Jump to content

schimbare suspensie


idx

Recommended Posts

Salutare,

 

Amortizoarele pe care le am in prezent pe masina au cam ajuns la capatul puterilor, fapt pt care am luat in calcul sa schimb suspesia cu una sport. In prezent am suspensie normala pe masina (nu m-am uitat la amortizoare, insa la cum arata si se simte masina, zic ca e normala).

 

Am luat in considerare faptul ca:

 

- drumurile in Brasov sunt decente, deci ar fi loc de o suspensie un pic mai rigida - nu vreau foarte rigida, intrucat sunt ingrozit de ideea de 'greierasi' in masina;

- imi doresc sa cobor putin masina, in conditiile in care in prezent arata asa:

 

 

 

- am impresia ca pe spate este lasata un pic cam mult, fata de cum e pe fata, deci cred ca si arcurile ar fi de schimbat...

 

Analizand posibilitatile pe care le-as avea, am ajuns intr-un final la 2 variante:

 

1. arcuri Eibach Pro Kit cu amortizoare Bilstein B6 (Sport sau Sprint - inca nu m-am hotarat);

 

2. H&R Cup Kit

 

Ce parere aveti, ce sa aleg? Ar fi alta varianta mai ok decat cele 2? Poate Sachs sau KW?

 

Multam.

Link to comment
Share on other sites

am H&R Cup kit varianta 55mm fata 35mm spate ,pe masina am avut suspensie sport standard(a picat un amortizor pe fata si intre a da 16 mil pe 2 amortiz si 24 mil pe o suspensie H&R am ales varianta 2-a) e ok chiar un pic mai confortabila initial fata de cea sport ,masina sta vizibil mai bine pe viraje,cat despre greierasi imi pare rau ca trebuie sa iti spun dar ai vei avea cu ambele suspensii(sport sau H&R) fata de cum e acum fata va cobori mai semnificativ spatele mai putin(practic pe spate nu am sesizat vreo diferenta intre H&R si suspensia normala,pe fata H&R coboara mai mult cu aprox 1-1,5 cm fata de suispensia sport)vezi si aici alte opinii http://forum.e46fanatics.com/showthread.ph...=cup+kit+review

PS:eu am un 325 compact

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

@alex230ro - mersi de link, o sa imi fac un pic de timp in seara asta sa citesc review-ul. Ma tenteaza din ce in ce mai mult H&R.

@Rares, o sa il intreb si pe Alex, multam.

 

Am observat azi un lucru care mi-a scapat cumva: pe site-ul Bilstein, la amortizoarele B6 Sport scrie "Amortizor pentru o suspensie sportiva, fara coborarea gardei la sol." Asta in conditiile in care cu arcuri Eibach Pro Kit coboara 30 mm fata / 20-25 mm spate. Eu sincer am vazut insa in mai multe randuri recomandata combinatia asta. Oare strica amortizorul mai repede?

 

In schimb la B8 Sprint este mentionat: "Amortizor pentru suspensie coborata". De aici trag concluzia ca totusi asta ar fi combinatia corecta. Mi-e teama totusi sa nu fie prea tare...

Link to comment
Share on other sites

Am primit PM-ul tau. <_<

 

Am suspensia H&R Touring Cup Kit (35/20) de 2 saptamani pe masina, timp in care am reusit sa fac ceva km, nu doar in oras dar si in afara. Si nu oriunde afara, ci chiar pe traseul Ploiesti-Brasov prin Cheia/Maneciu ("Babarunca"), deci chiar pot sa zic ca am reusit sa imi fac o impresie completa despre aceasta suspensie.

 

In oras, diferenta de confort fata de suspensia stock este foarte mica. Doar la denivelari mici si dese, gen linii de tramvai prost lucrate, te scutura rau. Insa pe denivelari normale, cum sunt majoritatea, diferenta nu merita mentionata. Asa cum ii spune si numele ("Touring"), suspensia este gandita pentru utilizare in principal pe strada, care nu este perfecta precum un circuit.

 

Adevarata valoare se poate observa insa pe trasee virajate. Am fost surprins aproape la fiecare curba, de felul in care puteam intra, incomparabil fata de suspensia stock. Body-roll foarte mic, control mult mai bun... ce pot sa zic, senzatie de siguranta si un stil de condus mult mai sportiv. Daca vii prin Bucuresti, te iau oricand cu placere la un test drive.

 

Eu am luat si flansele fata/spate, insa nu era nevoie de ele. Le-am luat pentru ca am citit pe mai multe forumuri consacrate, ca in special cele de pe spate se cam duc in timp, si am vrut sa fac o treaba pana la capat, mai ales ca pretul nu a fost mare (2x 100 RON cele de pe fata, 2x 50 RON cele de pe spate, toate marca Lemfoerder).

 

Eu iti recomand din plin aceasta suspensie. Sunt convins ca exista si altele mai bune, insa nu la pretul asta. Iar diferentele devin atat de mici in utilizarea pe strada, incat nu cred ca se simt cu adevarat. La 1800 RON + TVA cat am dat pe ea, isi merita fiecare banut.

 

Inca un lucru...

Daca te gandesti sa cumperi separat amortizoarele si arcurile, asigura-te ca te-ai documentat EXTREM de bine inainte, pentru a putea face o alegere buna si sa nu te trezesti cu surprize (de exemplu sa iti topaie masina pe drum). Kit-urile arc/amortizor sunt de obicei gandite impreuna, deci ai sanse mai mari sa cumperi ceva OK.

 

Sper sa te fi ajutat acest scurt review. Spor la alegere!

Edited by alexrosiu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.