Jump to content

solicit parerei


newguyintown

Recommended Posts

Salutare,

Dupa cum spune si description, am observat in ultimile 2.000 km ca de fiecare data cand turez masina mai mult , sa zicem peste 3.000 ture incepe sa scoata un fum negru.

In seara asta am observat ca dupa ce am pus contactul si am pornit motorul, martorul de ulei s-a stins ultimul, dupa cel de baterie...la vreo 2 secunde. Parca pana acum nu facea asa...sau s-ar putea sa fiu eu paranoic.

Totusi e mai bine sa previi decat sa repari asa ca nu cred ca strica o intrebare. Stie cineva ce ar putea cauza simptomele astea?

 

Mentionez ca schimbul de ulei a fost facut acum 10.000 km. Urmeaza sa fac revizia zilele astea.

Masina are 195.000 km.

Link to comment
Share on other sites

Fumul negru este de la combustibil nears, cand papa ulei da fum albastrui. Daca ai nivelul de ulei pe minim ramane becul aprins galben cam 10 secunde dupa ce opresti motorul. Cand e rosu martorul, e de la presiunea uleiului. Cat despre fumul negru, incearca sa schimbi filtrul epurator, la mine a mers, la altii nu.
Link to comment
Share on other sites

Fumul negru este de la combustibil nears, cand papa ulei da fum albastrui. Daca ai nivelul de ulei pe minim ramane becul aprins galben cam 10 secunde dupa ce opresti motorul. Cand e rosu martorul, e de la presiunea uleiului. Cat despre fumul negru, incearca sa schimbi filtrul epurator, la mine a mers, la altii nu.

 

Martorul rosu ramane aprins circa 2-3 secunde dupa ce pornesc motorul ( ma refer la lampa aia rosie din dreapta martorului de baterie) si doar la prima pornire. Dupa c eopresc si pornesc se stinge instant odaca cu cel de baterie.

 

Uleiul e la nivel maxim...maxim. Revizia nu am mai facut-o de 10.000 km.

O sa schimb filtrul epurator.

 

Problema e ca pana acum 1 luna nu scotea fumul asta indifeerent cat de mult o duceam in ture.

Link to comment
Share on other sites

Fumul negru este de la combustibil nears, cand papa ulei da fum albastrui. Daca ai nivelul de ulei pe minim ramane becul aprins galben cam 10 secunde dupa ce opresti motorul. Cand e rosu martorul, e de la presiunea uleiului. Cat despre fumul negru, incearca sa schimbi filtrul epurator, la mine a mers, la altii nu.

Da are dreptate cipry_777, incearca si schimba filtrul epurator.

Eu azi am schimbat filtrul epurator tot din cauza fumului negru pe care il scotea motorul la accelerari,acum nu mai scoate <_< , si parca trage ceva mai bine.Tot 320d am si eu.

Filtrul epurator a costat 130ron

Edited by 9iuli
Link to comment
Share on other sites

Fumul negru este de la combustibil nears, cand papa ulei da fum albastrui. Daca ai nivelul de ulei pe minim ramane becul aprins galben cam 10 secunde dupa ce opresti motorul. Cand e rosu martorul, e de la presiunea uleiului. Cat despre fumul negru, incearca sa schimbi filtrul epurator, la mine a mers, la altii nu.

Da are dreptate cipry_777, incearca si schimba filtrul epurator.

Eu azi am schimbat filtrul epurator tot din cauza fumului negru pe care il scotea motorul la accelerari,acum nu mai scoate <_< , si parca trage ceva mai bine.Tot 320d am si eu.

Filtrul epurator a costat 130ron

 

de unde ai cumparat filtru epurator cu 130 RON???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.