Jump to content

alternator valeo e36 320i


Recommended Posts

salutare, am si eu o problema destul de ciudata. Acu o luna am dus alternatorul la reconditionat unde au fost schimbati carbunii, rulmentii si colectorul, dupa o saptamana sa rupt un fir de pe rotor pentru care am dus-o iar la service si care a fost relipit. Aseara am mers cu masina mai mult si a mers ok, a incarcat 14.00 v constant (am un voltmetru instalat), am oprit-o si cand am pornit a ramas aprins becul la alternator si alternatorul nu mai incarca deloc, am turat motorul pana pe la 3000 rpm si sa stins, dupa aia incarcand normal la orice turatie, azi dimineata cand lam pornit iar sa aprins si nu sa stins decat pana am turat la 5.000 rpm dupa care a incarcat normal pana am ajuns la servici. Nu mai inteleg ce e cu el, ba merge, ba nu merge, precizez ca lam mai pornit odata acum si tot asa face, becul stingandu-se dupa ce o turez odata mai tare. Are cineva idee ce ar putea fi, mi-ar fi de folos orice sfat deoarece nu mai stiu ce sa-i fac? Va multumesc mult!
Link to comment
Share on other sites

salutare, am si eu o problema destul de ciudata. Acu o luna am dus alternatorul la reconditionat unde au fost schimbati carbunii, rulmentii si colectorul, dupa o saptamana sa rupt un fir de pe rotor pentru care am dus-o iar la service si care a fost relipit. Aseara am mers cu masina mai mult si a mers ok, a incarcat 14.00 v constant (am un voltmetru instalat), am oprit-o si cand am pornit a ramas aprins becul la alternator si alternatorul nu mai incarca deloc, am turat motorul pana pe la 3000 rpm si sa stins, dupa aia incarcand normal la orice turatie, azi dimineata cand lam pornit iar sa aprins si nu sa stins decat pana am turat la 5.000 rpm dupa care a incarcat normal pana am ajuns la servici. Nu mai inteleg ce e cu el, ba merge, ba nu merge, precizez ca lam mai pornit odata acum si tot asa face, becul stingandu-se dupa ce o turez odata mai tare. Are cineva idee ce ar putea fi, mi-ar fi de folos orice sfat deoarece nu mai stiu ce sa-i fac? Va multumesc mult!

am avut aceeasi problema dupa ce am schimbat releul,a durat ceva timp pana sau asezat carbunii dupa care totul a fost ok.

Link to comment
Share on other sites

Salutare, pana la urma am desfacut alternatorul cu un prieten electrician, scotand rotorul afara am observat ca cel ce lipise firele de la colector nu a pus nici o izolatie la unu din ele, drept urmare facea scurt circuit si in momentul in care turam se mai misca firul si nu mai facea scurt. Pana la urma ajung la concluzia ca ceea ce faci cu mana ta e sfant, acum alternatorul functioneaza perfect. Am avut numai belele de fiecare data cand am fost intr-un service, odata dupa ce am schimbat un rulment pe spate, cel ce a pus telescopul inapoi a pus surubul stramb si la strans cu pistolul si dupa vre-o doua saptamani mia sarit telescopul intr-un viraj de era sa raman si fara masina, cand mam uitat la surub am vazut era praf filetul. Oricum voua va doresc sa nu patiti ca mine <_<
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.