Jump to content

senzor miscare ac (injector cu fir) E46


Recommended Posts

multumesc pentru raspuns! nu vreau sa par prea insistent cu intrebarile dar m a zapacit tare masina asta pe care o am de doar 3 luni . Astazi am fost iarasi la mecanicul ce mi a schimbat inj .si nu mai apare eroarea senz miscare ac , mi a zis ca injectorul avea partea electronica dusa ( nu dadea nimik la masurat ) , vreau sa te intreb daca zici ca ar putea sa fie din avansul pompei de injectie atunci de ce inainte sa schimb injectorul tragea bine , acum zii ca patineaza ...multumesc inca o data!
Link to comment
Share on other sites

sal! intrebare : am schimbat injectorul cu fir cu unul nou , masina trage greu cu cel nou . La modelele 320 136 p trebuie inscris codul injectorului in ecu? sau c s a intamplat?

Nu se scrie in nici un ECU.Aia e valabila pt motorul de 150CP.cu commonrail.

Te-am sfatuit sa faci un test de avans static al pompei. Pai?

Edited by dereglatu
Link to comment
Share on other sites

Nu se scrie in nici un ECU.Aia e valabila pt motorul de 150CP.cu commonrail.

Te-am sfatuit sa faci un test de avans static al pompei. Pai?

cand se poate circula o sa merg sa fac testul de care zici , am schimbat injectorul pentru ca i mi dadea eroarea senzor miscare ac , si nu inteleg de ce dupa schimbare cu unul nou masina trage greu zici ca i a picat ambreiajul ..injetorul Robert bosch gmbh germany-made in india...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Pana la urma acest injector cu fir cauzeaza pierdere de putere daca e dusa electronica si nu masoara nimic pe pini ? Parerile am vazut ca-s impartite unii ziceau ca se simte la putere si demaraj, altii ca nu are legatura cu asa ceva si e doar pentru reglare avans mecanic al pompei dupa care merge dupa setarile mecanice.
Link to comment
Share on other sites

In TIS se specifica . ajustarea cu DIS atunci cand se inlocuiesc cel putin 2 injectoare.

Dar daca o poti face , due it!

 

Si eu am facuto dupa inlocuirea lui , am ajustat pompa , injectorul si tot...

SIncer dupa schimbarea lui masina era mai silentioasa, si intradevar parca raspundea mai bine la comenzi. A inceput sa functioneze si EGR_ul.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

In TIS se specifica . ajustarea cu DIS atunci cand se inlocuiesc cel putin 2 injectoare.

Dar daca o poti face , due it!

 

Si eu am facuto dupa inlocuirea lui , am ajustat pompa , injectorul si tot...

SIncer dupa schimbarea lui masina era mai silentioasa, si intradevar parca raspundea mai bine la comenzi. A inceput sa functioneze si EGR_ul.

 

salut cat te-a ajuns injectorul ? eu m-am interesat si l-am gasit cu 2100 ron exagerat de mult , am citit mai sus ca ar fi dat cineva aprox 11 mil .. niste sfaturi de unde sa il gasesc la un prest ok

Link to comment
Share on other sites

Luat second cu 400, tot acolo e puterea, pompa foloseste avansul static daca nu are valori de la injectorul cu fir, functioneaza in open loop mode vs closed loop mode, daca ai chef sa studiezi pe net. N-o sa fie nici o diferenta sesizabila, nu arunca banii. Daca vrei iti pot si zice ca acum imi scot mufa de la injectorul cu fir, si la fel trage masina.
Link to comment
Share on other sites

multumesc pt raspuns , singurul meu dezavantaj este ca rareori are momente cand ii dau talpa scoate un nor de fum negru pe urma nu mai da si daca stai in spatele masinii miroase a gaze puternic , in rest nu am probleme cu pornirea sau putere , sa zic ca am sesizat rareori la franarea la semafor ca oscileaza motorul dar nu se observa pe turometru.
Link to comment
Share on other sites

multumesc pt raspuns , singurul meu dezavantaj este ca rareori are momente cand ii dau talpa scoate un nor de fum negru pe urma nu mai da si daca stai in spatele masinii miroase a gaze puternic , in rest nu am probleme cu pornirea sau putere , sa zic ca am sesizat rareori la franarea la semafor ca oscileaza motorul dar nu se observa pe turometru.

 

exact acolo sta problema, cu injectorul activ nu vei mai avea mirosul ala intepator, fum negru, si motorul trage mai elastic, scade putin consumul

imagineaza-ti un motor care merge fara sonda lambda si unul care are sonda functionala...cam asa este si la m47

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare oameni buni am fost sa resoftez masina un e46 -136 hp 2001 si acolo a puso si pe tester

injectoru cu fir

releul de bujii

inainte de resoftare masina pornea greu la cald in schimb la rece pornea bine ... (invartea de vreo 2 3 ori) masina era moale nu tragea bine

am curatat MFA MAP EGR ADMISIE (MAP ul era destul de murdar egrul era plin de "pamant") EGR ul nu se deschide am incercat sa schimb vreo 10 electrovalve ....

nu vrea nici cum cred ca e de la injectorul cu fir ...

dupa resoftare masina trage bine dar nu stiu inca cum e cu pornirea astept cam 1 saptamana sa vedem cum se comporta

 

intreabarea mea ... injectorul cu fir are legutra dor cu pornirea sau influnenteaza si performatele masini (poate fi masina moale sa nu traga din aceasta cauza)

cat de releul de bujii cand pornesc masina imi apare martorul de bujii 2 - 3 secunde asta dimineata apoi masina porneste bine

astept raspunsuri si sfaturi ...

http://s27.postimg.org/io9a9s9b6/Photo_21_09_14_18_14_52.jpg

Edited by Andrei Persecan
Link to comment
Share on other sites

Sensibil doar, mare diferenta nu simti, e avansul mai precis doar. Mi.am resoftat masina, am mers 2 3 luni cu firul rupt de la injector apoi l.am schimbat, mare diferenta nu e , daca ma gandesc bine posibil e doar placebo. Pompa oricum stie ea sa functioneze pe baza altor senzori si in principiu se ghideaza dupa MaP, deci ai presiune ai si fuel din pompa si presiune si avans, nu ai senzor presiune bun, ai limp mode total. Pt soft stock nu merita sa.l schimbi , daca vrei resoftare poate ca se mai storc ceva cai in plus cu un avans marit in full load.
Link to comment
Share on other sites

Daca injectoru-ul cu fir este defect nu deschide egr-ul.

La mine pulverezia doar 25 mg/stroke cand era defect dupa schimbarea lui pulverizeaza de genu 35 mg.

 

 

Eu am facut si o ajustare in DIS:

 

 

http://workshop-manuals.com/bmw/3_series_e46/320d_m47_tour/2_repair_instructions/13__fuel_system_(m47)/53__injection_nozzle_and_lines/3_ra__removing_and_installing_replacing_all_injector_nozzles_(m47)/page_813/

Link to comment
Share on other sites

In dis zice ca ar fi posibil sa dea doar 25mg. Cu 25 mg merge un sdi iti garantez ca abia se misca masina. Bmw stock are 52mg la pedala blana, poti face loguri si o sa vezi ca nu,s doar 25. Ca nu merge egr e foarte bine, eu am dat teava jos cu totu si m.am ales cu un consum mai bun dupa niste ajustari in soft.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Va salut.

 

Deoarece nu vreau sa mai deschi un alt topic, adresez o intrebare celor care cunosc legatura dintre egr si injectorul cu fir.

 

Probata pe turbina, electrovalva egr-ului functioneaza la vacuumul facut cu gura, in schimb, pusa la locul ei si conectata la mufa destinata pentru electrovalva egr , aceasta nu face vacuum deloc.

 

Din ce am mai citit pe forum, nefunctionarea egr-ului are legatura cu defectarea injectorului cu fir.

As dori sa stiu daca se poate sa imi confirmati acest lucru. Urmeaza ca in weekend sa desfac galeria de admisie si sa verific injectorul, dar vreau sa aflu cateva inforatii pana atunci.

 

PS: Trebuie neaparat sa desfac galeria pentru a ajunge la mufa injectorului respeciv? Sau pot ajunge cumva la ea prin spatele motorului pe partea unde este si senzorul de prsiune din galeria de admisie ?

 

Multumesc anticipat.

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.