr-a 4-a sa fie turometru la 2000 de ture.

intrebarea este,daca nu o turez pana in 3500 si schimb la 3000,e vreo problema ca incep accelerarea intr-a 4-a de la 1700-1800 de ture?

de ce depĂŁÂşeÂşti viteza legalĂŁ de 50km/h? mergi cu tr. a 2a la 2500 de ture <_<

glumesc :) dacĂŁ trebuie sĂŁ mergi cu 60 mergi cu tr. a 2a pe la 2700-2800 de ture.

dupã pãrerea mea nu are nimic, dar dupã ce ai schimbat tr. 4 ºi Începi sã accelerezi sã nu calci acceleraÞia la blanã pânã la 2000rpm, ci treptat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.