Jump to content

E30, B-45-WAN


b_45_wan

Recommended Posts

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A iesit foarte frumoasa masina , felicitari ... acum chiar ai cu ce sa te mandresti !

Legat de fata aia ... nu vad ce aveti cu ea , parerea mea e ca sunt mai frumoase pozele cu o gagica " buna " langa masina , decat masina simpla s-au cu vreun GAY langa ea .

Pitipoanca , nepitipoanca ... important e ca e buna :) :) :lol: .

Salut !

Link to comment
Share on other sites

Niste poze neprelucrate,fara duduia si facute "mai pe lumina" se poate?Imi lasa impresia ca ma aflu pe "4tuning" site dedicat adolescentilor unde media de varsta e de vreo 16 ani.Nu de alta dar chiar sunt curios sa vad cum arata masina mai in detaliu.In rest felicitari pentru rezultat. :)

 

poze in detaliu sunt la inceputul topicului. acolo am incercat sa prind mai fiecare piesa care s a pus pe masina

Link to comment
Share on other sites

bravo pentru rezultat si pentru toata investitia pe care ai facut-o in masina aceasta. singura problema (in opinia mea), e ca masina nu mai arata ca un URS VERITABIL din anii 90. oricum, FELICITARI si bafta in continuare. Edited by bogdan.m
Link to comment
Share on other sites

bravo pentru rezultat si pentru toata investitia pe care ai facut-o in masina aceasta. singura problema (in opinia mea), e ca masina nu mai arata ca un URS VERITABIL din anii 90. oricum, FELICITARI si bafta in continuare.

 

nici nu am intentionat sa l refac de fabrica. am incercat sa l fac pe gustul meu + cateva chestii care mi s au parut interesante

 

Felicitarile mele, multi km fara evenimente si mult succes! :)

 

merci mult! masina asta o sa mearga numai de la unirii pina la romana ca pe acolo nu sint gropi si o scot doar dupa ce ma conving ca nu ploua in ziua aia! vreau sa o pastrez cat mai curata pe dinauntru

Link to comment
Share on other sites

Felicitari, e foarte frumoasa.

 

De curiozitate, cat te-a costat la final?

 

preturile nu sint importante, nu am facut o socoteala si nici nu am de gind, important e ca acum e cum am vrut sa fie. oricum nu ar ajuta pe nimeni pretul nici chiar informativ, cind faci o masina in genul asta difera pretul final in functie de ce nebunii pui pe ea.

Link to comment
Share on other sites

Acum am vazut topicul pentru ca nu prea sunt fan al ursilor dar al tau chiar pot sa spun ca m-a uimit. In primul rand admir ce ai facut, poti spune clar ca ai ajuns sa te compari cu cei care apar pe la Discovery.... Cred ca e visul oricaruia dintre noi sa faca ce ai facut tu, desfacuta masina la zero si refacuta cu majoritatea pieselor noi si imbunatatite. Din punctul meu de vedere, as fi mers pe niste stopuri rosii pentru ca oricum se asorteaza cu interiorul si cu dunga de la jante. Referitor la usi, asta e o chestie care o poti folosi doar pentru a face senzatie sau la show-uri auto. Practice nu sunt. Ti-as recomanda sa faci ceva interesant si cu bordul. Ai putea sa incerci un Alcantara pe el. E singurul aspect care nu cred ca se potriveste cu noutatile din masina. Oglinzile parerea mea nu prea se imbina cu liniile masinii. Ar fi trebuit sa folosest ceva mai lung si dreptunghiular. Jantele sunt bestiale, dar in Bucuresti o sa-ti rupi ficatul, mai ales in combinatie cu toata bucsaraia poliuretanica. Vopseaua este criminala, la fel si toata munca de sub ea. Nu vreau sa te superi, e doar parerea mea, oricum iti admir munca si masina la maxim. Felicitari.

 

Apropos: pe partea de sunet, audio-video nimic? :)

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

B-45-WAN

ma uit la acest post, vreau sa zic ceva...dar nu-mi vine nimic in minte... poate un BRAVO TIE! ca ai putut si ca ai vrut sa duci la capat un asemenea proiect. Ar fi cateva lucruri pe care eu le-as fi facut altfel, dar nu-si au rostul a fi mentionate... este proictul tau, si daca tie-ti place, atunci este perfect. Ma bucur ca exista si in romania oameni asa de pasionati, care sunt dispusi sa cheltuie timp, bani, nervi pentru a face o reconditionare si apoi un tuning ca la carte... ca sa nu mai zic, ca un URS merita oricand sa fie restaurat ( asta este o parere subiectiva derivata din faptul ca prima mea masina a fost un urs...!)

 

 

asteptam continuarea...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Mai rar poze la care sa te uiti la masina si sa nu vezi fata....

 

Un exemplar unic (ceea ce ai si vrut), foarte frumos si "breath-taking".

 

Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea in continuare cum ai avut in timpul "creatiei".

 

Bafta.

 

incerc sa am grija de ea, mai greu cu drumurile unde jantele mari si cauciucurile mici in talon ma dezavantajeaza rau, merg cu viteza melcului. merci pt cuvintele de lauda

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.