Jump to content

Recommended Posts

La filtru de aer e un senzor care e legat de un furtun prin care trece apa de la radiator ..parca...Spuneti-mi si mie ce rol are ca la masina unui prieten legatura cu senzorul a fost anulata.E vreo problema??Influenteaza cu ceva??

Masina este e34 520 24v

Edited by bmb192002
Link to comment
Share on other sites

hm,nu am mai auzit de asa ceva,pana acuma:)normal ar trebui sa fie un debit metru.:0 sa zica cine stie mai bine

83625[/snapback]

Am vazut ca in carcasa filtrului de aer..poate nu m-am exprimat bine...E un Senzor cu doua intrari in care intra doua furtune...

Caut poza si pun ca sunt tare curios ce functie poate sa aiba..si daca influenteaza cu ceva merul masinii

Link to comment
Share on other sites

Poza nu este buna de nimic :)

 

Probabil este senzorul care incalzeste clapeta de admisie.Indirect spus,deoarece antigelul face acest lucru.

83650[/snapback]

Exact am vazut ca pe urma furtunele se duc sub chestia aia rotunda in care se gaseste clapa de acceleratie :blink:

Iertati-mi nestiinta in materie de denumiri ale pieselor

Link to comment
Share on other sites

Poza nu este buna de nimic :blink:

 

Probabil este senzorul care incalzeste clapeta de admisie.Indirect spus,deoarece antigelul face acest lucru.

83650[/snapback]

Pai si daca ar fi anulata legatura furtunelor cu senzorul ar afecta cyumva mersul masinii?

Link to comment
Share on other sites

Am pus poza de la masina in cauza..nu e prea clara

Acela e senzorul de care vorbeam si in care intra 2 furtune

S-a facut legatura furtuneleor printr-o teava mica de metal...Revin cu intrebarea ce rol avea si daca s-a anulat acea legatura influenteaza cu ceva mersul masinii?

post-239-1146668309_thumb.jpg

post-239-1146668323_thumb.jpg

post-239-1146668495_thumb.jpg

Edited by bmb192002
Link to comment
Share on other sites

gata am gasit

despre piesa 10 din schema asta este vorba iar 15 sunt furtunele care intrau in piesa 10 si carora li s-a facut legatura cu o teava metalica

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...123&hg=11&fg=35

 

Acum tre sa ma ajutati :twoup:Ce rol are si daca anularea piesei 10 influenteaza cu ceva :blink:

Edited by bmb192002
Link to comment
Share on other sites

gata am gasit

despre piesa 10 din schema asta este vorba iar 15 sunt furtunele care intrau in piesa 10 si carora li s-a facut legatura cu o teava metalica

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...123&hg=11&fg=35

 

Acum tre sa ma ajutati  :twoup:Ce rol are si daca anularea piesei 10 influenteaza cu ceva :blink:

83996[/snapback]

 

Aparent este vorba de asa numita "pata calda". Circuitul de incalzire a aerului din admisie, util pe timp de iarna. Impiedica inghetarea clapetei de acceleratie iarna. Totodata incalzeste aerul din admisie si permite o mai buna vaporizare a benzinei.

 

La tine cineva a desfiintat termostatul ce permitea incalzirea aerului doar la rece.

Cu teava in loc de termostat aerul din admisie este incalzit prea mult vara si cand motorul este cald. Drept urmare densitatea sa scade si in final masa aerului care intra in motor este mai mica.

Teoretic are loc o saracire a amestecului, saracire detectata de lambda care reduce in consecinta cantitatea de benzina.

Deci tot teoretic vara puterea motorului ar putea sa scada. Cat de mult, habar nu am.

Probabil ca se simte un pic. De exemplu, impresia mea la E34 era ca are putere mai mare cand e mai frig afara sau la munte, adica cand densitatea aerului era mai mare. Dar poate era doar subiectiv.

Un alt efect ar putea fi o reducere a racirii motorului, deoarece o parte din lichid "scurtcircuiteaza" radiatorul. Iarasi e greu de estimat cat de mare e ponderea acestui efect.

Parerea mea e sa testezi termostatul 10 si sa refaci circuitul original. Vezi insa sa nu fie blocat pe inchis, ca iar nu e bine.

Link to comment
Share on other sites

Aparent este vorba de asa numita "pata calda". Circuitul de incalzire a aerului din admisie, util pe timp de iarna. Impiedica inghetarea clapetei de acceleratie iarna. Totodata incalzeste aerul din admisie si permite o mai buna vaporizare a benzinei.

 

La tine cineva a desfiintat termostatul ce permitea incalzirea aerului doar la rece.

Cu teava in loc de termostat aerul din admisie este incalzit prea mult vara si cand motorul este cald. Drept urmare densitatea sa scade si in final masa aerului care intra in motor este mai mica.

Teoretic are loc o saracire a amestecului, saracire detectata de lambda care reduce in consecinta cantitatea de benzina.

Deci tot teoretic vara puterea motorului ar putea sa scada. Cat de mult, habar nu am.

Probabil ca se simte un pic. De exemplu, impresia mea la E34 era ca are putere mai mare cand e mai frig afara sau la munte, adica cand densitatea aerului era mai mare. Dar poate era doar subiectiv.

Un alt efect ar putea fi o reducere a racirii motorului, deoarece o parte din lichid "scurtcircuiteaza" radiatorul. Iarasi e greu de estimat cat de mare e ponderea acestui efect.

Parerea mea e sa testezi termostatul 10 si sa refaci circuitul original. Vezi insa sa nu fie blocat pe inchis, ca iar nu e bine.

84030[/snapback]

In primul rand multumesc pt informatii

acel termostat a fost anulat pt ca stuturile in care intrau furtunele s-au spart si pierdea lichid.Masina se comporta ciudat la modul ca parca i se taie alimentarea sau da rateuri atunci cand acceleratia este calcata de la relantiu la maxim.Nu face asa tot timpul...uneori merge f bine si preia imediat comanda d acceleraie uneori se balbaie si parca nu are alimentare....Precizez ca filtrele,bujiile,pompa merg...

Am intrebat ca ma gandeam ca si aceasta improvizatie poate determina aceasta problema

Edited by bmb192002
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.