Jump to content

in relantiu se accelereaza singura e36 318is


adalin

Recommended Posts

mai pe scurt am avut o problema la baia de ulei si am dat tot motorul jos sa reusesc sa o schimb iar cand am repus inapoi motorul si iam dat cheie nu mai sta la relantiu mai bine zis sta la 1000t/min dar se accelereaza singura pana la 2000t/min la un interval de aproximativ 5sec se tureaza pana in 2000 si isi revine iar daca e rece motorul si il pornesc merge frumos relantiul pe 1000t/min daca nu il turez merge asa constant relantiul pana la prima accelerare si dupa aia aceiasi chestie se tureaza singur .Aar mai fi ceva de zis cand am pus instalatia electrica inapoi am inversat mufa ce vine la ulei cu una de la ceva vacum pentru ca erau identice iar acuma leam pus in ordinea in care trebuia .

Sa fie ceva probleme la ceva vacum sau ceva la partea electrica(calculatorul)

Link to comment
Share on other sites

am incercat sa ma duc cu ea si tot asa facesi inn sarcina se tureaza singura de exemplu daca sant in a 2 si am 2500T se accelereaza singura pana la 3000 dupa care nu se mai tureaza cand scade turatia sub3000 se intimpla la f fel cred ca e o problema electrica undeva nu stiu
Link to comment
Share on other sites

Posibile cauze :

Clapeta de la acceleratie,

Debitmetru,

sonda lambda

Sennzor de acceleratie....

 

Mai exista o posibilitate....

Cand motorul da sa moara , se accelereaza singur pana la o anumita turatie pt a contrabalansa pierderea de turatie... E ca atunci cand dai drumul la aerul conditionat.... Initial scade in turatii dupa care se accelereaza singur peste 1000 de ture dupa care revine la normal....

Link to comment
Share on other sites

Posibile cauze :

Clapeta de la acceleratie,

Debitmetru,

sonda lambda

Sennzor de acceleratie....

 

Mai exista o posibilitate....

Cand motorul da sa moara , se accelereaza singur pana la o anumita turatie pt a contrabalansa pierderea de turatie... E ca atunci cand dai drumul la aerul conditionat.... Initial scade in turatii dupa care se accelereaza singur peste 1000 de ture dupa care revine la normal....

SI CUM AS PUTEA SA VERIFIC DACA Clapeta de la acceleratie,

Debitmetru,

sonda lambda

Sennzor de acceleratie....

SANT DEFECTE DOARE PE TESTER?

Link to comment
Share on other sites

mai pe scurt am avut o problema la baia de ulei si am dat tot motorul jos sa reusesc sa o schimb iar cand am repus inapoi motorul si iam dat cheie nu mai sta la relantiu mai bine zis sta la 1000t/min dar se accelereaza singura pana la 2000t/min la un interval de aproximativ 5sec se tureaza pana in 2000 si isi revine iar daca e rece motorul si il pornesc merge frumos relantiul pe 1000t/min daca nu il turez merge asa constant relantiul pana la prima accelerare si dupa aia aceiasi chestie se tureaza singur .Aar mai fi ceva de zis cand am pus instalatia electrica inapoi am inversat mufa ce vine la ulei cu una de la ceva vacum pentru ca erau identice iar acuma leam pus in ordinea in care trebuia .

Sa fie ceva probleme la ceva vacum sau ceva la partea electrica(calculatorul)

 

racordul dintre debitmetru si corpul de acceleratie fisurat (trebuie sa-l dai jos si sa-l verifici atent). Daca ai dat galeria de admisie jos, posibil sa nu o fi etansat-o corect. Din ce an e masina?

Link to comment
Share on other sites

mai pe scurt am avut o problema la baia de ulei si am dat tot motorul jos sa reusesc sa o schimb iar cand am repus inapoi motorul si iam dat cheie nu mai sta la relantiu mai bine zis sta la 1000t/min dar se accelereaza singura pana la 2000t/min la un interval de aproximativ 5sec se tureaza pana in 2000 si isi revine iar daca e rece motorul si il pornesc merge frumos relantiul pe 1000t/min daca nu il turez merge asa constant relantiul pana la prima accelerare si dupa aia aceiasi chestie se tureaza singur .Aar mai fi ceva de zis cand am pus instalatia electrica inapoi am inversat mufa ce vine la ulei cu una de la ceva vacum pentru ca erau identice iar acuma leam pus in ordinea in care trebuia .

Sa fie ceva probleme la ceva vacum sau ceva la partea electrica(calculatorul)

 

racordul dintre debitmetru si corpul de acceleratie fisurat (trebuie sa-l dai jos si sa-l verifici atent). Daca ai dat galeria de admisie jos, posibil sa nu o fi etansat-o corect. Din ce an e masina?

e complicat caroseria e e30 iar motorul e36 318 isracordul este nou am avut acel racord spart dar nu facea asa cum face acum iar galeria am puso inapoi cu silicon

singura problema ce ar fi cand am pus motorul inapoi nu am pus de la inceput mufele pe senzori cum trebuuia adica am inversat seszorul de la ulei cu ceva senzor de vacum

cand am dat motorul jos mergea ok nu am avut probema asta

Link to comment
Share on other sites

De aici este problema: galerie neetansa. Original nu aveai nici un silicon acolo. Nu trebuie decat sa te asiguri ca ai etansare corespunzatoare.

Ca ai inversat senzorii (de fapt conectorii...nu cred sa ai probleme)..Asta e parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

De aici este problema: galerie neetansa. Original nu aveai nici un silicon acolo. Nu trebuie decat sa te asiguri ca ai etansare corespunzatoare.

Ca ai inversat senzorii (de fapt conectorii...nu cred sa ai probleme)..Asta e parerea mea.

 

+1

 

Galerie neetansa , trage aer fals .

Link to comment
Share on other sites

SI CUM AS PUTEA SA VERIFIC DACA Clapeta de la acceleratie,

Debitmetru,

sonda lambda

Sennzor de acceleratie....

SANT DEFECTE DOARE PE TESTER?

 

 

 

Desfaci clapeta de acceleratie si o cureti de eventualele depuneri de mizerie ulei praf etc.... Chiar daca nu e asta cauza e bine sa cureti clapeta aia din cand in cand...

Debitmetru - Daca nu e capsulat te uiti in interiorul lui. Acolo e un filament din Wolfram exact ca la bec. Daca e rupt filamentul respectiv e clar....

 

Sonda lambda - Urci masina pe o rampa sau te bagi sub masina si te uiti daca e inegrita ca si cand a facut o flama si s-a inegrit sau pur si simplu daca s-a inegrit de la fum./ Daca e doar murdara de noroi sau are culoarea aluminiului e OK...

 

La senzorul de acceleratie nu stiu cum se face....

Link to comment
Share on other sites

SI CUM AS PUTEA SA VERIFIC DACA Clapeta de la acceleratie,

Debitmetru,

sonda lambda

Sennzor de acceleratie....

SANT DEFECTE DOARE PE TESTER?

 

 

 

Desfaci clapeta de acceleratie si o cureti de eventualele depuneri de mizerie ulei praf etc.... Chiar daca nu e asta cauza e bine sa cureti clapeta aia din cand in cand...

Debitmetru - Daca nu e capsulat te uiti in interiorul lui. Acolo e un filament din Wolfram exact ca la bec. Daca e rupt filamentul respectiv e clar....

 

Sonda lambda - Urci masina pe o rampa sau te bagi sub masina si te uiti daca e inegrita ca si cand a facut o flama si s-a inegrit sau pur si simplu daca s-a inegrit de la fum./ Daca e doar murdara de noroi sau are culoarea aluminiului e OK...

 

La senzorul de acceleratie nu stiu cum se face....

am incercat azi un alt debitmetru de aer acelasi cod si face la fel motorul am fost la teseter si mia sters erorile si tot asa face motorul la sonda landa nu mam uitat dar la ea nu am lucrat deloc doar am datt jos mufa de pe ea si am puso inapoi

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ca nu mi sa spus mi sa spus numai ca a sters erorile

 

nu-i corect....Rezultatul diagnozei serioase i se comunica clientului impreuna cu interpretarea erorilor.

astept sa vad sapt viitoare ar trebui sa primesc un al calculator de bor sa vedem ce se intimpla

Link to comment
Share on other sites

mia venit calc nou si tot asa facea iar am mai dat o data jos capacul de pe galeria de admisie am curatat putin si clapeta de admisie cand am pus tot inapoi surpriza sia revenit si merge ok nu stiu de la ce sia revenit dar vad ca momentan este ok
Link to comment
Share on other sites

mia venit calc nou si tot asa facea iar am mai dat o data jos capacul de pe galeria de admisie am curatat putin si clapeta de admisie cand am pus tot inapoi surpriza sia revenit si merge ok nu stiu de la ce sia revenit dar vad ca momentan este ok

 

inseamna ca mai mult ca sigur tragea aer fals pe la racordul ala gros din cauciuc....nu era bine etansat se pare.

Bine ca ai rezolvat

Link to comment
Share on other sites

La aceste simtome,cel mai probabil este ca ti s-a dus debitmetrul de aer.

nu cred ca e debitmetrul am incercat al debitmetru de la dezmembbrari exact acelasi cod dar facea la fel

 

Eu am inteles asta de la tine:

mia venit calc nou si tot asa facea iar am mai dat o data jos capacul de pe galeria de admisie am curatat putin si clapeta de admisie cand am pus tot inapoi surpriza sia revenit si merge ok nu stiu de la ce sia revenit dar vad ca momentan este ok

 

Deci ce intelegem de aici? Ai rezolvat sau nu? Si daca da, de ce va mai luati fratilor si de debitmetrul ala?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.