Jump to content

in relantiu se accelereaza singura e36 318is


adalin

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

incredibil cand pica ceva pe masina pica tot motorul am reusit sa rezolv problema cu baia de ulei ri restul acu vad ca am probleme cu _chiulasa_ mia intrat apa in ulei bineinteles ca am dat jos chuiuloasa sa schimb garnitura si surpriza exista o fisura pe _chiulasa_ si nu am habar este recenta sau a mai este fisurata mai de mult deoarece se vede ca sa mai lucrat la ea adica taranul de mecanic roman care nu are habar si nu stie citi daca aveti habar si ati desfacut capacul de culbutori daca va uitati pe sistemul de prindere a axului cu came sant numerotate potcoavele care vin prinse pe axul cu came din fabrica iar la axele mele pe potcoavele respective(nu stiu exact cum se numesc)taranul de mecanic roman lea punctat cu punctatorul sa stie cum sa le puna inapoi desi era scris cat CHINA de mare E1,E2....etc iar partea proasta e ca nu stiu daca e recenta fisura sau de mai de mult de cand sa mai desfacut chiulosa dar stiu sigur ca as avea nevoie de alta,plus ca mecanicul roman strange surubele in aluminiu pana se duce filetul.

NU AM VRUT SA JIGNESC PE NIMENI DAR SAT PUTIN SUPARAT SI INDIGNAT DE UNI MECANICI CARE AU HABAR DOAR SA LUCREZE LA MOTOARELE DE DACIE 1310

Link to comment
Share on other sites

momentan am rezolvat problema nu stiu din ce cauza a facut asa dar ma bucur ca momentan este ok mai putin ca papa ulei mai nou

 

depinde cati km ai...de obicei simeringurile de supapa se deterioreaza...crapa...In poza pozitia 10

problema e ca nu cu pozitia 10 am treaba chiar cu _chiulasa_ la pistonul nr3 la o supapa se vede fisura pe chuiuloasa cam de 1cm fisura este de la supapa pana la un orificiu de apa de pe _chiulasa_.

nu prea cred ca merita facut mai bine imi iau alta masina si recarosez pentru ca caroseria e cam coapta vopseaua la fel acum problema cu _chiulasa_ inainte problema cu baia de ulei si cuzinetii.

ma oboseste inca un ganc ca caoroseria mea este e30 si motorul este e 36 318is schimbat aici la noi in rom dupa cum se pare de ceva cofetari de masini eu asa am cumparato cu motorul schimbat .

Link to comment
Share on other sites

incredibil cand pica ceva pe masina pica tot motorul am reusit sa rezolv problema cu baia de ulei ri restul acu vad ca am probleme cu _chiulasa_ mia intrat apa in ulei bineinteles ca am dat jos chuiuloasa sa schimb garnitura si surpriza exista o fisura pe _chiulasa_ si nu am habar este recenta sau a mai este fisurata mai de mult deoarece se vede ca sa mai lucrat la ea adica taranul de mecanic roman care nu are habar si nu stie citi daca aveti habar si ati desfacut capacul de culbutori daca va uitati pe sistemul de prindere a axului cu came sant numerotate potcoavele care vin prinse pe axul cu came din fabrica iar la axele mele pe potcoavele respective(nu stiu exact cum se numesc)taranul de mecanic roman lea punctat cu punctatorul sa stie cum sa le puna inapoi desi era scris cat CHINA de mare E1,E2....etc iar partea proasta e ca nu stiu daca e recenta fisura sau de mai de mult de cand sa mai desfacut chiulosa dar stiu sigur ca as avea nevoie de alta,plus ca mecanicul roman strange surubele in aluminiu pana se duce filetul.

NU AM VRUT SA JIGNESC PE NIMENI DAR SAT PUTIN SUPARAT SI INDIGNAT DE UNI MECANICI CARE AU HABAR DOAR SA LUCREZE LA MOTOARELE DE DACIE 1310

si eu am avut cam aceeasi problema

adica fisura in chiulasa la cilindrul doi plus aproape toate filetele de la capac duse

am dus chiulasa la un atelier specializat mia sudato si rectificato am cumparat tot setul de garnituri

apoi m-am dus la un strungar si am facut un set de suruburi cu filet de sapte in loc de cel original care era de sase

tin sa mentionez ca in momentul cand am schimbat garnitura de chiulasa am schimbat ci suruburiele de la chiulasa

mecanicul meu nu monteaza chiulasa decat daca are suruburi noi

in acest moment masina merge perfect

nui musai sa cumperi o chiulasa se poate face si merge mult si bine

bafta in continuare

Link to comment
Share on other sites

nu mi sa mai meritat sa fac _chiulasa_ am cumparat recent un bmw e30 318is original tot pe el dar are un de fect mai bine zis imi huruie diferentialul urat de tot si de la cine lam luat nu a stiut sa imi zica ce sa intimplat cu el ureaza sa il desfac oare este rulmentul sau va trebui inlocuit tot diferentialul cand am adus masina acasa am scoso la liber in timp ce mergea si se auzea ceva batai in diferential iar cand il bagi in viteza si il lasi in sarcina atunci huruie urat de tot
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.