Jump to content

Problema neobisnuita


Asul22

Recommended Posts

Salut.

Am patit astazi o chestie ciudata.In timpul unei depasiri, m-a zgaltait si s-a auzit ca si cum s-ar fi rupt ceva, apoi imediat s-a oprit motorul si s-a blocat volanul. (abia am reusit sa o redresez si noroc ca cel care il depasisem si-a dat seama ca s-a intamplat ceva si a oprit imediat si a dat pe avarie sa vada cei care veneau din spate.phew).

Vreo 15 min dupa aceea nu pornea deloc motorul si aveam pe bord aprinse martorul dsc si frana de mana, amandoua cu galben, bateria si uleiul cu rosu.

Am lasat-o in pace vreo 20 min, a pornit, mergeam cu ea 2 min, se oprea iar motorul, cu aceleasi erori in bord.

Dupa vreo 5-6 porniri si opriri, am reusit sa merg cu ea doar cu a 2-a pana acasa.

Acum daca o pornesc, vad ca porneste ok, dar nu pot sa merg cu mai mult de 30 km la ora ca se opreste imediat motorul, si imi raman aprinse in bord dupa ce plec cu ea dsc-ul si frana de mana.

Daca are cineva vreo idee ce ar putea avea, oricum o sa imi fac o programare la filaret cu ea, dar macar sa imi fac o idee ce ar putea avea.

Masina este un 316i, 2002, 1.8, 115 cp, facelift.

 

Va multumesc frumos si sa aveti parte de o duminica frumoasa fara incidente.

Link to comment
Share on other sites

Becul galben nu este de la frana de mana. Posibil defect sistem franare sau ABS. Cel de la frana de mana este rosu. Oricum nu-mi dau seama ce legatura este intre becurile astea si oprirea motorului. Si bec baterie si ulei se aprind la orice masina cu contactul pus si motorul oprit.
Link to comment
Share on other sites

Becul galben nu este de la frana de mana. Posibil defect sistem franare sau ABS. Cel de la frana de mana este rosu. Oricum nu-mi dau seama ce legatura este intre becurile astea si oprirea motorului. Si bec baterie si ulei se aprind la orice masina cu contactul pus si motorul oprit.

 

Stiu ca cel de la frana de mana este rosu, dar dupa ce ce pornesc motorul ramane aprins de culoarea galben, ar trebui sa se stinga de tot.Frana de mana functioneaza, frana am la masina, iar becurile astea raman aprinse, nu se sting, si dupa ce pornesc motorul.Iar eu am descris doar ce s-a intamplat in speranta ca are cineva o idee, sau a mai patit, ca daca stiam eu nu mai postam.Iar becurile de la baterie si ulei raman si ele aprinse, cu motorul pornit si nu inteleg nimic.

Si nu inteleg nici de ce mi se opreste motorul cand incerc sa o accelerez, dar cu 1 si a 2-a am reusit sa ajung acasa, desi mi s-a oprit si asa de vreo 3 ori.

Am uitat sa mentionez ca azi dimineata am alimentat de la OMV cu carrera 95, sa fie de la benzina ceva, nu stiu nu imi explic ce s-a intamplat.

Si nici eu nu fac legatura intre opritul motorului si avariile de pe bord.Masina, ce sa ii cer...fier.

 

Mersi frumos oricum.

Link to comment
Share on other sites

sa nu fie dsc ul defec. am avut un prieten cu un mertz si nu ii dadea voie sa depaseasca 40km/h. banuiesc ca ar fi acelasi lucru(nu sunt sigur). Chestia cu volanul nu e de bine. Edited by rhad00
Link to comment
Share on other sites

Da, probabil s-a rupt cureaua de la alternator.

E posibil si asta si daca mergi asa poti sa strici motorul pentru ca nu mai ai racire. Nu mai invarte pompa de apa. Mie mi s-a rupt anul trecut fulia, am ramas fara servo si s-a aprins becul la baterie pentru ca nu mai incarca alternatorul. Am oprit imediat motorul si am dus-o remorcata la mecanic. Daca ti s-a aprins si becul la ulei cu motorul pornit, e ceva nasol.

Link to comment
Share on other sites

Da, probabil s-a rupt cureaua de la alternator.

E posibil si asta si daca mergi asa poti sa strici motorul pentru ca nu mai ai racire. Nu mai invarte pompa de apa. Mie mi s-a rupt anul trecut fulia, am ramas fara servo si s-a aprins becul la baterie pentru ca nu mai incarca alternatorul. Am oprit imediat motorul si am dus-o remorcata la mecanic. Daca ti s-a aprins si becul la ulei cu motorul pornit, e ceva nasol.

 

 

 

Nu stiu cum ai tras tu concluzia ca daca nu mai incarca alternatorul bateria nu mai ai racire.... Poate in Star Trek ca la BMW nu prea e asa...

Si chestia cu becul de ulei daca s-a aprins cu motorul pornit e foarte foarte grav..... Trebuie sa desfaca bushonul de la motor pe unde bagi ulei piesa cu piesa sa-l invarte pana se dushurubeaza si apoi cu mare bagare de seama sa introduca uleiul cu foarte mare atentie . Apoi cu o desavarsita indemanare sa monteze cu grija bushonul !!!!!

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Da, probabil s-a rupt cureaua de la alternator.

E posibil si asta si daca mergi asa poti sa strici motorul pentru ca nu mai ai racire. Nu mai invarte pompa de apa. Mie mi s-a rupt anul trecut fulia, am ramas fara servo si s-a aprins becul la baterie pentru ca nu mai incarca alternatorul. Am oprit imediat motorul si am dus-o remorcata la mecanic. Daca ti s-a aprins si becul la ulei cu motorul pornit, e ceva nasol.

 

 

 

Nu stiu cum ai tras tu concluzia ca daca nu mai incarca alternatorul bateria nu mai ai racire.... Poate in Star Trek ca la BMW nu prea e asa...

 

Probabil tu esti in star trek, pompa de apa la BMW nu este pe aceeasi curea?

Link to comment
Share on other sites

mda.... ai dreptate ... <_<

Ma gandeam fix la alternator la ce face nu la ce il pune in miscare... :)

 

 

oricum daca se rupea cureaua respectiva nu facea zgomot cu am descris initiatorul topicului....

 

"In timpul unei depasiri, m-a zgaltait si s-a auzit ca si cum s-ar fi rupt ceva, apoi imediat s-a oprit motorul si s-a blocat volanul. "

 

Pur si simplu nu isi dadea seama ca s-a rupt....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

O fi ceva cabluri dez-izolate ... iar cand primeste semnal de la senzori(viteza mai mare de 20-30 km/h) se face ceva scurt-circuit care duce la oprirea motorului .. ma gandesc ca poate e ceva de genul .. Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

O fi ceva cabluri dez-izolate ... iar cand primeste semnal de la senzori(viteza mai mare de 20-30 km/h) se face ceva scurt-circuit care duce la oprirea motorului .. ma gandesc ca poate e ceva de genul ..

Salut...am pus un tester pe masina si mi-a gasit urmatoarele:

 

1. Alternator (am rugamintea, daca stie cineva, se poate pune un alternator de pe unul fara facelift pe al meu care are facelift, sau macar stie cineva de cat este alternatorul pentru 316i, 2002, facelift, 1.8, 115 cp ca sa stiu sa il caut de pe acum).

2. Senzor vibrochen

3. Senzori axe cu came, unul de evacuare si unul de admisie.

 

O sa le iau si o sa va tin la curent daca se remediaza problema sau nu.

 

O seara placuta tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.